Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

cin0

Nowy użytkownik
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I 2003r
  • Silnik
    1.4 16V 98KM
  • Przebieg (tys.km)
    83

Ostatnie wizyty

409 wyświetleń profilu
  1. sprawdzę i dam znać [ Dodano: 2011-03-23, 11:50 ] przy ~30st mam 500 Ohm przy ~60st mam 300 Ohm przy ~90st mam 230 Ohm ... więc jak rozumiem czujnik do wymiany. ------ Wymieniłem czujnik na jakiś ze szrotu, objawy identyczne, wątpię w taki zbieg okoliczności. Co dalej mógłbym sprawdzić? Jeszcze spytam, czy możliwe jest, że objawy moje pasują do źle ustawionego rozrządu? Miałem ustawiany u mechaników, którzy nie mieli blokad.
  2. Chodzi o ten? Czujnik temperatury płynu chłodzącego? Nr 31? Jak się do niego dostać?
  3. Czyli ta wtyczka nr 28? Jaki jest sposób jego diagnozy? Można pomierzyć multimetrem? Spróbować odpalić na ciepłym silniku z odłączoną wtyczką?
  4. Dobra, przepustnica przeczyszczona (nie była mocno brudna), kolektor też, wymieniłem obie uszczelki, kolektor dodatkowo uszczelniłem silikonem do wysokich temperatów Loctite. Cały dolot uszczelniłem. Różnica jest duża, nie szarpie mi tak na niskich biegach i przy nagłym puszczaniu gazu, ale wciąż czasem gaśnie jak odpalam na ciepłym, czasem obroty spadną do 500 i wywalczy, ale czasem spadną niżej i po prostu zgaśnie. Jak wspomniałem wyżej, czujnik położenia wału zmierzony i wyczyszczony. Zauważyłem że mam brudny filtr powietrza, ale to raczej nie są objawy. Na początku przyszłego m-ca zmienię ten filtr i świece. Innych pomysłów nie mam. Co może być jeszcze przyczyną takiego zachowania silnika na ciepłym? Pozdrawiam
  5. Poważnie nie ma? Poniżej cytat cr2032 Mam właśnie takie objawy, na zimnym odpala idealnie, na ciepłym obroty spadaja i w końcu gaśnie, czasami silnik "wywalczy" i się podniesie, ale zwykle to ja muszę przytrzymać gaz, albo ruszyć odrobine i wtedy gra. Czujnik położenia wału czyszczony, mierzony- ok. W weekend będę czyścił przepustnice i kolektor dolotowy, całość uszczelnię.
  6. Witam Mógłby mi ktoś wskazać, gdzie znajduje się czujnik położenia wałka rozrządu w silniku K4J 730? Z tego co widzę na poniższym rysunku, to powinien znajdować się blisko 4 cewki (prawej), ale u mnie tam jest pusto. Pozdrawiam Ps. I jak mozna zdjagnozować czy on działa? Jakiś pomiar omomierzem może? Da radę go wymienić w razie czego samemu?
  7. Faktycznie, chodziło mi o K4J A uszczelki to: Grubsza uszczelka nr 82 00 068 583 grubość 0,8 cm średnica 7 cm Cieńsza uszczelka nr 82 00 068 566 grubość 0,4 cm średnica 6,5 cm Wklejone z postu, który mi podesłałeś, dzięki za pomoc.
  8. jogurt12, dzięki za zainteresowanie się :P meganecoupe02 dzięki, bardzo pomocny plik. Ktoś wie jaki jest nr katalogowy tych uszczelek/oringów potrzebnych do wymiany przy czyszczeniu przepustnicy w silniku F4R 730 1.4 16V? Google i allegro nie pomogło. Pozdrawiam Ps. Znalazłem coś takiego, ale nie wiem czy potrzebuje oba, czy jak? http://sklep.salko.pl/produkt,69371,469,or...v-wylot-el.html http://sklep.salko.pl/produkt,68648,469,or...-16v-wylot.html
  9. Jogurt12, widocznie masz inny silnik, bo F4J 730 nie ma rury od filtra do przepustnicy, bo filtr jest zamontowany jakby na przepustnicy (sztywna puszka). Śruby od przepustnicy są chyba pod kolektorem, czyli od przodu przepustnicy, czy może ktoś potwierdzić, czy muszę zdejmować kolektor i odpinać czujniki? Z tym przyuczeniem to chyba kit, Raffaell nie przyuczał jak sam czyścił i chodziła.
  10. Witam Raffaell2, mam taki sam silnik jak Ty, IDENTYCZNE objawy, więc szykuję się powoli do czyszczenia przepustnicy. Czy ktoś mi powie w jaki sposób ją wymontować w tym silniku? Wydaje mi się, że muszę najpierw wymontować górny kolektor dolotowy. Czy da radę jakoś inaczej? Pozdrawiam
  11. Aha, czyli pod puszka szmerow. Dzieki bardzo, a wiesz moze czy jest autoadaptacja? Przy okazji wyczyść klawiaturę, brakuje Ci pl-literek Przepraszam, z tel pisałem. Dziękuję za odpowiedzi.
  12. Witam Mój silnik to F4J 730 98KM 1.4 16V. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się czujnik położenia wału i jak po koleji się do niego dostać (co wyjąć krok po kroku). Zamieszczam obrazek, ale mi nic on nie mówi: Ps. Po tym jak go wymontuje i przeczyszczę, czy muszę robić jego adaptację i na czym to ewentualnie polega?
  13. Witam Jak w temacie, chciałbym prosić Was o sprawdzone adresy internetowych sklepów, gdzie mogłbym kupić wysyłkowo folię: Armorlite, Sungard, Classis, Foliatec, Bruxafoll? Koniecznie wysyłkowo, bo mieszkam za granicą. Pozdrawiam ------------------ ps. Ewentualnie jakąś inną folię, która jest po prostu dostępna. Na Allegro najdroższa folia jest firmy CarPoint, ktoś miał do czynienia z tym?
  14. arni88, i czemu dalej jej nie uzywasz? dzieki za oferte, ale jakos tak dziwnie byloby kupic uzywany filtr, mimo jego duzej gwarancji co o nim myslisz?
  15. witam, czy ktos jezdzi na filtrze k&n w silniku benzynowych? mam 1.4 16v 98km 2003 i sie zastanawiam czy taka wkladka jest lepsza od normalnego filtru papierowego? ktos moze polecic? warto taki zalozyc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!