Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

orson

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. ...1,9 DTI 80KM kombi... ...średnio 6 literenów ON-ego na 100-teczke... ...a nie oszczędzam ją... ...turbinka pracuje... :->
  2. Robert, masz racje te śruby trzeba poluzować ale i tak trzeba czymś podnieść całom rolke do góry by zluzować cały napinacz i zdjąć pasek... następnie trzeba z czuciem naciągnąć napinacz nie za mocno i nie za słabo, by pasek nie slizgał się po rolkach... ale dałeś sobie rade więc jest OK!!! Pozdr, ;-)
  3. jak sama nazwa wskazuje do tego celu masz napinacz, który musiałeś jakimś sposobem (jeśli nie masz jakiegoś ściągacza, by go użyć) ścisnąć, pasek automatycznie sam się naciąga po puszczeniu napinacza, po to jest napinacz i sprężyna w napinaczu paska....
  4. masz bryczke na gwarancji więc musisz pojechać do serwisu by upuścili troszke oleju!!! olej musi być (na miarce oleju) pomiędzy mim a max, za mało szkodzi i za dużo też szkodzi silniczkowi....pozdr. :->
  5. Właśnie pare dni temu wymieniałem pasek w swojej meganie. Nic nie luzowałem tylko podniosłem do góry napinacz paska za pomocą mocnego :-> śrubokręta do góry(zaparłem go o silnik, da się to zrobić), druga osoba w tym czasie musi zdjąć pasek, następnie trzeba się troszkę pogimnastykować by założyc nowy pasek, zaczynamy zakładać od dołu, poprzez wszystkie rolki prowadzące (dokładnie trzeba zobaczyć jak idzie pasek przed wymianą!!!) a kończymy na górze... Dodam, że jedna osoba tego nie zrobi, potrzeba jeszcze kogoś do pomocy, trzeba bardzo uważać by śrubokręt nie zjechał z silnika! cała operacja trwała dokładnie 10minutek... :->
  6. Mam ten sam problem z nowo nabytym renault megane 1,9 DTI kombi, rano odpala dopiero po paru sekundach, a w ciągu dnia od pierwszego "strzału". Jest to mój pierwszy dieselek, więc nie wiem czy tak właśnie ma się rano zachowywać??? Wymieniłem już filtr paliwa, sprawdziłem świece, (podgrzewanie świec rano gaśnie po 2 sekundach). Kumpel mówił, że jeszcze musze sprawdzić , czy czasem nie cofa mi się paliwo z z filterka paliwa i musze jeszcze sprawdziś szczelność układu paliwowego, to może być powodem rannego zbyt długiego procesu odpalania??? Zobaczymy!!! ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!