Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kszy-hu

Nowy użytkownik
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Można dokupić siatkę do mocowania ładunku. Te zaczepy w rogach są miedzy innymi do tego. Do zakupów wystarczy. Ją mam u siebie gumową matę z Biedronki za 20 zł. Zabezpiecza przed brudem i ma taką fakturę, że np. zgrzewka wody mineralnej stoi w miejscu.
  2. Oczywiście zrobiłem to przed napisaniem postu. Jakoś nic nie pasuje. Pozdrawiam! [ Dodano: 2010-04-22, 10:47 ] Po zestawie badań w końcu wyszło na filtr paliwa. Wymieniony i narazie działa.
  3. Witam! Mam podobny problem. Rano uruchamiam silnik, odpala bez problemu ale po 30 sek. zaczyna lekko kuleć jakby nie palił na jeden cylinder, za kolejną chwilkę chodzi normalnie. To jest raczej nie szkodliwe. Kiedy lekko się rozgrzeje pracuje bez zarzutu. Od 2 dni po całkowitym zagrzaniu zaczął czasami przerywać jakby dwa cylindry nie paliły. Jak przyspieszam dość zdecydowanie z kolei obroty rosną tak mw. do 3000 obrotów po tym jakby odcinał zapłon(tylko buczy). Jak puszczę gaz to normalnie pracuje. To wszystko jest raczej nie regularne. Raz chodzi normalnie, raz przerywa. Nie wiem czy wyjaśniłem dostatecznie jasno. Świece i przewody wymienione. Myślałem o cewce ale sprawdzanie metodą odłączania kolejnych przewodów się nie sprawdza bo rozgrzany na wolnych obrotach pracuje normalnie, zwłaszcza, że ten objaw przy przyspieszaniu raczej do cewek nie pasuje. Może ktoś ma jakiś pomysł. Proszę o pomoc!
  4. To może być wina czujnika ciśnienia atmosferycznego. Tam jest taki gumowy przewód. Często się przeciera i są takie włąsnie objawy. Na grodzi po prawej od silnika krokowego.
  5. Panowie zdaje mi się, że pojazd kupiony w Polsce czyli zarejestrowany i ubezpieczony należy bezwzględie przerejestrować w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Na polisie poprzedniego włąściciela jeżdzimy do końca jej ważności. Nikt nie ubezpieczy pojazdu na poprzedniego włąsciciela! To aktualny właściciel zawiera polisę na [glow=red:aee004e31e]swój[/glow:aee004e31e]pojazd. Dodatkowo zbywca pojazdu też ma obowiązek zgłosić sprzedaż do urzędu w ciągu 30 dni nie zależnie od tego czy kupujący go przerejestrował czy nie.
  6. To raczej wina zabrudzonych czujników ABS przy kołach. Też tak miałem. Jak przyjdzie odwilż to pewnie minie albo trzeba w myjni bezdotykowej od środka za kołami przepłukać. Jak to by były klocki to zapali się ta kontrolka od ręcznego. Narazie uważaj bo jak kontrolka się świeci to ABS nie działa. Pozdrawiam!
  7. To wentylator chłodnicy ma biegi? U mnie się po prostu się włącza przy osiągnięciu odpowiedniej temperatury, jak schłodzi płyn to się wyłącza i tyle.
  8. Układ kierowniczy nie ruszany to i zbieżności nie trzeba ustawiać. Geometrię od czasu do czasu można zrobić. Ja pojechałem na zwykły coroczny przegląd i diagnosta mi nie podbił tylko wysłał na ustawienie zbiężności a w aucie nic nie ruszałem.
  9. Moim zdaniem akurat w tych autach stan kierownicy nie jest najlepszym odwzorowaniem przebiegu. Każdy wie, że wycierają się bardzo szybko.
  10. U mnie też buczy, w tym samym przedziale obrotów. Producent na pewno nie zrobił nam tego na złość ale chyba nie do końca dopracował ten element skoro słuszna część użytkowników narzeka. Myślę, że to wynika z jakoś źle zestrojonego wydechu i tu wymiana na nowy tzw. rzemieślniczy nie wystarczy. Pozdrawiam!
  11. Jeżeli mówimy tylko o tyle to były tam jakieś różnice np. sama średnica wałków skrętnych , w Coupe są zdaje się minimalnie grubsze. Coupe ma jednak raczej sportowy charakter to może być trochę twardsze. Zapytaj w zwykłym sklepie np. o wałek skrętny niech sprawdzą w katalogu i powiedzą czy sprzedaliby ci ten sam do coupe i htb. Tak mnie sie wydaje. Pozdrawiam!
  12. W instrukcji nazywają to drążkiem usztywniającym i taką też rolę pełni. U mnie w Scenicu też jest. Były zdaje się dwa rodzaje zawieszenia rurowe i czterodrążkowe. To pierwsze w hatchback 1.4 i 1.6 i Coupe 1.6 to drugie w hatchback 2.0, sedanach, scenicach i coupe 2.0. Wydaje mi się, że akurat ten drążek jest taki sam we wszystkich, przynajmniej tak wygląda w instrukcji. Zanim kupisz to lepiej przyrównaj. Pozdrawiam!
  13. Sprawdź ten gumowy przewodzik od regulatora ciśnienia. Ten aparacik na przedniej grodzi. U mnie był lekko pęknięty. Już pisaliśmy parę razy o tym na forum, to gdzieś tam nawet są zdjęcia. Pozdrawiam! [ Dodano: 2008-11-09, 21:43 ] O już mi się znalazło w instrukcji. Pozdrawiam!
  14. U mnie też niestety nie pogawędzisz spokojnie z pasażerem przy tej "podróżnej prędkości". Moim zdaniem to jest wina jakoś źle zestrojonego wydechu. Szkoda bo jest wygodnie, ale nie można ciągle podgłaszać radia :-?
  15. Red_Jack u mnie objawy bardzo podobne. Uruchomienie zimnego bezproblemowe, ale praca nie do końca równa. Szarpanie pojawiało się właśnie na 2 i 3 biegu w jednym przedziale obrotów tak około 1800 lub po przyhamowaniu silnikiem i ponownym dodaniu gazu. Ja znalazłem pęknięty przewód gumowy, ten od czujnika ciśnienia, wymieniłem i na razie dobrze. Radze sprawdzić bo dziurka mała a sensacje spore. Pozdrowienia! [ Komentarz dodany przez: gojgien: 2008-09-22, 01:01 ] dobrze napisane ostatnie zdanie jestem pełen podziwu ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!