Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

vilde

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 D
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. klak66, udało się rozwiązać problem? mam to samo, po odpaleniu na mrozie przez kilka minut kapie z miejsca mocowania tej dźwigni
  2. Panowie, zabrałem się za wymianę osłony z lewej strony. Nie wiedziałem jeszcze wtedy że można rozebrać przegub, więc wyjąłem półoś ze skrzyni. Musiałem tez zdjąć to łożysko co jest na końcu, żeby przepchnąć osłonę. Za łożyskiem jest uszczelniacz gumowy, wiecie jak to się dokładnie nazywa i czy można to gdzieś dostać? Czy może jest w komplecie z łożyskiem? Na końcu była też plastikowa osłonka, którą połamałem ale przypuszczam że tego się nigdzie nie da kupić.
  3. a czy jest jakiś sposób by sprawdzić czy ma się przekładnię SMI czy TRW bez zaglądania do niej? Megane Classic 1.9D 1998r
  4. witam, czy ktoś może wie gdzie można kupić oringi do czujników termostatu w F8Q, lub jakie mają wymiary?
  5. Nie znalazłem nigdzie informacji. Ktoś wie z jakim momentem należy dokręcić nakrętkę piasty w przednim kole?
  6. Witam, podepnę się pod temat. Jakiś czas temu zauważyłem że powyżej 50 koła inaczej szumią przy skręcie w lewo. Domyśliłem się że to łożysko (przednie prawe), ale akurat nie miałem czasu się tym zając. Po przejechaniu zaledwie 200 km, łożysko się rozsypało. Koło wydaje wszystkie możliwe dźwięki, chrobocze, stuka, piszczy i tak głośno że włosy na głowie stają. Na szczęście niedaleko domu się to stało i jakoś powolutku się doturlałem. Jak podniosłem auto to koło praktycznie stoi w miejscu, nie da się nim obracać. Moje pytanie brzmi czy można w takim stanie jakoś powoli podjechać do mechanika, czy teraz już tylko laweta, bo coś się może urwać lub jeszcze bardziej rozlecieć? czy piasta też może być do wymiany? :-/ Ktoś wie gdzie w Łomiankach dobrze to zrobią?
  7. Witam, jestem kolejnym przykładem na to żeby nie odkładać wymiany paska na później. Pękł przy niewielkich obrotach i maiłem nadzieje zbytnio nie przemieliło w środku, ale okazało się że naprawa będzie jednak kosztowna planowanie głowicy, zawory, szklanki, itp + robocizna - 550 zł komplet uszczelek - 300 2 rolki napinające - 270 pasek - 65 napinacz - 140 koło rozrządu - 100 filtr - 20 olej - 120 robocizna - 400 razem 1965 :P Ceny trochę wysokie, ale moje pytanie brzmi czy możliwe żeby zęby koła rozrządu były powyszczerbiane? Pasek może je połamać? [ Dodano: 2009-11-14, 15:16 ] pomyłka... czy może jednocześnie zerwać się klin mocujący koło rozrządu i sam pasek?
  8. tarcze i klocki wymienione, były w nich koleiny jak na krajowej ósemce :-P Żadnego chrobotania już nie słychać 8-)
  9. Witam, wczoraj na trasie hamulce mi zaczęły chrobotać i coś świszczało gdy wciskałem pedał. Dzisiaj na zimnych hamulcach jak sprawdzałem to chrobotania prawie nie było, ale świst pozostał. Tarcze do wymiany? Proszę się nie śmiać ze zdjęć przez dziurkę, ale w tym upale nie miałem ochoty odkręcać koła :roll: [ Dodano: 2008-07-12, 11:30 ] http://img255.imageshack.us/my.php?image=dsc00244qg9.jpg http://img501.imageshack.us/my.php?image=dsc00245oz1.jpg
  10. kiedyś u mnie drgał pedał gazu przy określonych obrotach, a spowodowane to było luźną pompą oleju
  11. chyba sie wyjaśniło... przyczyną gaśnięcia był prawdopodobnie zasyfiony filtr paliwa. Niestety elektryk nie miał pojęcia dlaczego pali sie lampka od immo, ale póki co jeździ bez problemu, więc niech sie pali jak ma ochote....
  12. Czy załączający się wiatrak chłodnicy może powodować gaśnięcie silnika w przypadku zużytego akumulatora (lub zepsutego alternatora)? I ciągle nie wiem dlaczego przy nagrzanym silniku pali się lampka immo [ Dodano: 2008-05-11, 15:11 ] Zmierzyłem miernikiem napięcia na akumulatorze: wyłączony: 12,52 zapłon: 10,11 na jałowym bez obciążenia: 14,28 na jałowym z obciążeniem: 14,02 włączona pompa płyny chłodniczego: 13,90 włączony wiatrak chłodnicy: 13,60 Ogólnie na rozgrzanym silniku pokazuje od 13,60 do 14,15 w zależności od tego co jest włączone. Wydaje się być ok, ale jak tylko się rozgrzał to co jakiś czas zaczął przygasać. Na jałowym obroty skakały z 900 do 400. Żadnych spadków napięcia wtedy nie było :( Jakieś pomysły?
  13. witam, czy zużyty akumulator może spowodować zgaśnięcie auta w trakcie jazdy, jeżeli po chwili bez problemu odpalił ponownie? Dodam, ze lampka immobilajzera paliła się światłem ciągłym, a wcześniej auto ze dwa razy szarpnęło
  14. Ja miałem podobny problem i zrobiłem tak jak Robak mówił. Żółty z zapalniczki podpiąłem pod żółty w kostce do nadmuchu (do jednego, bo mam bez klimy). Zadziałało, ale kable sie zaczęły dosyć mocno grzać i tu moje pytanie... trzeba było się podpiąć pod stary kabel, czy po postu go wyciągnąć i na jego miejsce wcisnąć ten od zapalniczki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!