Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jimm

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour
  • Silnik
    1.4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    202000

Ostatnie wizyty

583 wyświetleń profilu
  1. Samochód krajowy stety niestety po flotowy, przeszłość na nim widać, co nie zmienia faktu, że siostra używała hatchbacka sprowadzanego w bdb stanie-obecnie tym autem jeździ mój szwagier samochód może nie jest tak problematyczny jak moje kombi, ale też stwarza problemy-standardowo pęknięta przednia sprężyna, kilkukrotny problem z unieruchomieniem przez elektrykę, ale to nie ten temat.Wracając do sedna, będę próbował zainstalować 2 nowe sprężyny na przód polskiej firmy Jamex, z dobrego źródła wiem że samochód na nich po wymianie stoi w miarę równo względem tyłu.
  2. Cóż gdybym jeździł innym samochodem to być może nie musiałbym tak "oszczędzać" niestety w tym aucie nie ma tygodnia bez usterki...bardzo tęsknię za moim poprzednim samochodem jakim był...fiat:D co do sprężyn, kupiłem GH tak jak pisał poprzednik nie są to odpowiednie zamienniki prawdopodobnie, dlatego mam pytanie zna ktoś pewny zamiennik sprężyny który nie winduje przodu auta do góry czy zostaje używana? Regulamin: pkt. 5.7 Ludzie Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą Nikt was nie goni Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  3. Witam straszny problem z megane 2 brakuje mi już do tego auta słów jedna wielka awaria...ale po kolei wymieniałem przednie zawieszenie 2 x amortyzator poduszki górne i łożyska amortyzatorów końcówki drążków kierowniczych, sprężyny(przy czym jedna zupełnie nowa druga jeździła na aucie ok pół roku gdyż była awaria na drodze i sprężyna pękła różnica koło lewe prawe na wysokosci ok 1,5 cm mierzone na aucie)samochód skręca w prawo zbieżność ustawiona nowe opony skręca w prawo kierownica nie wraca do pozycji zero(podejrzewam czujnik skrętu gdyz wymienialem ostatnio akumulator)co mnie jednak nurtuje samochód stoi STRASZNIE wysoko przód względem tyłu(z tyłu na wiosnę wymieniane były sprężyny bez amortyzatorów), zastanawiam się czy sprężyny na przód sprzedano mi odpowiednie niby opisane były 1.4 renault ale samochód stoi na prawdę strasznie wysoko mozna włożyć głowę między nadkole a oponę, wydaje mi się że wszystko poskładałem dobrze tzn sprężyna siadła odpowiednio w dolnym kielichu do ogranicznika i do łożyska na górze też do ogranicznika, mało tego na zbieżności okazało się że jedno koło jest cofnięte do tyłu względem drugiego o 1,5 cm...krzywy wahacz?wózek?wybita guma mocująca wahacz ?czy miał ktoś może podobny problem?jak z tego wybrmąć?wymieniać wahacze, sprężyny przednie czy musi się ułożyć i wszystko się wyrówna?jaka powinna być odległość od górnej krawędzi opony do rantu błotnika z przodu na nowych amortyzatorach i sprężynach?pomocy. Regulamin: pkt. 5.6, 5.7 Ludzie Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą Nikt was nie goni Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  4. Co do indeksu prędkości to wg homologacji 190 km/h na tych całorocznych bieżnikach, co mnie nie dotyczy gdyż moje 1.4 16v w grandtourze w mojej eksploatacji nie przekracza 140 km/h i to rzadko dosyć:)Generalnie samochodem turlamy się wokół komina ja do pracy, żona na uczelnię krótkie odcinki, więc zdecydowałem się zamówić Tergum Seasoner, jutro powinny dojść chciałbym je zamontować jak najszybciej więc postaram się dać wam odpowiedź jak się wyważają i jak sprawują w obecnych warunkach, opony zamówiłem na plusgum.pl i dostałem 5 lat gwarancji.Alternatywą dla nich były rosyjskie wielosezony nowe kama w cenie 580 zł komplet jednak nie mam przekonania do producenta nota bene nic o nim nie wiem a dwa chęć sprawdzenia obecnie produkowanych opon bieżnikowanych. Regulamin: pkt. 5.7 Ludzie Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą Nikt was nie goni Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  5. Witam, pewnie zaczniecie na mnie wieszać psy, ale postanowiłem zakupić do mojej megane opony całoroczne bieżnikowane Targumy Seasoner, mam pytanie czy użytkował ktoś całorocznych bieżników?Dlaczego wpadłem na taki pomysł w ubiegłym sezonie zimowym używałem na ośce dwóch Bargumów bieżników z których byłem całkiem zadowolony więc postanowiłem w tym roku pójść krok dalej i wypróbować wzór całoroczny.Spotkałem się z negatywnymi oponami nawet na temat nowych całosezonowych opon, jednak pamiętam kiedyś kilka sezonów temu prowadziłem kilka razy w ciągu zimy bmw e46 na całorocznych pirelli(nie pamiętam modelu)i samochód w trudnych warunkach prowadził się bdb.Ciekaw jestem waszych opinii nt opon bieżnikowanych z Targumu głównie chodzi mi o model całoroczny.
  6. A nie blokuje Ci klocków na którymś kole?Podobne objawy miałem w clio II 1.6 16v po wymianie klocków na przodzie, klocki nie zawsze wracały, poznasz to po tym że koło robi się gorące, przyczyną były wżery na tłoczkach i jarzmach, po usunięciu tych awarii hamulec był o wiele wyżej i nie wpadał w podłogę. Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  7. Sorry za odświeżenie tematu, ale borykam się dokładnie z tym samym problemem, nie równa długość linek, samochód jest po wymianie tylnych tarcz i klocków, regulatory ręcznego jak ustaliłem są przy tylnych zaciskach hamulcowych bynajmniej w MII grandtour, podejrzewam, że w hatchbacku jest identycznie.Problem polega na tym, że po przejechaniu ok 300 km na nowych klockach i tarczach doszło do zablokowania hamulca na tylnym lewym kole.Tłoczek sprawdzałem podczas wymiany klocków i tarcz i wizualnie wyglądał dobrze-nie posiadał wżerów, gumowa osłona też była cała.Jarzma hamulcowe oczyściłem i nałożyłem smar odpowiedni do układów hamulcowych.Ostatnim podejrzanym jest wg, mnie ten nieszczęsny hamulec postojowy tym bardziej, że nie zawsze dochodzi do zablokowania tego hamulca objaw wygląda jakby ten ręczny nie zawsze odbijał, czy spotkał się ktoś z podobnym problemem?Dodam, że długość linek na ręcznym przy dźwigni nadal nie jest równa, mimo że smarowałem te regulatory przy zaciskach.
  8. Kolego gdybyś nie wymyślił niczego sensownego to mam ładne tarcze wyjęte z mojej megane 2 kombi więc średnica też 270 mm mogę Ci odsprzedać nie drogo.
  9. Witam, odświeżam, bo mój problem jest zbyt podobny by zakładać nowy temat.Standardowemu problemowi obwisającej uszczelki w moim kombi towarzyszy kątownik...tak, taki kątownik zwykły metalowy, któryś z poprzednich właścicieli(kupowałem w komisie)nie mógł sobie poradzić z podszybiem i wkręcił na środku wspornik i kątownik idący w stronę kielicha, planuję to druciarstwo przerobić bo wygląda to strasznie tylko zastanawiam się co mnie spotka po zdjęciu podszybia, co tam może być pęknięte?przerabiał to już ktoś? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  10. Aha, dzięki za szybką odpowiedź, jeszcze jedno mogę użyć sprayu do czyszczenia przepustnic silnika diesla firmy liqui moly?nic jej się nie stanie?:)
  11. Witam wszystkich zainteresowanych tematem, w ostatnim czasie moja meganka wydaje się być zmęczona swoim długim i niełatwym żywotem(pierwsze kilka lat jako flotówka B) i trochę daje o sobie znać, tym razem problem pojawił się z obrotami po uruchomieniu silnika, utrzymuje obroty 1000-1200 to trochę dużo zważywszy że nie ma reguły i po dogrzaniu wcale nie obniża obrotów, co jakiś czas coś jej się przypomni i trzyma te swoje ok 800 max 900 obr/min na biegu jałowym,ale nie ma to znaczenia czy silnik ciepły czy zimny.Kiedyś miałem clio II 1.6 16v i z tego co pamiętam to podobny problem tam pomogło czyszczenie silniczka krokowego, w megance 1.4 16v nie mogę namierzyć tego elementu zastanawiam się czy nie jest zintegrowany z przepustnicą z tego co widzę przepustnicę ktoś kiedyś wymieniał(oznakowanie przepustnicy).Proszę o pomoc:)
  12. Witam, w mojej megane 2003 r szyba pasażera po opuszczeniu nie podnosi się, sprawdzone bezpieczniki, wtyczka pod fotelem kierowcy, rozebrane drzwi jedne i drugie co się okazało, szyba kierowcy ma nie oryginalny osprzęt szyby (ktoś prawdopodobnie zastosował z modelu scenic, przy zasuwaniu trzeba pomóc rękami), a wracając do problemu z szybą pasażera: w mojej megane 1.4 16v nie mogę namierzyć modułów sterowania szybą tych przykręconych do silniczka, po prostu ich nie ma, czy nie każda wersja je posiadała? Kolejne moje pytanie, obstawiam że przyczyną może być przełącznik po stronie kierowcy lub pasażera (ani jeden nie dosuwa szyby) jak je sprawdzić? Dodam, że po zamienieniu biegunów na stojanie silnika, działa zawsze w jedną stronę (odsuwa lub zasuwa szybę). Pomocy:).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!