Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

witek

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    16.16v
  • Przebieg (tys.km)
    200000
  1. W tych silnikach nie konicznie gną się zawory ponieważ koła zębate na wałkach rozrządu nie mają klina tylko dokręcane są z odpowiednią siłą ,jażeli przy ostatniej wymianie mechanik to dopilnował to koszt będziesz miał tylko gratów rozrządu i robocizny.Dlatego tak piszę bo sam miałem walnięty rozrząd i nic się nie stało.Jedż do mechanika i niech ustawi ci po znakach i obruci wałem.
  2. Ten przekażnik jest przy pompie ABS pod taką okrągłą kopułką a dokładniej trzeba wymienić całą pompę ABS.Mam ten sam problem POZDRAWIAM.
  3. A może wiesz gdzie jest ten bezpiecznik w 1,6 16v z 2000 roku. dodam ż akumulator jest na podszybiu z lewej strony.Ponieważ na pierwszy rzut oka nie widać tam żadnego bezpiecznika.
  4. Wczoraj wymieniałem pojechałem na szrot co sprowadzają z anglii renówki i kupiłem za 400 zł dwie tarcze i klocki prawie nowe oczywiście to z łożyskami i mocowaniami do osi.A w sklepie zaśpiewali mi po 270 za podróbę.
  5. Witam. Może komuś przydarzyła się podobna sytuacja:a mianowicie zapaliły mi sie kontrolki abs serv i stop. Na komputerze wyszło że problem jest z centralką ABS . Szukałem na forum i nie mogę znaleść czy w podanej sytuacji trzeba wymieniać całą pompę ABS czy wystarczy wymiana centralki czy też można tą centralkę zregenerować i czy dużo przy tym roboty.
  6. Może ktoś spotkał się z tym problemem a mianowicie nie działa komputer na wyświetlaczu kilometrów.Zaczęło się tak że na początku po przyciśnięciu przycisku na przełączniku wycieraczek raz wyświetlały się dane na wyświetlaczu,raz nie .A teraz od pewnego czasu niema żadnej reakcji.Przypuszczam że przyczyną może być zaśniedziały jakiś styk ale niemam pojęcia do czego się dobrać,ani jak rozebrać przełącznik wycieraczek na którym znajduje się ten przycisk. [ Dodano: 2009-03-04, 14:14 ] Temat nie aktualny.Przyczyną był urwany kabelek przy przełączniku wycieraczek(czarny).
  7. Dzięki Sławek dziś właśnie miałem czas i zrobiłem.Dokładnie tak jak pisałeś wystarczyło przekręcić o 90 stopni i problem zginął.
  8. Może zna ktoś przyczynę przycinania się lub czasami całkowitego blokowania się pedału gazu podczas pracy silnika.A jeżeli się zablokuje i w tym czasie zgaszę silnik to puszcza ta blokada.
  9. cujnik położenia wału korbowego:wymontuj i wyczyść lub wymień resztę, szukaj na forum w temacie czUjnik położenia wału.
  10. Pracuję na PKP jako dyżurny ruchu. Dodatkowo prowadzę zakład krawiecki szyjąc wszystko co można stworzyć z POLARU czyli w skrócie ,,marki-dolary-polary".Również dla firm bluzy z możliwością wyhawtowania LOGO. GOJGIEN chyba mamy coś wspólnego bo też zaliczyłem czołgi:T-72 I T-55AM MERIDA w Poznaniu.
  11. Wstawiłem strumienicę za 70 zł gościu który mi to sprzedał obiecywał lepsze osiągi i niższe spalanie ale to wszystko bajki , nie ma żadnej różnicy.
  12. A jak ci odpala rano jeśli odpalasz ją na gazie?
  13. Chłopaki sprójcie wymienić jeszcze tylne lewe koło może to coś pomoże.Żartowałem. Umnie parę dni temu też nie mogłem odpalić w piątek wymieniłem paliwo.Wsobotę przy odpalaniu rano troszkę dłużej pokręciłem rozrusznikiem a dziś rano na dworze minus dwa stopnie i jeszcze nie zdążyłem dobrze przekręcić kluczyka i samochodzik cyka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!