Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

metrus

Nowy użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    wszystkie
  • Przebieg (tys.km)
    1000000

Ostatnie wizyty

319 wyświetleń profilu
  1. jakie bądz valeo robi dla renault w serwisie kupujac orginał kupisz valeo w pudełku renault za co cie skasuja 2 razy wiecej tego co normalne valeo
  2. kup pr regeneracji albo wyslij ja do warsztatu gdzie zajmuja sie regeneraja turbin i zregeneruja twoją i ci odeślą dostaniesz na to rok gwarancji, jeżeli chcesz namiar na pisz napriv dam ci dobrego goscia , nie spotkalem sie z turbina delphi w tych silnikach stosowana jest turbina garret
  3. na kazdym z wtrysków jest numer ktory trzeba podac do ecu za pomocą komputra nie musi byc to clip, nie musisz robic tego w serwisie turbina się nie włącza, ona pracuje cały czas, jedynie jej wydajność wzrazsta wraz z rosnącą energią gazów spalinowych, moze byc ro 1500 obr/ a moze byc to 3500obr/min w tym samym silniu
  4. mozna wymienic samemu blokade ale jak nie stac cie na aso o musisz sie upewnic ze jak nastepnym razem ci sie stanie ze nie bedzie chcial odpalic musisz miec dwie karty i obie sprubowac, czy rozrusznik kreci jak nie kreci na obu a ipse na wyswietlaczu steriing lock i swieci lampka service to masz blokade do wymiane, sciagasz plasik pod kieownica bierzesz torxa 20 do sciagniecia panela pod kierownica kilka wkretow, i pozniej torx 30 do odkrecenia blokady kierownicy odkrecamy zgodnie z ruchem wskazowek zegara (lewy gwint) inaczej urwiesz leb od sruby i masz problem, wlonczasz zaplon i wyciagasz blokade, wkladasz nowa godzinka roboty na max
  5. kolego przemo nie rozumiem twojej odpowiedzi , do mojego komentarza w ktorym napisalem ze jest mozliwos wymiany samemu, piszesz ze ''nie ma takiej mozliwosci'' pozniej piszesz cos jeszcze i zakanczasz tekstem ze ''czujnik sie poprostu wykreca i wymienia'' ja wnioskuje tym ze jak ja napisalem ze jest mozliwosc zrobienia tego samemu to nie mozna tego zrobic samemu, ale jak ty piszesz ze mona wymieni samemu to znaczy ze mozna napisalem ze czasem zaworek moze byc uszkodzony( niepisalem ze napewno jest uszkodzony) i
  6. to pierwsze co opisujesz to zaczyna robić się problem z elektroniczna blokadą kierownicy, połączona jest z immobilaiserem i wkońcu ona padnie całkowicie i bedziesz musiał holować auto i ją wymienić a to drugie to tylko pochodna pierwszego problemu, radze jechać na diagnostykę komputerową, jak masz 2 karty to woz je przy sobie jak druga odpala to może być również problem z kartą czasem awaria blokady powoduje gubienie przez karty kodu i karta się rozkodowuje
  7. jakiej firmy masz klocki? może apec albo inny tani wynalazek, czasami klocki są za twarde(przeważnie te tanie zamienniki) i po rozgrzaniu zaczynają piszczeć, sprawdz jeszcze tarcze czy nie porobiły się ranty, jesli tak to zdemontuj klocki i przyszlifuj je na krawedziach(45 stopniX 2mm z jednej i drugiej strony klocka) tak by po zalozeniu nie dotykały o ewentualne ranty, sprawdz czy cylinderki nie są zapieczone i lekko się cofają, sprawdz blaszki w które montuje się klocki czy klocki sie nie zapiekły
  8. jest mozliwość wymiany samemu ale nie ryzykował bym tego, i lepiej jest wypompować czynnik z klimatyzacji i wtedy wymienić czujnik, czasem zaworek pod czujnikiem może być uszkodzony, i wtedy bedziesz dodatkowo płacił za nabicie klimy, nie musisz robić tego w autoryzowanym serwisie
  9. do lampy masa nie dochodzi!!!!!, do żarówki idą 2 kable plus i minus(masa), lampa jest z plastiku, nie doprowadza sie masy do lampy wez lampke czy miernik i sprawdz czy jest prąd, może masz uszkodzony którys kabel a z tyłu świeci po tej samej stronie swiatło postojowe?? jak nie to masz bezpiecznik spalony w UPC czarna skrzynka koło akumulatora tam są bezpieczniki jeden jest do postojówek po prawej stronie drugi postojówki ewa strona powodzenia
  10. ten zawór który tu opisujecie to egr, do diagnostyki renault to clip albo cdif
  11. albo sprzęgło jest tak spalone że nie stawia żadnych oporów, albo masz padniety docisk, nie wytwarza cisnienia na tarcze sprzegłową (nadwyrężone sprężyny, lub połamane, jak to się stało nagle czy wcześniej sprzęgło ślizgało, może być również uszkodzony wałek sprzęgłowy zatarty wielkolin lub poprostu wałek się ukręcił
  12. zrób diagnostyke na kompie, nie baw sie w sprawdzanie czujników kabli itp, bo jak zaczniesz ściągać wtyczki to porobi się więcej błędów i wtedy jak sam nic nie poradzisz a będziesz musiał jechać do warsztatu mechanikowi zamiast jednego błędu który masz w aucie wyskoczy kilka i bedzie musiał sprawdzić więcej rzeczy co może cie drożej kosztować
  13. sprawdz filtr paliwa, wolne obroty-małe zapotrzebowanie na paliwo, wieksze obroty-wieksze zapotrzebowanie na paliwo, filtr paliwa może być brudny i pompa nie jest w stanie pobrać tyle paliwa ile auto potrzebuje,
  14. jak sciąga?? a kierownica w jakim jest położeniu jak ściąga na prawo też się odchyla na prawo, jak kierownica jest cały czas oki a samochód ściąga to przyjrzał bym si wahaczom, ewentualnie amory mogą być krzywe, a jak podniesiesz przednie koła w górę to układ kierowniczy nie chodzi za ciężko??, może przekładnia sie zaciera czy cos w tym stylu, a zbieżność z kąd wiesz, że jest dobra, może być ustawiona za duża zbieżność lub rozbieżność i też może mieć to wpływ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!