Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RANAULT1

Użytkownik
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna I ph II
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    203

Ostatnie wizyty

934 wyświetleń profilu
  1. jak wszystkie 4 cyfry będą już wpisane zatwierdza się klawiszem 6
  2. Witam można klawiaturą numeryczną 1 cyfrę wprowadza się 1 , 2 cyfrę 2 ........ po wpisaniu kodu trzyma się 6 do uruchomienia można też pokrętłem Pozdrawiam
  3. Witam stosowane były 2 zamki 4 i 6 pin trzeba sprawdzić na ile pinów wtyczka dochodzi do Twojego zamka
  4. Witam na pierwszym zdjęciu jest opornica przy chłodnicy - nie jest Ci potrzebna W aucie Masz klimatyzacje manualna czy Klimatronic ? na drugim zdjęciu jest opornica do ogrzewania do Klimatronika w drugim linku jest opornica do ogrzewania z klimatyzacją manualną Pozdrawiam
  5. Witam to anty Torx E12 , Przed demontażem może sprawdzić samostartem gdzie jest nieszczelność Pozdrawiam
  6. Witam będzie pasowało z napisem " Tuner List " z ph I , nowsze były w phII " Update List " nie są kompatybilne inaczej była rozwiązana komunikacja z wyświetlaczem i sterowaniem Pozdrawiam
  7. Witam wygląda na uszkodzenie 1 linki lub jej brak połączenia z skrzynią lub lewarkiem.
  8. Witam na załączonych zdjęciach widać pochłaniacz węglowy oparów paliwa
  9. Skrzynia 6 biegowa nie będzie pasowało do Twojej Megany , - inne są bloki silnika ( dla systemu mocowania rozrusznika z przodu a z tyłu ) ( miejsce na rozrusznik jest już wyprofilowany w odlewie bloku )
  10. W Megane II z 1.5 DCi montowane były skrzynie 6 biegowe o symbolu TL4 z systemem zamocowania rozrusznika z przodu ( przy skrzyni 6 biegowej inne były też półośki ) Pozdrawiam
  11. Witam skrzynia z 1.9 DCI ND0 nie pasuje do 1.5 DCI . Rozrusznik Masz montowany z przodu czy z tyłu silnika ?
  12. Witam te przewody gumowe od spodu co Masz przy DPF są bardzo ważne , porównują różnice ciśnień i daje sygnał do wypalania Fap , bez tego zapcha się filtr . można kupić przewód zbrojony z metra odpowiedniej średnicy założyć opaski i będzie ok ( czarny przewód paliwowy ciśnieniowy w środku zbrojony ) . Pozdrawiam
  13. Witam zmieniana tylko była linka czy cały mechanizm używany razem z modułem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!