Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

blayders

Użytkownik
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II PH I
  • Silnik
    1.6 16V VVT
  • Przebieg (tys.km)
    129 000

Ostatnie wizyty

715 wyświetleń profilu
  1. Swap to można robić w starych samochodach poniżej 2001 roku . Powyżej jest nawalone tyle elektroniki ze czasami koszt doprowadzenia jej do ładu może przekroczyć wartość robocizny przełożenia bebechów . Prawda jest taka ze jeśli za każde wydane 100 zł na podrasowanie silnika uzyskasz 1 KM i 1 Nm to jest to operacja opłacalna .Czasami wystarczy sam chip by osiągi sie poprawiły w zakresie użytecznych obrotów ( od 1500 do 3000 ) , a wiadomo ze w tym zakresie silniki musza spełniać normy środowiskowe wiec cos można chipem wyskrobać :)
  2. 1. Sprawdź rurkę oparów paliwa od zaworu do przepustnicy (może być stopiona ) 2. Wyczyszczenie przepustnicy , powinno sie to robić co 60 tys. km 3. Ile tys. km ma twoje KZFR ?? 4. W kolektorze ssącym może mięć w puszcze rezonującej zbyt dużą ilość oleju . 5. A świece sprawdzałeś ??
  3. Wymiana świec tylko na zimnym silniku , chyba ze poprzednia osoba dokręciła je według instrukcji kluczem dynamometrycznym to wtedy możesz na ciepłym inaczej możesz zerwać gwinty .
  4. Ja tez jestem po wymienie KZFR . Okazalo sie ze kolo zalozone przez fabryke . Przebieg 143 tys. km , drugi pasek ale reszta wymieniena pierwszy raz . Moje spostrzezenia . Najlepszy to olej elf 5W40 ale wtedy wymiena co 10 tys km max 12 . Stosujac valvoline , Liqui Moly mozna wydluzyc do 18 tys. km . Filtr mann , purflux. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, interpunkcja - damiar
  5. blayders

    tuning

    Tak da sie poprzez chip tuning ale minimum 1000 zl musisz wyłożyć za dobrego virusa .
  6. Do oryginalnego clip lub consult nie są przypisane konkretne wersje oprogramowania tylko działają z każda . Niestety cena chyba 5-6 tys. zl za sama głowice skutecznie odstrasza . Można tez kupić używkę za 2,5-3 tys. zl . Chiński klon działa rożnie zależności od klasy wykonania no i w późniejszym czasie jest raczej nie zbywalny . Co do przepustnica jej sie nie adaptuje w MII jedynie co zawór i kolo zmiennych faz rozrządu . Ale sprawdź w zakładce z młotkiem i kombinerkami po wejściu we wtrysk ..
  7. Do 2004 roku był używany i ogólnie teraz też jest clip . Od fuzji z nissanem (2004 roku) clip przyjoł elektronikę od interfejsu nissana consult - III . Podobnie sie stało z fiatem gdzie po fuzji z chryslerem examiner został zastąpiony interfejsem chryslera WiTech . W tym roku nissan wprowadził nowa głowice (consult-III plus) więc są dwie możliwości albo clip zostanie zastapiony nowym interfejsem nissan’a albo elektronika clip’a zostanie ponownie zmodyfikowana w nowo sprzedawanych egzemplarzach .
  8. Ja mam oz superlegara 17x7 o wadze 7 kg. sztuka i et 38 (opona uniroyal rain sport 2 fr) i z przodu sa prawie maksymalnie wysunięte tzn. według prawa 30% powietrzni kola musi być w zarycie karoserii . Z tylu dołożyłem dystanse 22 mm ale niestety to spowodowało ze nie mogę za dużo włożyć do bagażnika bo na Hopach obciera o tylni zderzak
  9. Ja jeżdżę na liqui moly 5w30 top tec 4200 i wymieniam co 15-20 tyś i nic nie ubywa . Ponoć ma jakieś uszlachetniacze ze nie bierze oleju i zmniejsza tarcie .
  10. To zależy czy to czujnik walka czy walu . Jak wału to jest to prosta sprawa , nowy czujnik z bosch'a 63 zł . W przypadku wałka jest to znacznie drożej od 120 do nawet 250 zł i może być problem z dostępnością . Zostaje jeszcze kwestia czy to tylko czujnik czy może wiązka albo wtyczka .
  11. Moja rada . Zrób chip + dolot . Druga opcja zmień samochód . Przy obecnej elektronice zmiana silnika na inny typ to orka na ugorze - nie opłacalne .
  12. Silnik 1.6 i 2.0 maja ta sama przepustnice :) Różnice to górna cześć kolektora ssącego która jest z aluminium , zwiększona kompresja , kolektor rurowy 4-1 z zintegrowanym katalizatorem . Komputer to oczywistość . W 115 KM obroty ograniczone są do 6500 w 133 KM do 7000 . http://www.youtube.com/watch?v=BlCUhzxsxQo&feature=related . PS.: 1.6 Megane III - 110 KM / 151 Nm ,,, 1.6 Clio III GT - 133 KM / 160 Nm ,,, 1.6 Megane III chip V-Tech - 122 KM / 165 Nm
  13. Witam . Z jakiej firmy kupić mechanizm szyby . Z nowych są dostępne z firm : POLCAR , BLIC , MIRAGLIO . Wiem ze najlepszy był by oryginał ale cena powala (cena 1350 zł) lub VALEO cena 450 zł z którego dostępnością jest problem .
  14. U mnie sie to dzieje przy temperaturach powyżej 30 stopni Celsjusza .
  15. Mam problem , od 2 dni przy skręcaniu cos skrzypi . Nie jest to cały czas tylko przy skręcaniu maksymalnie . Miał ktoś podobny objaw ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!