Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Janusz12

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Sprawa już się wyjaśniła - uszkodzony był tłok popychacza hydraulicznego w przekładni. Naprawa kosztowała mnie 450 zł w warsztacie specjalizującym się w naprawach przekładni kierowniczych w Radzionkowie. Podobno można tego było uniknąć kasując odpowiednio wcześnie luz na samej maglownicy, tyle tylko, że ani w instrukcji, książce serwisowej, itd. nie ma wzmianki żeby kontrolować ten luz i szybko go kasować. W ASO oczywiście tego sami od siebie nie robią, mimo że jak do tej pory jeździłem do nich na przeglądy okresowe. No i po co te ASO ?! Po usunięciu usterki autko prowadzi się jak nowe.
  2. Witam wszystkich Mój problem jest podobny do wielu opisywanych na forum, ale jednak trochę inny. Przy załączonym silniku, kręcąc w prawo słyszę w pewnym momencie stuk i dalej jest już cicho. Dzieje się tak za każdym razem - na postoju i przy małych prędkościach. Przy skręcie w lewo też stuknie, ale o wiele ciszej. Co istotne : po wyłączeniu silnika, kręcąc w prawo i lewo nic nie słychać. Dodam, że chodzi Megane z 2002r. z przebiegiem 68 tys.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!