Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Orfeusz77

Użytkownik
  • Postów

    196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI
  • Silnik
    1.6 benzyna + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    184
  1. Orfeusz77

    Filtry

    Zgadzam się z powyższymi wypowiedziami.
  2. Z wymianą u kolegi wyszło mnie 160 zł, więc niezbyt drogo :)
  3. Ja miałem wymieniany rozrusznik niedawno, gdyż zapalał kilka-naście razy pod rząd, a potrafił za kolejnym odmówić posłuszeństwa, a zimą to by była porażka. I teraz nie mam zastrzeżeń
  4. 60 ah to trochę dużo, trzeba by było go podładować choć trochę. Ja kiedyś też miałem 45 ale zimy nie przetrzymał..
  5. Dźwięk, który słyszysz to słaby poziom płynu i będzie tak do momentu wlania. A co do wycieku to trzebaby spojrzeć pod auto na maglownicę (czy nie ma wycieków)- najczęściej na uszczelce.
  6. Ok. 300 zł za komplet (ja tak płaciłem) i kwestia mechanika, gdybyś mieszkał blisko mnie to spoko. Mnie całość z robotą wyszła ok. 400 zł
  7. A jaki jest poziom płynu od wspomagania? Też kiedyś tak miałem, więc dolałem i spokój.
  8. Hmm, może przyczyną są mcpersony, sprężyny, ogólnie rzecz biorąc bez zaglądnięcia do zawieszenia można sobie zgadywać
  9. Z 2 tyg. temu miałem podobny problem, tylko że zostawiłem auto u kolegi i odebrałem sprawne i rozrusznik wymieniony na nowy - całkowity koszt z robotą wyniósł 150 zł. Tak jak kolega radzi zmień sklep
  10. Mi jak walnął kat (zaczął być bardzo głośny), to pojechałem do warsztatu i wsadzili nowy za 300 zł. Kolektor masz połączony z katem?? Bardzej obstawiam, że kat. był wspawany co często się robi. Wytną ci stary i wspawają nowy
  11. Regulacja zaworów bo z tego co mówisz, że chodzi jak traktor. Jak będziesz stopniowo robił to dasz radę, no i przydają się znajomości wśród tych co robią, bo nawet jak jesteś oblatany w mechanice, to już z blachą nie dasz rady. P.S. Wczoraj odebrałem swoje auto od kolegi - robił mi blache w całym aucie, lakierowanie, konserwacja. Dawno tak fajnie auto nie wyglądało, świeci się jak psu j....
  12. Akumulator, alternator - mogą być różne przyczyny. Co do świec, jak już nie raz wspominałem też miałem dość "świeże" a to one były przyczyną nierównej pracy silnika.
  13. I co z tego?? U mnie przyczyną nierównej pracy były właśnie wadliwe świece, a też miały kilka m-cy i też byłem pewien, że są ok. Sprawdzić warto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!