Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 NeutralnySamochód
-
Auto
M II '03 ze szklanym dachem
-
Silnik
1,9 dci
-
Przebieg (tys.km)
258
-
Weekendowe mainenance przedniego zawieszenia: Regeneracja wahaczy + drążki stabilizatora + gumy stabilizatora Włożona praca zaowocowała ciszą w aucie. Do tego kąpiel na dwa wiadra w pachnącej piance Megsa, suszenie i czyszczenie wnętrza. :)
-
Ostatnio miałem okazję podrózować po drogach naszych zachodnich sąsiadów i zauważyłem, że silnik w moim aucie najmniej pali przy 2500obr/min, na 6 biegu daje to około 140-150kmh, spalanie 5,2l/100km (germańskiego paliwa) :) Jazda na 6 biegu 110-120 przekłada się na większe spalanie niz przy 140-150 :shock: Ktoś ma podobne odczucia?
-
Megane II phII Jaki filtr powietrza ? Standard czy K&N
misiek1238 odpowiedział(a) na kozbi77 temat w 2.0 benz.
Jeśli nie szkoda Ci pieniędzy i sportowa wkładka poprawi Ci w jakiś sposób humor to kup, najważniejsze abyś Ty był zadowolony. Co do jakości filtrowanego powietrza, K&N będzie na pewno równie skuteczny jak filtr oryginalny. -
Megane II phII Jaki filtr powietrza ? Standard czy K&N
misiek1238 odpowiedział(a) na kozbi77 temat w 2.0 benz.
kozbi77, najtańszy przyrost mocy w silniku turbo to chip. wejdź na jakąś stronę firmy zajmującej się chiptuning'iem i sprawdź przyrosty/ceny. Odetkanie wydechu rozumiem jako ułatwienia wylotu spalin, nie znam za bardzo, jednak poprawienie wydechu w turbo pozwala na większe przyrosty po zmianie programu niż na seryjnym wydechu. Nie wiem kto się zajmuje poprawianiem silników turbo w renault, może ktoś na forum przerabiał temat i pomoże. -
Megane II phII Jaki filtr powietrza ? Standard czy K&N
misiek1238 odpowiedział(a) na kozbi77 temat w 2.0 benz.
To co piszą w aukcji dotyczy silników wolnossących, w silniku turbo nie będzie różnicy...za to odetkanie wydechu daje relatywnie duże przyrosty mocy. -
Może pomogą komuś moje wyniki na majówkę, trasa Płock - Wenecja przez Czechy i Austrię, razem coś koło 2900km. Tankowanie Verwy pod korek w Płocku, na pokładzie 4 osoby i pełen bagażnik. Pierwsze tankowanie w trasie (shell), przed granicą, 4,9l :shock: (jazda płynna i raczej zgodnie z przepisami, rozpędzanie mocno wciskając gaz, bez oszczędzania) następne we po minięciu włoskiej granicy 5,4l (większość czasu jazda autostradami, przepisowo), kolejne drodze powrotnej w Austrii 5,6l, i ostatnie w domu 5,9l (cały czas w mocnym deszczu i z klimą żeby szyby nie parowały, po Polsce dość szybko). Średnia z całej trasy 5,52l, średnia prędkość 82km/h. Na codzień bez specjalnego przejmowania się oszczędzaniem wychodzi coś koło 6-6,5l.
-
wymienione poduszki silnika, zniknęło telepanie przy odpalaniu i gaszeniu :)
-
Zaprowadziłem na serwis klimy, było 370g czynnika, teraz dobili do 590g (w serii jest 550g) :-P .
-
Kilka komarów, dwie motorynki, wsk, jawa 175, mz 251. A odkąd zrobiłem prawo jazdy (1999): 126p '89 żółta rakieta, około 30KM 126 bis '91 za 100zł, awaryjny jak cholera Ibiza A '92 1,5 100KM, pogromca okolicznych golfów MB W123 '77 2,4d, pojechał na wszystkim i miał z milion przebiegu BMW e28 '87 m20b20 shadow line, ze szperą i podtlenkiem lpg, sprzedane z przebiegiem 345kkm Corolla e11 G6 '97 - żonowóz, totalnie bezawaryjne auto, 50kkm i wymieniłem tarcze hamulcowe.... Vectra B '98 DTL twardy wół roboczy, do dziś w rodzinie Impreza '94, do zabawy i na zimę ciągle w użytku 307 HDi '03, to była wtopa, sprzedany po 5 miesiącach z czego 2 stał w warsztacie :evil: Megane '03 jak w profilu, nowy żonowóz
-
ot takie zboczenie, jedni cenią 'rat style', inni lubią 'agro tuning, a jeszcze inni uażają, że auto ma się świecić jak psu pisanki nie mniej jednak wielki szacun dla ludzi z forum autokosmetyki.pl, ich prace robią na prawdę niesamowite wrażenie. A ja, zwykły zjadacz chleba i pasztetu, nauczyłem się dzięki nim jak zadbać o auto. Minusem forum są zboczeńcy, którzy nie uznają półśrodków i jak pisze nati_, czyszczą starego golfa środkami za grubą kasę. Sporo dobrych rad jest też na forum Meguiar's
-
tak z ciekawości, co jest przyczyną?
-
Może oznaczać to bardzo wiele, ogólny komunikat o problemach układu paliwowego, problem ze spalaniem i oczyszczaniem spalin. Trzeba pojechać na kompa i odczytać błędy.
-
Przelew do skarbówki po kupnie auta (PCC)
misiek1238 odpowiedział(a) na vorph temat w Zakup - Inne, informacje ogólne
Ja opisałem PCC, miła pani w urzędzie powiedziała, że to wystarczy. Przelew do US musi ponadto mieć podany nip/regon wpłacającego. -
W większości przypadków swap jest mało opłacalny, no chyba, że masz p&p (wymieniasz silnik i podpinasz nowego kompa) jak np w bmw czy paru innych markach. Zamiast wydawać grubą kasę na rzeźbę lepiej sprzedaj swoje auto, kupa 1,9 i zostanie c jeszcze trochę kasy na mody ;-) Nowe serce generuje większą moc i moment, oprócz silnika i ECU powinieneś wymienić skrzynię + sprzęgło, półosie, przeguby, zwrotnice, zawieszenie silnika, początek wydechu... Co do wiązki to nie wiem jakie są różnice.
-
Co wy na koncernie paliwowym jeździcie czy na benzynie (Pb)?? Opisz jeszcze jaki masz rodzaj instalacji, ale jak dla mnie przepływka lub lambda pada - czarne spaliny oznaczają niedopaloną (zbyt bogatą) mieszankę.