Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawelb5913

Użytkownik
  • Postów

    810
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

16 Dobry

Samochód

  • Auto
    kiedyś Megane 1997r, Laguna I ph II OBECNIE Laguna II ph I
  • Silnik
    1,8
  • Przebieg (tys.km)
    126700

Profil

  • Zainteresowania
    francuska motoryzacja, sport i muzyka

Ostatnie wizyty

1151 wyświetleń profilu
  1. Szyba była zaprogramowana i powinna zejść do dołu, niestety tak się nie dzieje. Szyba opuszcza się tylko około 2-3 cm i co by nie robić to niżej zejść nie chce.
  2. Witam. Podepnę się pod temat. Co prawda mam lagune 2 ph 1 ale pewnie mechanizm jest taki sam jak w megane. Mam problem z szybą pasażera. Odsuwa się 3 cm i koniec, dalej nie idzie. To samo z przycisku na drzwiach kierowcy jak i z przycisku na drzwiach pasażera. Miał ktoś taki problem?
  3. Witam. Kiedyś często zaglądałem tu, nawet stworzyłem dwa manuale, których teraz nie widzę na forum Ale kilka lat temu przesiadłem się z megane 1 do Laguny i mniej już odwiedzałem to forum, jednak miło wspominam. Od prawie roku jeżdżę laguną 2 ph 1 z silnikiem 1,8. Mam taki problem związany z wydajnością katalizatora. Katalizator nie jest oryginalny, - zamiennik ale dobrej jakości: https://allegro.pl/oferta/katalizator-renault-laguna-ii-1-6i-1-8i-8200071846-7597973743 Fachowiec od tłumików olał mój problem bo stwierdził że błąd wyskakuje bo auto zagazowane, jednak drążę temat gdyż diagnosta na przeglądzie zwrócił uwagę że spaliny nie są takie jak powinny być. Może to sonda. Da się coś z tego wywnioskować.????::: 20200306_191643_edited.mp4
  4. Witam. Na rozgrzanym silniku przecieka mi chłodnica w dolnym rogu od strony akumulatora. Mam pytanie, czy po zdemontowaniu atrapy i części pasa przedniego nad lampami, chłodnicę cieczy da się wyciągnąć bez ruszania klimatyzacji.??
  5. Zastanawiam się czy problemem jest wadliwa linka. Otóż przy zgrzytaniu, wrzucając jedynkę, można pociągnąć koniec linki przy skrzyni. Po pociągnięciu kilka razy, linka blokuje się i wtedy jedynka wchodzi dobrze. Tak jakby napinacz źle pracował, nie blokując linki. Tak mi się wydaje. Mam prośbę, możecie zobaczyć jak jest u Was.?? https://youtu.be/2MqJ0nwnEDo A tak zachowuje się napinacz (regulator) https://youtu.be/hAnlMT6CqKA Sprawdźcie czy możecie pociągnąć za linkę przy skrzyni, jeśli NIE to znaczy że napinacz przy mojej lince działa nieprawidłowo
  6. Witam. Problem dotyczy Laguny 1 ph2 z silnikiem 1,9dti ale silniki te były montowane również w Megane, więc może pomożecie. Otóż jadąc do pracy, pękła mi linka sprzęgła. Udało się dojechać do mechanika, który wymienił linkę na nową. Było wszystko ok, ale po przejechaniu 15km zaczęły się problemy. Najpierw ciężko wchodził pierwszy bieg, a po chwili chcąc wrzucić jedynkę, oczywiście na postoju, rozlegał się okropny zgrzyt i ruszać trzeba było z dwójki. Zdjąłem linkę od strony skrzyni w celu poprawy ale ponieważ linka jest z automatycznym napinaczem, tak ściągnęło linkę że założyć z powrotem nie dało się. Zdemontowałem linkę, odblokowałem regulator, zamontowałem linkę. Wszystko grało. Jedynka pięknie wchodziła. Po przejechaniu około 20km znowu to samo, próbuje wrzucić jedynkę - zgrzyt. Tak jakby podczas wciskania sprzęgła, z czasem, ten regulator popuszczał linkę, przez co nie wysprzęgla dobrze. Mechanik drapie się po głowie. Macie pomysły.?? Linka nie nadaję się.??
  7. Tak zrobię ale nie sądzę żeby ten czujnik był powodem tych wariactw.
  8. Witam. Moje Renault z 2000r z silnikiem 1,9 dti ma dziwne objawy. Jakiś czas temu silnik po porannym odpaleniu (bez problemowym) pracując na postoju np 10 minut gasł i nie mógł odpalić, trzeba było czekać około półtorej godz i już było dobrze, można było jeździć i jeździć i nic złego się nie działo aż do następnego poranka. Zdarzało się też tak że silnik nie gasł ale obroty szalały, skakały do 2 tys i spadały do 900, przy tym tłumik wyrzucał sadzę, spore ilości. Tak działo się na początku lutego, w kolejnych dniach chwyciły całodobowe mrozy i problem ustąpił, wszystko było w porządku ale od kilku dni przez całą dobę jest temperatura dodatnia i problem powrócił :( Dziś rano chcąc jechać do pracy znowu to samo. Odpalił bez problemu ale po chwili znowu obroty szalały. Prze gazowałem go i podjąłem decyzję że jadę, co będzie. I jazda przebiegała w porządku. Komputer był podłączany, nic konkretnego nie pokazuje. Jedyny błąd to czujnik stopu. Podobno są dwa czujniki jeden od świateł a drugi współpracuje z silnikiem ale majster mówi że wątpi w to że to ten czujnik odpowiada za to co się dzieje. Oczywiście u mechanika nic się nie dzieje złego. Nawet samochód pozostawiony wieczorem u mechanika, rankiem zachowywał się dobrze. Mechanik : jeździć aż się zepsuje, wtedy namierzymy to co jest zepsute. Ale może ktoś miał taką przygodę.
  9. Witam. Odkryłem nie miłe zjawisko w mojej Lagunie I ph II . Tapicerka z przodu pod wycieraczką od strony pasażera - cała mokra. Wyciągnąłem tapicerkę i zacząłem szukać przyczyny. Okazało się że cieknie z klimatyzacji. Proceder już trochę trwał bo jak widać jest korozja niestety. Na zdjęciu widać rurkę (przewód od klimatyzacji/wentylacji) z którego kapie woda. Jest tam gumowa uszczelka która nie spełnia widocznie swojego zadania. Teraz moje pytanie. Jak to rozebrać żeby to uszczelnić i czym to uszczelnić. Pomóżcie
  10. Ciesze się że mój manual komuś się przydaje. Powodzenia w naprawie.
  11. Witam. W wyniku zderzenia z sarną cofnęła mi się lampa. Na szczęście jechałem około 40 - 50km/h. Sarna wyskoczyła z lewej strony, ja na hamulec ale uderzyłem ją prawą lampą w kopytko, chyba albo w inną część łapy. Sarna przewróciła się ale zaraz się podniosła i odeszła. Ja wysiadłem z auta i po oględzinach stwierdziłem cofniętą lampę w wyniku czego lampa świeci za nisko, oprócz tego pęknięta atrapka i nic pozatym. Dolną częścią lampa cofnęła się dwa cm a górną mniej. Lampa jest cała po czym wnioskuje że sarnie też na szczęście nic poważnego się nie stało - mam taką nadzieję. Ciemno już i nic nie mogę tam zobaczyć, czy jest szansa że lampę uda się ustawić czy może wsunięta lampa o 2cm w stronę silnika oznacza może jakieś urwane zaczepy itp.??
  12. Witam. Okazało się że problem nie jest związany z łożyskiem. Otóż jadąc nie szybciej niż 30 km/h słyszę tarcie szczęk hamulcowych w tylnym kole. W tym w którym zmieniałem łożysko. Coś chyba musiałem poruszyć, przestawić w bębnie i coś jest teraz nie tak. Tarcie jest w jednym punkcie. Zdjąłem bęben ale niczego nie widzę. Odsuwam szczęki od bębna kręcąc samoregulacją ale po wciśnięciu hamulca problem powraca.
  13. Witam. Ściągnąłem bęben i udałem się do mechanika żeby na prasie wymienił łożysko. Za jakiś czas poszedłem i odebrałem bęben z nowym łożyskiem, łożysko niby oryginalne, pisze France za 80zł. Zamontowałem bęben, dokręciłem śrubę, bardzo mocno. I teraz po przejechaniu 15 km gdy dotknę tego korka na piaście to jest gorący. Niby nic nie wyje ale grzeje się. Co może być nie tak.?? łożysko do niczego nie nadaje się czy może za mocno dokręciłem śrubę.??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!