Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
232 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Megane II phI Światła do jazdy dziennej
Tazesz odpowiedział(a) na Czacha temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
veinte, sprawdź na 2 stronie tego wątku - tam są schematy. -
Megane II phI Światła do jazdy dziennej
Tazesz odpowiedział(a) na Czacha temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
veinte, kolego fioletowy kabel to napięcie z alternatora. Wskazuje że jest ładowanie . Od świateł postojowych jest inny kabel > teraz Ci nie odpowiem ale jak przejrzysz link os początku to są moje schematy gdzie są światła dzienne i przeciw mgłowe na wspólnej kostce ... sprawdź -
Megane II phI Światła do jazdy dziennej
Tazesz odpowiedział(a) na Czacha temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
Jest możliwość ale musisz później aktywować funkcję przez podłączenie do Clipa /kompa/ -
coolesh, Masz rację, dlatego też tam opisałem sytuację że miałem okazje przejechać się nowym meganem z silnikiem 1,4 z turbo to chyba coś 130 KM czy więcej (nie pamiętam) i jak wsiadłem do swojej megi to mówię co za żeleźniak :-/ . Ale kumple co jeździli starszymi autami z silnikiem 2,0 o mocy około 130 KM jak wsiedli do mojej mego to jednak nie wierzyli że to 1,4 i jedynie 98KM. Po prostu ładnie się zwijało i te 1,4 na drzwiach to tylko jakiś chwyt marketingowy. Tak więc nie ganie nikogo za większa moc ale uważam że te 100KM z tym motorkiem wystarczy i trzeba pamiętać że to nie diesel i przy wyprzedzaniu zredukować na mniejszy bieg i do dech - idzie jak burza bez ograniczenia. Nawet na 2-gim biegu wyciska 90 km/h. A na wyższych obrotach wkręca się ładnie, aż miło
-
Hmm dziś zatankowałem 10 litrów PB98 za 5,09 w "Paliwku" na ul Składowej 11 w Białymstoku, a w Orlenie PB95 kosztuje 5,09 "szok cenowy?!?" Natomiast PB95 w Paliwku kosztuje poniżej 5 zł :-P No i jeszcze wlałem GAZU do pełna. Tak więc zatankowana
-
Megane II phI przekładnia kierownicza
Tazesz odpowiedział(a) na coachu temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Ja niedawno też to miałem i wymieniłem przy tym jeszcze drążki. Koszt regeneracji przekładni i wymiany drążków 400 zł z gwarancją na przekładnię 2 lata. lub 50 tys. km -
Przy 120 tys wymiana rozrządu zaraz po nich tarcze przód i tył a co z tym idzie też i klocki. To są kolejne koszty no i jak to w megankach bywa taśma airbag też coś przy 120 tys do wymiany (pęka). Tak więc jak masz 6 m-cy rękojmi zapytaj co będzie jak pęknie taśma czy ci ją wymienią czy to będzie twój koszt (cena zależna od wersji od 540 do 800 zł)
-
Megane II phI Mokre szyby
Tazesz odpowiedział(a) na JMG temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane II, Scenic II
A może po prostu masz nawiew włączony w wewnętrznym obiegu i wówczas będą się rosić szyby przy ogrzewaniu. Albo niesprawny przełącznik nawiewu z zewnątrz na wewnątrz. polecam sprawdzić ... -
Megane II phI Dojazdówka 15" + hamulce taczowe?
Tazesz odpowiedział(a) na Lewy temat w Felgi i opony - Megane II
Ja proponuję podjechać tam gdzie sprzedają używane ogumienie i felgi. Ja zajechałem i na miejscu dopasowałem nówkę nie śmiganą Michelin za 100 zł. Mechanicy założyli sprawdzili czy nie ociera, obsługa znacznie lepsza niż w serwisie, a zadowolenie z wożenia mniejszego koła na zapasie dożo większe. Wiadomo butla gazowa w kole zapasowym. Nie polecam kupować na allegro a później się wozić i pisać negatywy. Naprawdę ciężko jest znaleźć koło dojazdowe 15' do renault megane II. -
A ja już kilak razy miałem i zawsze było przyczyna przełamanie przewodów na połączeniu nadwozia z klapą. A to właśnie nie otwierała się kalpa a to wycieraczka przestała działać a to innym razem nie było oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu. Za każdym razem przyczyna tkwiła jednak w przerwaniu kabelków w wiązce gumowej na połączeniu klapy z nadwoziem. Tej przyczyny nigdy nie było widać ale wystarczyło leciutko pociągnąć za każdy z kabelków i zaraz miałeś jeden który wychodził i okazywał swoją przyczynę. Teraz nawet już myślę o tym by zabrać się i położyć nowe kabelki w tym miejscu bo tam już ich troszkę jest za gęsto. :evil:
-
Ja mam 1,4 16V z 2004 roku i nie narzekam. Poprzednio 1,4 8V i tylko 78 KM dawało radę a teraz 98 KM to jednak jest lepiej. Da rade wyprzedzać tak jak każdym benzyniakiem (nie mówię tu o dużych mocach rzędu 200 czy 300 albo lepiej konnych) w czasie wyprzedzania należy zredukować bieg ale 1,4 16V idzie do 7000 obrotów a od 2750 już płynnie wchodzi na obroty. Tak więc jak wyprzedzam i jest ciasno bieg w dół i do końca ciągnę - wciska w fotel. Kiedyś kumpel ze na jechał (zresztą nie jeden) to nie wierzyli że to jest silnik 1,4 i ma tylko 98 KM. Przy dieslach jest inaczej tam jest większy moment obrotowy i wyciska już przy niższych obrotach ale nie lubią wysokich obrotów, natomiast ten silnik lubi wysokie obroty i ładnie wciska przy założeniu że masz 2750 na obrotomierzu. Na niższych obrotach dla zachowania równowagi zużycia paliwa jeździsz w mieści pomalutku i spokojnie. Ja jestem zadowolony z tego motorku. Fakt kiedyś miałem problem z cewką (jedną) i ktoś mi poradził nie kupuj drogiego oryginału a kup zamiennik. Więc kupiłem, po trzech miesiącach znowu. Po kolejnych 3 miesiącach znowu ale sprawdzam i patrze, że to zawsze ta sama cewka. więc oddałem do reklamacji. Kupiłem komplet oryginalnych świec Denso i jeżdżę już 4 rok bez problemów. PS. Miałem też okazję przejechać się Megane III w wersji kombi z silnikiem 1,4 16V z turbo o mocy chyba 130 KM i powiem Ci, że byłem pod wrażeniem tak samo jak ci moi kumple jadąc moja meganką. Naprawdę wciska, a jak już wsiadłem do swojej to chciałem wysiąść i sprawdzić dlaczego stoi ... :-/, a ona jednak jechała - tylko że wolniej niż ta nowa wersja :( Jednak technologia idzie do przodu. Sprawdź sobie dokładnie wykresy z hamowni są gdzieś na stronie producenta Renault i tam widać jak wygląda porównanie 1,4 i 1,6. 1,4 nieco niżej (wcześniej) łapie moment, moc i trzyma dłużej zanim zacznie tracić, spadać moc niż 1,6. I jeszcze jedno 1,6 ma blokadę na 6000 a 1,4 wkręca się do końca - przynajmniej mój. :(
-
wymieniłem zimowe kółka stalowe na letnie aluski. I sprawdziłem ciśnienie w oponkach. Na koniec umyłem - teraz ładnie błyszczy. PS. Wymieniłem też dywaniki gumowe na letnia wykładzinę. Super !! :( :(
-
Megane II phI Czujnik temperatury zewnętrznej.
Tazesz odpowiedział(a) na serfer1002000 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
P_r_z_e_m_o, Wysłałem - mam nadzieję że zrozumiecie moje wypociny - pozdrawiam -
Megane II phI Czujnik temperatury zewnętrznej.
Tazesz odpowiedział(a) na serfer1002000 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
biper78, wyślij mi swego maila a wyślę ci cały opis. -
Megane II phI Kontrolka AIR BAG + SERVICE
Tazesz odpowiedział(a) na volke temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
grooha, To już nie rozumiem kupiłeś ten zwijacz ?? - - a zaraz po mnie piszesz że miałeś wpięty jakiś tam rezystor czy co to kto Ci to wymieniał ... a może po prostu kopiłeś z walniętą poduchą ?? Juz Cię nie rozumiem :-/