Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

misiek1238

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    M II '03 ze szklanym dachem
  • Silnik
    1,9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    258
  1. Weekendowe mainenance przedniego zawieszenia: Regeneracja wahaczy + drążki stabilizatora + gumy stabilizatora Włożona praca zaowocowała ciszą w aucie. Do tego kąpiel na dwa wiadra w pachnącej piance Megsa, suszenie i czyszczenie wnętrza. :)
  2. misiek1238

    Ecodriving

    Ostatnio miałem okazję podrózować po drogach naszych zachodnich sąsiadów i zauważyłem, że silnik w moim aucie najmniej pali przy 2500obr/min, na 6 biegu daje to około 140-150kmh, spalanie 5,2l/100km (germańskiego paliwa) :) Jazda na 6 biegu 110-120 przekłada się na większe spalanie niz przy 140-150 :shock: Ktoś ma podobne odczucia?
  3. Jeśli nie szkoda Ci pieniędzy i sportowa wkładka poprawi Ci w jakiś sposób humor to kup, najważniejsze abyś Ty był zadowolony. Co do jakości filtrowanego powietrza, K&N będzie na pewno równie skuteczny jak filtr oryginalny.
  4. kozbi77, najtańszy przyrost mocy w silniku turbo to chip. wejdź na jakąś stronę firmy zajmującej się chiptuning'iem i sprawdź przyrosty/ceny. Odetkanie wydechu rozumiem jako ułatwienia wylotu spalin, nie znam za bardzo, jednak poprawienie wydechu w turbo pozwala na większe przyrosty po zmianie programu niż na seryjnym wydechu. Nie wiem kto się zajmuje poprawianiem silników turbo w renault, może ktoś na forum przerabiał temat i pomoże.
  5. To co piszą w aukcji dotyczy silników wolnossących, w silniku turbo nie będzie różnicy...za to odetkanie wydechu daje relatywnie duże przyrosty mocy.
  6. Może pomogą komuś moje wyniki na majówkę, trasa Płock - Wenecja przez Czechy i Austrię, razem coś koło 2900km. Tankowanie Verwy pod korek w Płocku, na pokładzie 4 osoby i pełen bagażnik. Pierwsze tankowanie w trasie (shell), przed granicą, 4,9l :shock: (jazda płynna i raczej zgodnie z przepisami, rozpędzanie mocno wciskając gaz, bez oszczędzania) następne we po minięciu włoskiej granicy 5,4l (większość czasu jazda autostradami, przepisowo), kolejne drodze powrotnej w Austrii 5,6l, i ostatnie w domu 5,9l (cały czas w mocnym deszczu i z klimą żeby szyby nie parowały, po Polsce dość szybko). Średnia z całej trasy 5,52l, średnia prędkość 82km/h. Na codzień bez specjalnego przejmowania się oszczędzaniem wychodzi coś koło 6-6,5l.
  7. wymienione poduszki silnika, zniknęło telepanie przy odpalaniu i gaszeniu :)
  8. Zaprowadziłem na serwis klimy, było 370g czynnika, teraz dobili do 590g (w serii jest 550g) :-P .
  9. Kilka komarów, dwie motorynki, wsk, jawa 175, mz 251. A odkąd zrobiłem prawo jazdy (1999): 126p '89 żółta rakieta, około 30KM 126 bis '91 za 100zł, awaryjny jak cholera Ibiza A '92 1,5 100KM, pogromca okolicznych golfów MB W123 '77 2,4d, pojechał na wszystkim i miał z milion przebiegu BMW e28 '87 m20b20 shadow line, ze szperą i podtlenkiem lpg, sprzedane z przebiegiem 345kkm Corolla e11 G6 '97 - żonowóz, totalnie bezawaryjne auto, 50kkm i wymieniłem tarcze hamulcowe.... Vectra B '98 DTL twardy wół roboczy, do dziś w rodzinie Impreza '94, do zabawy i na zimę ciągle w użytku 307 HDi '03, to była wtopa, sprzedany po 5 miesiącach z czego 2 stał w warsztacie :evil: Megane '03 jak w profilu, nowy żonowóz
  10. ot takie zboczenie, jedni cenią 'rat style', inni lubią 'agro tuning, a jeszcze inni uażają, że auto ma się świecić jak psu pisanki nie mniej jednak wielki szacun dla ludzi z forum autokosmetyki.pl, ich prace robią na prawdę niesamowite wrażenie. A ja, zwykły zjadacz chleba i pasztetu, nauczyłem się dzięki nim jak zadbać o auto. Minusem forum są zboczeńcy, którzy nie uznają półśrodków i jak pisze nati_, czyszczą starego golfa środkami za grubą kasę. Sporo dobrych rad jest też na forum Meguiar's
  11. tak z ciekawości, co jest przyczyną?
  12. Może oznaczać to bardzo wiele, ogólny komunikat o problemach układu paliwowego, problem ze spalaniem i oczyszczaniem spalin. Trzeba pojechać na kompa i odczytać błędy.
  13. Ja opisałem PCC, miła pani w urzędzie powiedziała, że to wystarczy. Przelew do US musi ponadto mieć podany nip/regon wpłacającego.
  14. W większości przypadków swap jest mało opłacalny, no chyba, że masz p&p (wymieniasz silnik i podpinasz nowego kompa) jak np w bmw czy paru innych markach. Zamiast wydawać grubą kasę na rzeźbę lepiej sprzedaj swoje auto, kupa 1,9 i zostanie c jeszcze trochę kasy na mody ;-) Nowe serce generuje większą moc i moment, oprócz silnika i ECU powinieneś wymienić skrzynię + sprzęgło, półosie, przeguby, zwrotnice, zawieszenie silnika, początek wydechu... Co do wiązki to nie wiem jakie są różnice.
  15. Co wy na koncernie paliwowym jeździcie czy na benzynie (Pb)?? Opisz jeszcze jaki masz rodzaj instalacji, ale jak dla mnie przepływka lub lambda pada - czarne spaliny oznaczają niedopaloną (zbyt bogatą) mieszankę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!