Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Marcin Szymansk

Użytkownik
  • Postów

    433
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault MEgane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    68000

Ostatnie wizyty

694 wyświetleń profilu
  1. 1)Ładnie wygląda, można podjechać i obejrzeć. Jak się spodoba to na serwis i dalsza weryfikacja; Chociaż ten uchwyt od otwierania drzwi kierowcy trochę za mocno sterany jak na 120kkm J 2) Marne zdjęcia i brak fotek środka. Trochę podejrzany 3)Bity - poduszka i cały przód z auta ph I poza tym ta cena :!: Ja za benzynę po gradobiciu z tego roku dostałem wycenę na 20.000, a tu diesel za 13.000 :!: 4) Ładnie wygląda, ale nie ma naklejek na progach. Trzeba podjechać i obejrzeć, pomierzyć i obejrzeć komorę silnika bo brak zdjęć. Chociaż trochę tani jak na tę wersję patrzać na cenę tego poniżej, ale nigdy nic nie wiadomo. 5) Tak naprawdę chyba jedyny do poważnego zastanowienia patrząc na cenę i stan.
  2. Wg. mnie auto z pirwszego zdjęcia jest bite. Kierownica jest z megane II ph II czyli od 2006 roku.
  3. To ja opiszę moją story z WK i ASO. Auto kupine jako roczne w ASO, WK otrzymał fakturę zakupu i zaczyna prosic o umowę zakupu przez ASO od pierwszego własciciela. ASO jej nie ma, ma za to umowe z Renault Polska, które kupiło je od pierwszego właściciela i sprzedało ASO. Wszystkie umowy/faktury mam przynieść do WK wraz z KRS-ami RP i ASO aby udowodnić, że mają prawo kupować auta i ich nie rejestrować ponieważ mają wpisaną działaność sprzedaży pojazdów. Obłę Czasmi więc warto mieć teczkę umów. A wszystko przez książke pojazdu gdzie jest wpisany I właściciel i nie ma umów komisowych :D
  4. Panowie jak mam szpachlować, szukać potem jelenia i udowadniać, że samochód nie jest po dachowaniu to biorę kasę i wolę dołożyć do młodszego 2-3 lata tym bardziej, że marzy mi się nowy megan w kombi. Tu jest do malowania cały samochód. Już jeden taki miałem. Jego sprzedaż potem to katorga, trzeba mocno obniżyć cenę. Skórka za wyprawkę. A nie planuję jazdy tym samochodem do końca moich dni. Poza tym przy rozmowie kazdy lakiernik opowiada jaki swietny, a potem wychodzi jak wychodzi. Jak ktoś jest zainteresowany to mogę oddać za kwotę zaproponowaną przez Allianz tak ja stoi. Rozrząd wymieniony dwa lata temu plus koło dwumasowe,wszystkie cewki plus sprzęgło. Generalnie jak komus dziury nie przeszkadzają to po wymianie maski przód można jeździć jeszcze długo bez inwestycji.
  5. WItam, No i dostałem wycenę na 20100. Z tego 8500 gotówką, reszta we wraku na który też dostałem już klienta. Wydaje mi się, że to jest uczciwa i dobra wycena. Gojgien to za sam dach i tak jest 10500. Za mocno zmasakrowany samochód. Jedynie naprawa z wykorzystaniem szpachli pozwoli obniżyć koszty plus zakup używanych elementów.Tak więc 7 letnia przygoda z renufkami dobiega końca.
  6. Witam, Ciąg dalszy story i pytanie do zaawansowanych userów Dostałemm kosztorys z ASO na 16.000zł. W związku z tym ubezpieczenie odmówiło naprawy i przesłało pismo, ze jest szkoda całkowita.Niestey brak jest priopiozycji wyceny. Co ma robic dalej. Na co się zgadzać, na co sie nie zgadzać, jak moge podnieść wycenę? Prośba o porade od osób, które przeszły już tę drogę.
  7. Nie, niedzwoniłem. Nie ma sensu. Rozmawiałem z ludźmi, którzy w Warszawie robią auta w ASO - Fiata, Opla, Renault, Toyoty, Mercedesa. KIA. Wg. nich generalnie auto można całe wyciągnąć ale wymaga to tyle czasu i nakładu pracy, że jest to nieuzasadnione ekonomicznie - ani dla nich, ani dla mnie.
  8. Nie bardzo, bo wartość auta wg. eurotaxu to około 15.000 i cen z allegro to około 18.000 - 19.000zł. A to oznacza wg. pełnego kosztorysu ASO szkodę całkowitą. generalnie największym problemem jest dach, maski, drzwi do wymiany, ale dach... A jak zacznie partacz dłubać to lepiej zostawic jak jest bo przynajmniej nie rdzewieje. Tak więc ani kasy ani auta.
  9. No i wszystko wiem. A w zasadzie to nic. Szkoda wyceniona przez Allianz na 7400zł. ASO wyceniło naprawę na 16300zł. Wycena w SMART PLUS i innych firmach usuwajacych wgniecenia zaczyna sie od 4500zł za tylna klapę i środek dachu po 6500 za sam dach, drzwi, błotniki bez tylnej maski, przedniej maski, i boków dachu. Sam dach ma ok. 350 dziurek, generalnie SMART-y za bardzo nie chcą się brać za wyciąganie dziurek bo mówią, że np. dach moze na koniec byc i tak pływający. Tak więc skończy się to szkodą całkowitą, Czy ktos wie jak wygląda procedura?
  10. Generalnie muszę sprawdzić czy gdzieś nie jest pęknięty lakier bo inaczej popij wodą. Plus nie może być wgniotek na rantach. ALe tego nie widac na zdjęciach i dopiero jak ją oblukam to dam znać co wyszło. Czyli około czwartku.
  11. Dzięki,. W czwartek sprowadzam auto do domku, szkoda już zgłoszona do ubezpieczenia i zaczynam tour po warsztatach. Na razie mam trzy do sprawdzenia. Ten będzie czwarty.
  12. Widziałem ten temat, ale chyba nie przy tej skali. Ja widziałem auto tylko na fotkach bo jest z żoną na wakacjach, ale wg jej obliczeń na samym dachu jest ponad 30 dołków więc tu trzeba coś poważniejszego, poza tym obejrzyj pierwsze zdjęcie. Dziura na klapie jest dosyć głęboka więć tego chyba nie wyciągnie bo marne miejsce.
  13. Witam, Stara się człowiek, dba, od ust sobie odejmuje ostatni grosz i wydaje u mechanika aby renatka była jego dumą i nie sprawiała niespodzianek, a na koniec ślepy los zsyła jaja o średnicy 7 cm z nieba i to jest już koniec. Poniżej fotki mojej megi po przejściu gradu na Mazurach w poniedziałek. Jak myślicie, można to wyciągać bez lakierowaniaczy tylko wymiana przedniej i tylnej maski na nowe elementy plus szpachla na dachu? Pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!