Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zajawka84

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane I ph II
  • Silnik
    1,4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    250000

Ostatnie wizyty

370 wyświetleń profilu
  1. Witam. Posiadam megane 1 ph 2 z 2001r 1.4 16v. Od jakiegoś czasu na postoju gdy auto jest zimne przy probie skrecenia kierownica słychać pojedyncze stukniecie i czuć na kierownicy jak by coś przeskoczyło. Gdy przyjadę parę kilometrów auto się rozgrzeje to znika ten objaw i nie stuka na postoju. Problem ten występuje tylko kiedy silnik jest odpalony czyli ze wspomaganiem kierownicy. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  2. Dzisiaj podczas jazdy kontrolka sama zgasla. Problem rozwiązany. Dzięki za info.
  3. Witam, Posiadam megane I phII 2001rok 1,4 16v. Odłączyłem wtyczkę od pochłaniacza par paliwa bo denerwował mnie pykający przekaźnik. Po kilku dniach pojawiła się żółta kontrolka silnika więc podłączyłem ponownie wtyczkę od pochłaniacza, silnik pracuje normalnie a kontrolka została, odłączyłem akumulator na cały dzień a kontrolka dalej świeci .Pytanie czy zostaje tylko clip aby usunąć błąd. Jeżeli tak to proszę o informację ile kosztuje taka usługa w ASO.
  4. Witam, Potrzebuję wymienić stare głośniki z tyłu bo już pierdzą. Proszę o informację jakie głośniki będą pasowały mi w miejsce fabrycznych (po lewej i po prawej stronie tylnej półki. Stare fabryczne głośniki były mocowane na 4 śruby do tylnego boczku obok tylnej półki. Jakiego rozmiaru kupić głośniki i czy będą pasowały pod stare mocowania. Nie zależy mi na głośnikach z górnej półki, wystarczą mi zwykłe głośniki. Dodano: 11 kwi 2017 - 10:02 Witam, kupiłem głośniki Pioneer TS-G1331I. Otwory montażowe idealnie pasują aby zamocować je w miejsce fabrycznych głośników na tył w podszybiu. Głośniki grają ok rewelacji nie ma ale tak jak pisałem nie potrzebowałem nie wiadomo jakich głośników. Ważne że już nie purchają stare popękane membrany.
  5. No i sprawa się wyjaśniła. Otóż podczas czyszczenia przepustnicy uszczelki (te 2 oringi) wydawały mi się dobre, tylko delikatnie były spłaszczone - dlatego założyłem je z powrotem. Po jakimś czasie zrobiłem test szczelności poprzez psikanie benzyną ekstrakcyjną w aerozolu na łączenia przepustnicy i kolektora. Przy obfitym psiknięciu auto zgasło a zatem była nieszczelność na połączeniu kolektor przepustnica. Kupiłem 2 oringi i je wymieniłem. Po wymianie problem ustał natychmiast. Obroty spadają na biegu jałowym do ok 750 obr/min i ogólnie auto płynniej chodzi. Więc nie sugerujcie się tylko tym że oringi są do wymiany tylko wtedy kiedy są twarde i pękają lub rozlatują się w rękach. U mnie stare oringi wyglądały w miarę dobrze ale delikatnie były spłaszczone w porównaniu do nowych. Dziękuje wszystkim za wskazówki i pomoc.
  6. Ja jeżdżę dopiero 4 dni. Pojeżdżę dłużej może się poprawi. Dodano: 27 mar 2017 - 09:37 Po ponad tygodniowym jeżdżeniu autem nic się nie zmieniło. Obroty spadają do poprawnej wartości ale dopiero po dłuższej podróży. W weekend wymienię świece bo już 50tys mają przejechane i posprawdzam wszystkie wtyczki od czujników.
  7. Zauważyłem, że obroty spadają i wracają do normy ale dopiero jak przejadę ok 20km. Temperaturę 90 stopni uzyskuję już po ok 5 km ale po 20 dopiero wszystko wraca do normy. Czy to nie za długi czas? Po czyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego zrobiłem dopiero 100km, może trzeba dłużej pojeździć żeby komputer wyregulował obroty.
  8. Mi się wydaje że to jakiś czujnik źle działa. Spróbuję jeszcze raz odłączyć akumulator, po chwili podłączyć i znów zapalić auto żeby pochodziło na wolnych obrotach do zagrzania silnika.
  9. W weekend przeczyściłem przepustnicę i silniczek krokowy - było na nich trochę nagaru. Poskłądałem wszystko, podłączyłem akumulator i uruchomiłem silnik żeby się zaadaptował silnik krokowy i przepustnica. Silnik chodził na wolnych obrotach aż załączył się wentylator chłodnicy - obroty się wyregulowały. Teraz problem polega na tym, że jak zapalam zimny silnik i jadę do pracy to po rozgrzaniu silnika obroty na biegu jałowym są za wysokie ok 1000obr/min. Jak zgaszę auto i od razu zapale na rozgrzanym już silniku to wszystko wraca do normy i obroty spadają do 750 obr/min. Jaka może być przyczyna tego że jak ruszam na zimnym silniku to nawet po rozgrzaniu obroty są za wysokie, a jak zapalę auto już na rozgrzanym silniku to wszystko jest ok?
  10. W megane 1.4 16v są 4 cewki zapłonowe, wydaje mi się że jakby któraś była do wymiany to auto by nierówno chodziło ale by nie gasło. W weekend sprawdzę czujnik położenia wału korbowego i przeczyszczę przepustnicę i silniczek krokowy może coś pomoże.
  11. Witam, Posiadam Megane I phII 1.4 16V (95km KM). Od jakiegoś czasu mam problem przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lub świateł po naciśnięciu sprzęgła i hamowaniu auto gaśnie. Po zgaśnięciu nie chce odpalić, czasami pomaga naciśnięcie pedału gazu wtedy odpali. Jak już odpali to czasami po dodaniu gazu na którymkolwiek biegu silnik się dusi, a jak nacisnę sprzęgło to obroty wzrastają do 3tys. Problem występuje co jakiś czas, zdarza się że 2-4 dni jeżdżę i nic się nie dzieje. Auto benzyna/gaz - problem pojawia się i na benzynie i na gazie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!