Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
131 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Grand Scenic II ph I
-
Silnik
1.9 dCi
-
Przebieg (tys.km)
250
-
baciuś, skoro jpowciol pisze, że centralny na podczerwień działa, to raczej nie wina odbiornika -> prędzej coś w sterowniku się namieszało. Może do sterownika weszła wilgoć i stąd takie rzeczy się dzieją? Na pewno sprawdzić, względnie wyjąć i podsuszyć sterownik w domu. Ewentualnie możesz spróbować jeszcze jednej rzeczy -> wygenerować kod immo (o ile takowego nie masz) i "wklepać" go ręcznie (a dokładnie przyciskiem od zamykania drzwi na desce rozdzielczej). Jak to zrobić jest napisane na forum, wystarczy użyć opcji
-
Tak jak napisał pasek, zablokowane immo. Zamki reagują na otwarcie samochodu za pomocą przycisku w kluczyku? Immo masz na podczerwień czy radiowe? jeśli na podczerwień, to sprawdź czy do odbiornika (tego przy lampce sufitowej) nie dostała się woda (zwykle wchodzi "po antenie"). Sam ostatnio zdejmowałem immo, u mnie "padło" po prostu... koszt w zależności od speca od elektroniki i elektryki samochodowej 300-500zł. Ja płaciłem 400.
-
Przede wszystkim zdjęty immo i zrobiony (poprawiony ) autoalarm, który już był w aucie... pozostało dokupić nową obudowę pilota, bo aktualna zniszczona już. Poza tym wymieniony olej
-
Rozumiem, że auto kupowałeś w Polsce? Jeśli samochód został "wyrejestrowany" (przez co rozumiemy "wycofany z ewidencji pojazdów"), to nie może być ponownie zarejestrowany. W świetle obowiązujących przepisów: Art. 78a. 1. Czasowego wycofania pojazdu z ruchu dokonuje, na wniosek właściciela pojazdu lub podmiotu, któremu powierzono pojazd w trybie przepisu art. 73 ust. 5, starosta właściwy ze względu na miejsce ostatniej rejestracji pojazdu, wydając decyzję o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu. 2. Wycofaniu czasowemu, na wniosek podmiotów, o których mowa w ust. 1, podlegają zarejestrowane: 1) samochody ciężarowe i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t; 2)ciągniki samochodowe; 3)pojazdy specjalne; 4)autobusy. (...) Art. 79. 4. Pojazd wyrejestrowany nie podlega powtórnej rejestracji, z wyjątkiem pojazdu: 1) odzyskanego po kradzieży; 2) zabytkowego; 3) mającego co najmniej 25 lat uznanego przez rzeczoznawcę samochodowego za unikatowy lub mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji; 4) ciągnika i przyczepy rolniczej. 5) wywiezionego z kraju lub zbytego za granicą, o którym mowa w ust. 1 pkt 3. Natomiast jeśli poprzedni właściciel zgłosił w WK sprzedaż auta w dn. 6.06.2011, a na podpisanej umowie masz datę 29.06.2011, to śmierdzi to ładnym wałkiem, zwłaszcza że : Jesteś pewny, że posiadasz papiery od właściwego pojazdu? Błędy w WK to norma (sam doświadczyłem niekompetencji...), ale w tym przypadku masz już dwie nieścisłości. Jednym słowem -> wychodzi na to, że poprzedni właściciel zgłosił sprzedażauta w WK ponad 3 tygodnie przed faktyczną sprzedażą... z tym że nasuwa się pytanie - jakim dowodem sprzedaży posługiwał się zgłaszając to w WK ?
-
yoogi, ok, zadajesz :)
-
Już już :) Niestety, problemy z internetem miałem (a w zasadzie z jego brakiem :] )
-
Austin 1800
-
Megane I phI zapytanie o uszkodzenia
DizzyX odpowiedział(a) na michcio2020 temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
rafal_80, TU już coraz rzadziej się wymigują od wypłat w przypadku braku policji :) Jeśli sprawca przyznał się i sporządzone zostało oświadczenie, to jest już dobrze. Warto pamiętać, że w oświadczeniu powinny znaleźć się takie rzeczy jak nry Dow. Os. obu stron (lub chociażby jego PESEL), warto by było też spisać nry Praw Jazdy, dobrze jak w oświadczeniu znajduje się też nr polisy sprawcy. Dobrze jest też sporządzić notkatkę sytuacyjną (rysunek poglądowy). W tych gotowcach wszystko to jest, ale często zdarza się, że ostatecznie pisze się takie oświadczenia na zwykłej kartce :) Wtedy w zasadzie żadne TU Cię nie odrzuci :P Zawsze dzwonią jeszcze do sprawcy, by potwierdził papiery, które składasz. A co do samochodu - cóż, IMO nie ma sensu naprawiać, poszła konstrukcja, widać to dokładnie na zdjęciach. A największych spustoszeń dokonał tu chyba hak... :P -
Scenic I phI naprawa spryskiwacza
DizzyX odpowiedział(a) na mieszkos temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
przedmuchać dysze (wyjąć i przedmuchać np sprężonym powietrzem, ewentualnie strzykawka i wstrzykiwać gorącą wodą w dysze), sprawdzić wężyki - może któryś gdzieś pękł i płyn ucieka? -
yoogi, ok, zadajesz :) /i tak, Stoewery były produkowane w Szczecinie :P a na fotce z tego co wiem jest to dokładnie Stoewer R200 Type 40, czyli już bez skrętnej tylnej osi :) / DODANO gojgien Dodam tylko, że należało "zaczaić" numery rejestracyjne do zagadki. Wpisując je w Google, jest stronka z fajna listą kto tych aut używał. Tu wersja czeska: http://www.acwsaloon.cz/hotove/s/spz.htm Tu angielska: http://www.network54.com/Forum/47207/message/1071675020/License+plate+listing+%28++RW,+WH,WL,POL,SS+%29 znalazłem szybciutko ale nie chciało mi się nad nową zagadką myśleć.
-
Więc zagadka :)
-
Ford Anglia 105E ?
-
Megane I phI Czy to możliwe...
DizzyX odpowiedział(a) na microlabix temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Jeśli masz dokładnie takie samo to przecież jak byk na frontowym panelu jest napisane : "CH CHANGER CONTROL"... :) -
No cóż, ja wpisałem datę pierwszej rej. jaką mam w DR -> innej nie znam, a Kartę Pojazdu mam w domu (skromne 50km :D )... więc póki co chyba auta nie dodam ;) :]
-
zaprawki porobiłem z jednej strony auta, bo trochę ruda zaczynała się dopierać do błotników... wszystko elegancko, teraz muszę tylko dobrać lakier - niby dobry kupiłem, a jednak różni się znacznie od mojego...