Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

DizzyX

Użytkownik
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic II ph I
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    250
  1. baciuś, skoro jpowciol pisze, że centralny na podczerwień działa, to raczej nie wina odbiornika -> prędzej coś w sterowniku się namieszało. Może do sterownika weszła wilgoć i stąd takie rzeczy się dzieją? Na pewno sprawdzić, względnie wyjąć i podsuszyć sterownik w domu. Ewentualnie możesz spróbować jeszcze jednej rzeczy -> wygenerować kod immo (o ile takowego nie masz) i "wklepać" go ręcznie (a dokładnie przyciskiem od zamykania drzwi na desce rozdzielczej). Jak to zrobić jest napisane na forum, wystarczy użyć opcji
  2. Tak jak napisał pasek, zablokowane immo. Zamki reagują na otwarcie samochodu za pomocą przycisku w kluczyku? Immo masz na podczerwień czy radiowe? jeśli na podczerwień, to sprawdź czy do odbiornika (tego przy lampce sufitowej) nie dostała się woda (zwykle wchodzi "po antenie"). Sam ostatnio zdejmowałem immo, u mnie "padło" po prostu... koszt w zależności od speca od elektroniki i elektryki samochodowej 300-500zł. Ja płaciłem 400.
  3. Przede wszystkim zdjęty immo i zrobiony (poprawiony ) autoalarm, który już był w aucie... pozostało dokupić nową obudowę pilota, bo aktualna zniszczona już. Poza tym wymieniony olej
  4. Rozumiem, że auto kupowałeś w Polsce? Jeśli samochód został "wyrejestrowany" (przez co rozumiemy "wycofany z ewidencji pojazdów"), to nie może być ponownie zarejestrowany. W świetle obowiązujących przepisów: Art. 78a. 1. Czasowego wycofania pojazdu z ruchu dokonuje, na wniosek właściciela pojazdu lub podmiotu, któremu powierzono pojazd w trybie przepisu art. 73 ust. 5, starosta właściwy ze względu na miejsce ostatniej rejestracji pojazdu, wydając decyzję o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu. 2. Wycofaniu czasowemu, na wniosek podmiotów, o których mowa w ust. 1, podlegają zarejestrowane: 1) samochody ciężarowe i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t; 2)ciągniki samochodowe; 3)pojazdy specjalne; 4)autobusy. (...) Art. 79. 4. Pojazd wyrejestrowany nie podlega powtórnej rejestracji, z wyjątkiem pojazdu: 1) odzyskanego po kradzieży; 2) zabytkowego; 3) mającego co najmniej 25 lat uznanego przez rzeczoznawcę samochodowego za unikatowy lub mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji; 4) ciągnika i przyczepy rolniczej. 5) wywiezionego z kraju lub zbytego za granicą, o którym mowa w ust. 1 pkt 3. Natomiast jeśli poprzedni właściciel zgłosił w WK sprzedaż auta w dn. 6.06.2011, a na podpisanej umowie masz datę 29.06.2011, to śmierdzi to ładnym wałkiem, zwłaszcza że : Jesteś pewny, że posiadasz papiery od właściwego pojazdu? Błędy w WK to norma (sam doświadczyłem niekompetencji...), ale w tym przypadku masz już dwie nieścisłości. Jednym słowem -> wychodzi na to, że poprzedni właściciel zgłosił sprzedażauta w WK ponad 3 tygodnie przed faktyczną sprzedażą... z tym że nasuwa się pytanie - jakim dowodem sprzedaży posługiwał się zgłaszając to w WK ?
  5. Już już :) Niestety, problemy z internetem miałem (a w zasadzie z jego brakiem :] )
  6. rafal_80, TU już coraz rzadziej się wymigują od wypłat w przypadku braku policji :) Jeśli sprawca przyznał się i sporządzone zostało oświadczenie, to jest już dobrze. Warto pamiętać, że w oświadczeniu powinny znaleźć się takie rzeczy jak nry Dow. Os. obu stron (lub chociażby jego PESEL), warto by było też spisać nry Praw Jazdy, dobrze jak w oświadczeniu znajduje się też nr polisy sprawcy. Dobrze jest też sporządzić notkatkę sytuacyjną (rysunek poglądowy). W tych gotowcach wszystko to jest, ale często zdarza się, że ostatecznie pisze się takie oświadczenia na zwykłej kartce :) Wtedy w zasadzie żadne TU Cię nie odrzuci :P Zawsze dzwonią jeszcze do sprawcy, by potwierdził papiery, które składasz. A co do samochodu - cóż, IMO nie ma sensu naprawiać, poszła konstrukcja, widać to dokładnie na zdjęciach. A największych spustoszeń dokonał tu chyba hak... :P
  7. przedmuchać dysze (wyjąć i przedmuchać np sprężonym powietrzem, ewentualnie strzykawka i wstrzykiwać gorącą wodą w dysze), sprawdzić wężyki - może któryś gdzieś pękł i płyn ucieka?
  8. yoogi, ok, zadajesz :) /i tak, Stoewery były produkowane w Szczecinie :P a na fotce z tego co wiem jest to dokładnie Stoewer R200 Type 40, czyli już bez skrętnej tylnej osi :) / DODANO gojgien Dodam tylko, że należało "zaczaić" numery rejestracyjne do zagadki. Wpisując je w Google, jest stronka z fajna listą kto tych aut używał. Tu wersja czeska: http://www.acwsaloon.cz/hotove/s/spz.htm Tu angielska: http://www.network54.com/Forum/47207/message/1071675020/License+plate+listing+%28++RW,+WH,WL,POL,SS+%29 znalazłem szybciutko ale nie chciało mi się nad nową zagadką myśleć.
  9. Jeśli masz dokładnie takie samo to przecież jak byk na frontowym panelu jest napisane : "CH CHANGER CONTROL"... :)
  10. No cóż, ja wpisałem datę pierwszej rej. jaką mam w DR -> innej nie znam, a Kartę Pojazdu mam w domu (skromne 50km :D )... więc póki co chyba auta nie dodam ;) :]
  11. zaprawki porobiłem z jednej strony auta, bo trochę ruda zaczynała się dopierać do błotników... wszystko elegancko, teraz muszę tylko dobrać lakier - niby dobry kupiłem, a jednak różni się znacznie od mojego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!