Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sly

Nowy użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II wersja GXP19 120 E3
  • Silnik
    F9Q D8
  • Przebieg (tys.km)
    210
  1. Dokładnie otwór ten znajduję się z boku drzwi nad zamkiem , taki mały gumowy koreczek. Temat ten już kiedyś był poruszany na forum i nawet któryś z kolegów stworzył dokładną instrukcje krok po kroku. :) Jezeli jednak z tym będziesz miał dalej problem, zastukaj na priv.
  2. Ja sobie kolego poradziłem małym kluczykiem (imbusem), chodzi o to żeby przez mały otwór w drzwiach wsunąc go do środka i do siebie podciągnąc coś w rodzaju niewielkiej blaszki.
  3. Jak coś również mogę się dopisać do ekipy, każdy z nas pewnie zwróci uwagę na coś innego.
  4. Jak na mój gust koledzy musicie wymienić boczki wewnętrzne drzwi tylnych, gdyż są tam wcięcia na roletę. Z tego co pamiętam temat już kiedyś był chyba poruszany na forum.
  5. Ja uważam że nie jest to problem żelu. Tak jak kolega "pawelli" napisał w pierwszym poście: "...Deszcz zaczyna bardziej padać - wycieraczki pracują szybciej - mniej pada - wolniej. ..." Problem tkwi chyba gdzieś głębiej, stawiam na moduł sterownika pracy wycieraczki, który zbiera informacje od czujnika deszczu, ale również od komputera który informuje go o prędkości jazdy. Tak jak wcześniej pisałem u mnie (ScenicII pI LuxPrivilege) podczas mżawki wycieraczki w trybie auto np: chodzą raz na 3 sekundy, podczas krótkiego postoju (np:światła) całkowicie się zatrzymują. Podobnie dzieje się przy bardziej obfitych deszczach gdy wycieraczki pracują np: 2 razy na sekundę (zgarniając całkowicie wodę), a podczas postoju raz na 5 sekund (nie zgarnijąc wody). Po ruszeniu oczywiście częstotliwość pracy wycieraczek zwiększa się. Też kiedyś myślałem że podczas postoju wystarczy wylać szklankę wody na czujnik optyczny i wycieraczki powinny się załączyć. Niestety u mnie to nie działa. Dodam że w poprzednim Scenicu pierwszej generacji wycieraczki zachowywały się niemal identycznie. Życzę powodzenia w diagnozowaniu przyczyny i jak możesz kolego "pawelli" daj znać co było nie tak.
  6. U mnie kolego jest tak samo , z ta małą różnicą że gdy ruszam ze skrzyżowania wycieraczki ponownie zaczynają pracować w trybie auto. Dzieję się to tylko przy niewielkich opadach (np drobny deszczyk lub mżawka). Wydaje mi się że jest to normalne zachowanie, jeżdziłem wcześniej Scenic-em I i efekt był prawie identyczny.
  7. Sly

    Scenic 1.9 dCi

    Jak na moje oko przedni zderzak jest źle spasowany szczególnie z lewego profilu, brak przycisków przy kierownicy=brak tempomatu, no i ten przeebieg jakiś mały??? Kolego jak trafisz na życzliwego pracownika ASO to po VIN-ie poznasz całą historię autka, jakie naprawy przy jakim stanie kilometrów, o ile był serwisowany w ASO.
  8. Dokładnie jest tak jak kolego mówisz. Dzisiaj rozmawiałem z konsultantką ERY (bo umowa mi się kończy) i okazało się że w chwili obecnej w tej samej taryfie co posiadam proponują mi o ponad 110 minut mniej niż dwa lata temu. Jak dla mnie szok. Wszyscy operatorzy dąża do zwiększenia ilości minut zawartych w abonamencie, a ERA wręcz odworotnie. Co do stałych klientów to moim zdaniem mają ich gdzieś, 12 lat płaciłem abonament, ale teraz juz czas powiedzieć dość.
  9. No cóż śmigam nim już prawie dwa lata. Wcześniej miałem Scenica I i powiem szczerze bardziej mi przypadł do gustu.Powracając do tematu ogólnie JESTEM ZADOWLONY. Jestem jego drugim właścicielem i przez ten okres przejechałem około 50 tys.km(stan aktualny 132tys). Poza podstawowymi wymianami (płyny, filtry) wymieniałem łożyska tył wraz z tarczami i klockami oraz czujnik ciśnienia klimatyzacji (chyba to się tak nazywa), a i jeszcze zapomniałbym o naprawie wyswietlacza(smużenie). Reasumując wielki plus dla autka, ze daje mi tyle radości i komfortu z jazdy
  10. Nie kolego ASR nie występuje w każdej wersji. Z tego co mi wiadomo można było to sobie wybrać jako opcje przy zakupie nowego pojazdu. U mnie np jest brak ASR mimo iz posiadam wersje LuxPrivilege z roku 2004.
  11. Byłem kolego w ASO Tandem Będzin, ale również możesz zajrzeć do Katowic na Wczasową. Nie wiem skąd stukasz, ale na pewno w Twojej okolicy sa fachowcy do Reni.
  12. Miałem podobny problem, pomimo tego że hamulec ręczny działał prawidłowo podczas zimy to błąd hamulca ręcznego i tak się świecił. Pomogło podłączenie CLIP-a (reset ręcznego), a przy okazji technik zaproponował przeprogramowanie hamulca ręcznego zmieniając kraj uzytkowania na skandynawski. W chwili obecnej hamulec ręczny mi się nie załącza po wyłączeniu silnika, natomiast gdy chcę go załączyć muszę pociągnąć za włącznik. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!