Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

markar74

Użytkownik
  • Postów

    504
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 1996
  • Silnik
    1,6 8V 55kW K7M 720
  • Przebieg (tys.km)
    200

Ostatnie wizyty

693 wyświetleń profilu
  1. Witam. Mam problem tego typu. Jak już się zorientowałem mam instalację II gen. (z silniczkiem krokowym, ze sterownikiem sondy itp.). Jakiś czas temu robiłem regenerację reduktora. Sam później regulowałem instalację (śrubką na parowniku). Problem polega na tym, że czuć gaz, najprawdopodobniej z wydechu i przez to spalanie mam za duże. Mam wątpliwości czy krokowy działa (razem z krokowym jest śruba chyba do regulacji). Jak sprawdzić czy wogóle krokowy działa? (Po odłączeniu wtyczki żadnej zmiany w pracy silnika).
  2. Witam. Może też dzwonić któraś z osłon aluminiowych tłumika, gdy poluzuje się lub skoroduje.
  3. Piana z ludwika z wodą nie wykryła nieszczelności. Jadę do gazownika. Dodano: 27 lut 2014 - 14:04 Byłem u gazownika. Stwierdził, że coś źle złożyłem bo śruba do regulacji niczego nie reguluje. Co do zapachu gazu, to z powodu złego składu mieszanki niespalony gaz wydostaje się przez nieszczelności wydechu. Rozebrałem ponownie, jednak wszystko było złożone dobrze. Zamontuję i okaże się. Dodano: 04 mar 2014 - 19:29 I niestety. Po ponownym demontażu dalej to samo, gaśnie. Ten reduktor to Landi LE98. Dodano: 15 mar 2014 - 21:57 Rozebrałem po raz trzeci, podgiąłem lekko blaszkę żeby idealnie domykała wlot gazu I jest dobrze. Jeszcze tylko muszę cierpliwie poregulować.
  4. Dobrymi oponami wielosezonowymi są "zimówki". Już trzy lata jeżdżę przez cały rok na nich.
  5. Witam. Nie chcę Cię straszyć, ale może okazać się, że otwory gwintowane w drążku są tak skorodowane, że będziesz musiał je przegwintować. Powodzenia życzę.
  6. Witajcie. U mnie za każdym razem po przekręceniu kluczyka cisza. Żadnego "pyk" jak pisze kolega. . Czyli elektromagnes? Jak można go sprawdzić, że to na 100% on, podpowiedzcie proszę. Dodano: 25 lut 2014 - 19:05 Już po naprawie. Winna była szczotka, która blokowała się. Dzięki za pomoc.
  7. Witajcie. Zregenerowałem sobie reduktor LANDI LE98. Prosta sprawa, mały koszt 60zł. Jednak samochód gaśnie po zejściu z obrotów i na dodatek czuć gaz. Wydaje mi sie (raczej jestem pewien), że wszystko złożyłem jak należy. Wymieniłem wszystkie możliwe elementy jednak kilka oringów z zestawu mi zostało. Mam pytanie do osób, które regenerowały ów reduktor, czy Wam również zostały nie użyte części? No i którędy może wydostawać się gaz? (wszystko skręcone jak należy)
  8. Dokładnie, to ten biały kabelek z wsuwką. Dziękuję za pomoc! Dodano: 22 lut 2014 - 15:36 Witajcie ponownie. To niestety nie kabelek. Wyjąłem ponownie rozrusznik, wymieniłem szczotki I dalej nic. Po przekręceniu kluczyka zupełna cisza.
  9. Witajcie. Mój problem przedstawia się tak: Po włączeniu wycieraczki (tylnej)nie wyciera szyby w jednym przejściu tylko zatrzymuje sie dwa razy. Sprawdziłem napiecie w kostce silniczka I jest ale różnie raz 10 V innym razem 9, 11. Czyli nie dochodzi napięcie prawidłowe. Gdzie sprawdzić, czy w manetce czy gdzie indziej?
  10. Mam podobne objawy. Gdy silnik nagrzeje się nie pali na dwa cylindry. Ale u mnie to wiem, że to cewka, bo nie ma iskry na dwóch przewodach i po zmierzeniu oporu 0 omów.
  11. Dzięki. I oczywiście już po podłączeniu, napięcie (12V) powinno pojawić się w momencie włączenia zapłonu. Czy tak?
  12. Już wyjąłem (10 min. roboty). Zeby był łatwiejszy dostęp zdemontowałem przepustnicę wraz z rurą do obudowy filtra powietrza. Okazało się, że rozrusznik jest sprawny (po podłączeniu do aku działa). Podejrzewam, że coś nie łączy w stacyjce. Zanim ją rozbiorę chcę upewnić się. Czy podłączając miernik do wsuwki (biały kabelek) mogę to sprawdzić (gdzie podłączyć drugi kabelek z miernika)?
  13. Wiellllllkie dzięki. A ja już myslałem, że to koniec. Ale aż taka ze mnie gapa, że przeoczyłem łby śrub ? Super, jutro zabieram się za rozrusznik. Jeszcze raz dziękuję!
  14. Witam. Chcę wymontować rozrusznik. Niestety nie mogę zlokalizować śrub go mocujących. Zrobiłem zdjęcie. Proszę o wskazanie gdzie owe śruby są. Czy 1,2,3 to te śruby, czy znajdują się w innym miejscu? Dodano: 16 sty 2014 - 20:30 ?
  15. Witajcie. Mój problem dotyczy belki 2-drążkowej (rurowej). Podpowiedźcie proszę bo piszecie o przestawieniu drążka o jeden ząbek. Ja u siebie nie mogę przestawić o jeden ząbek ani o dwa, bo drążek wchodzi (wsuwa się) w "gniazdo" tylko w jednym położeniu. A może muszę po prostu wbić go młotkiem po przestawieniu? I jeszcze jedno. W którą stronę obracać drążek w celu uniesienia zawieszenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!