Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zeby

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    disel
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. a więc rocznik 97 pojemność 1900d dioda na tablicy zachowuje sie normalnie imo działa jak należy tyle że niema zasilania na elektrozawoże na dole pompy wtryskowej nie tego start stop u góry wymieniłem 2 sterowniki i to samo brak przyczyna leży po stronie samochodu jak sądze
  2. to może mi powiesz co załącza przekażnik w sterowniku świe żeby na kablu pojawił sie prąd bo tam znajduje sie przekażnik który działa na krótko tylko nie ma sygnału
  3. panowie mam małe pytanie mam 2 czujniki temperatury płynu jeden na 2 piny to jest od wskazań zegarów i pewnie kontrolki a drugi na 4 piny ale niewiem od czego on jest jakoś jest podpięty do sterownika świec żarowych chyba bierze sygnał o temperaturze silnika do świec żarowych problem polega na tym że niedziała mi elektrozawór pompie wtryskowej i niewiem czy ten czujnik niepadł ma 4 piny i nigdzie w sklepach niemoge takiego znależć
  4. jest to pompa bosh z elektrozaworem zimnego rozruchu taki z jednym kablem dżwignią zimnego rozruchu połączoną z termoelementem w głowicy i elektrozaworem stop z góry a więc silnik odpala na 600obrotów póżniej sie rozpędza na 800 a gdy sie zagrzeje do temperatury pracy to słychać przełączenie w pompie wtr i zwiększ obroty do 1000 problem jest w tym że gdy go wyłącze kluczykiem i ponownie uruchomie to znowu mam 750 obrotów niekiedy jade sobie na 4 biegu na wolnych obrotach jeszcze jedno ten elektrozawór na dole pompy wtr nigdyb niemiał prądu tzn na zimnym czy ciepłym silniku każdy ma inną teorie co do działania tego elektrozaworu sprawdzono instalacje i jest oki czy ma być otwarty czy zamknięty na pracującym silniku wymieniłem sterownik świec bo tam jest przekażnik od tego zaworu bez efektu niewiem co załancza ten przekażnik może jakiś sygnał z czujnika temperatury czy coś takiego moim zdaniem dostaje odczyt zły z jakiegoś czujnika ale którego [ Dodano: 2008-12-08, 18:10 ] wszystko działa odwrotnie niżpowinno powinien odpalać na obrotach 1110a pozagrzaniu powinien mieć 900 tak jak kiedyś było [ Dodano: 2008-12-08, 18:11 ] elekrozawór po podpięciu na krótko działa [ Dodano: 2008-12-08, 18:19 ] może ten elektrozawór to kolektor kąta wtrysku ale on i tak niema napięcia i niewiem co go steruje
  5. posiadam megane 19d silnik f8q620 czy może mi ktoś wyjaśnić działanie elektrozaworu w pompie wtryskowej kiedy ma być tam prąd i co go steruje skąd bierze sygnał ponieważ umnie on nie działa bo wogule niema prądu na zasilaniu ani na ciepłym ani na zimnym silniku wymieniłem już 2 sterowniki i nic
  6. zeby

    początek wtrysku

    mam jeszcze jedno pytanie mam w pompie tzw kolektor wtrysku taki elektrozawór z jednym kablem niewiem skąd on jest sterowany i kiedy ma sie tam znajdować prąd i jak on działa
  7. zeby

    początek wtrysku

    posiadam renault megane 1;9 d silnik f8q620 pompa wtryskowa bosh chciałbym ustawić początek wtrysku po wymianie rozrządu wiem że to trzeba zrobić czujnikiem zegarowym ale nigdzie nieznalazłem wartośći jak ma być ustawione może ktoś wie i mi pomoże silnik chodzi dość twardo a druga sprawa to co sądzicie o ustawieniu lampą stroboskopową do disli moim zdanie m to to samo rocznik mojego wozu to 97 za konkretne opinie i dane z zgóry dziękuje danych na pompie wtryskowej i wartośći niema
  8. cześć mam problem z świecami żarowymi tzn co sklep to inne mi polecają tak naprawde to nikt niewie jakie tam mają być może ktoś wie jakie mają być w silniku f8q620 megane 1'9disel zwykły autko rocznik 1997
  9. sądząc z tego co piszesz ten czujnik z linką to nic innego jak czujnik w głowicy połączony z dżwignią pompy wtryskowej tzn działa jak ssanie w benzyniaku a więc jak go wymienisz linka ma być tak założona że na zagrzanym silniku dżwignia ma dojść do śruby zderzakowejpo wystygnięciu głowicy czujnik ma pociągnąć linke co do przyśpieszacza zapłonu to znajduje sie w pompie wtryskowej rotacyjnej wiem bo mam taki sam pojazd ale padła mi pompa wtryskowa
  10. myśle że sprawdzenie kompresji wcale nie musi wyjaśnić tej sprawy bo kompresja może być a może być uszkodzony pierśćień olejowy stąd te duże zużycie oleju lub są uszkodzone uszczelniacze na zaworach co prowadzi do kopcenia iniecałkowitego spalenia oleju
  11. niestety na żadnym wtrysku nie mam kabelka [ Dodano: 2007-09-21, 17:30 ] a wiec tak naprawiłem samochodzik przyczyna tkwiła w pompie wtryskowej zatkane sitko filtrujące paliwo nie obyło sie bez wyciągnięcia pompy wtryskowej bo trzeba pompe rozebrać na kawałki rozebranie i złożenie pompy wtryskowej kosztowało 200zł wymontowałem i zamontowałem sam jutro korekta zapłonu i naprzód jak ktoś bedzie miał taki problem z silnikiem f8q620 ipompą bosha może sie poradzić niedługo doktoryzacja z tego modelu
  12. posiadam megane rocznik 1997 1'9 disel wolnossący ostatnio niewchodzi na obroty max obroty to 3000obrna min sprawdziłem układ zasilania jest ok powietrze ok katalizator też jest to pompa rotacyjna bosha pominołem zbiornik paliwa i filtr jest to samo tzn podłączyłem na krótko niewiem może jest tam jakiś sterownik który steruje tą pompą i pracą silnika za wszystkie odpowiedz będe bardzo wdzięczny
  13. zeby

    pasek klinowy

    mocniejsze naciągnięcie nic niedaje jest to samo co do montażu to jest róznica jak ma iść przez pompe wodną jet to silnik fq8620
  14. posiadam megane 97 disla po wymianie paska klinowego przy odpaleniu przez 5 minut piszczy jak sie zagrzeje to przestaje pasek jest dobrze naciągnięty i jest nowy na starym tego nie było czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu i wie jak ma być założony prawidłowo bardzo dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!