Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
1)Zaciekawił mnie identyczny korek jak przy misce olejowej i był on znacznie łatwiejszy do odkręcenia. Gdy go usunąłem w prawie 8 latku, gdzie nigdy wcześniej nie był spuszczany - ukazał się niemal całkowicie czarny olej, nie wiele różniący się w barwie od tego znajdującego się od 2 lat w silniku 2)Wymiana przebiega bez większych problemów z odpowiednio dopasowanym wężykiem i lejkiem. Po wymianie różnicy w działaniu skrzyni raczej się nie dostrzega - chodzi tu o to by wydłużyć jej żywotność, a nie doprowadzić do jej szybszego zużycia U mnie weszło 1.8 litra oleju Elf 75W80 NFP do skrzyni biegów, a do silnika wlałem Elf 5W40 NF 4L. Cenowo jedno i drugie wyszło po niecałe 60 zł.
-
Witam Chcę wymienić olej w skrzyni biegów, ale nie mogę znaleźć miejsca do jego wlewu Ze spuszczeniem nie ma żadnego problemu - korek jest taki sam jak do spuszczania oleju z silnika, wystarczy stara klamka do odkręcania Wydaję mi się, że w miejscu gdzie powinien być korek w kształcie motylka jest jakiś pusty otwór Może Renault w tej skrzyni z 1.6 110 koni zastosowało jakieś nowe rozwiązanie Pomóżcie proszę Dodano: 01 lip 2017 - 13:42 Sam rozwiązałem problem w tej skrzyni sześciobiegowej sięgając po instrukcje serwisową z tego forum :) Sprawdziłem typ skrzyni z naklejki przyklejonej na skrzynię widoczną z góry od strony akumulatora (u mnie to TL4) Okazało się że korek motylkowy wlewu umieszczony jest od strony koła, a dostęp na wyczucie jest również przez górę przy akumulatorze
-
Zniszczona gałka zmiany biegów
Sudam odpowiedział(a) na tacim temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
a ten kapsel jest zrobiony z aluminium czy to tylko plastik pomalowany farbą? -
Megane II phI Zamknięcie schowka
Sudam odpowiedział(a) na gacek_fm temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
No ja wam chyba jeden pomysł podsunąłem, dodam że czas naprawy moją metodą to kilka minut, nie trzeba niczego rozklejać, sklejać itp. Wyciąga się klamkę, robi w niej dziurkę żeby było przez co gumkę przeciągnąć, dwa małe wkręty na zew. i po robocie . A i jeszcze koszty takiej naprawy niemal zerowe, ja użyłem tego co miałem pod ręką. Trochę mnie śmiech ogarnia, że w ASO muszą cały schowek wymienić i koszt naprawy = 500 zł. -
Megane II phI Zamknięcie schowka
Sudam odpowiedział(a) na gacek_fm temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane II, Scenic II
Ja swój schowek naprawiłem dzięki gumce i dwóm śrubkom. Wprawdzie gumka jest widoczna, ale może się przydać jako np. zaczepka pod wizytówki. Schowek funkcjonuje jak nowy albo stary przed awarią jak kto woli -
Potwierdzam utratę mocy silnika przy jeździe z odpiętym czujnikiem. Chodzi o to, że samochód nie wciska mnie w fotel jak to miało miejsce wcześniej przy szybkim przyśpieszaniu:(. Ktoś może wie czy można kupić zamiennik tego czujnika tańszy niż w serwisie Renault (niecałe 300 zł)
-
Jeżdżąc z odpiętym czujnikiem złych objawów nie zauważyłem. Trochę mnie zaskoczyłeś kolo1232 z tego co słyszałeś. Czy ma to negatywny wpływ na katalizator, KZFR oby nie. Wydawało mi się, że ten czujnik jest głównie odpowiedzialny za przesyłanie info. o złej pracy silnika. Co do KZFR to nie miałem z nim problemów, nie było nigdy wymieniane. Rozrząd kazałem zrobić pierwszy raz pół roku temu, samochód jest z 2003 r.
-
Dzisiaj spotkało mnie miłe zaskoczenie - po przejechaniu dłuższej trasy ~50 km napis service i pomarańczowa ikonka silniczka zgasły! Czyli wychodzi na to, że jazda z odłączonym czujnikiem rozwiązuje problem. Mimo braku problemów z samochodem planuje wymienić ten pechowy element, tylko coś nie widzę właściwego modelu na allegro
-
Nie wspomniałem, że kontrolki zaświeciły się ponownie w następnym dniu po przejechaniu ok. 50 km. Z podpięcia do kompa cieszy mnie zmienienie języka z francuskiego na angielski, polski podobno był niedostępny. Odłączyłem też wtyczkę czujnika położenia wałka rozrządu kilka dni temu. Wielokrotna jazda samochodem bez podpiętego czujnika nie spowodowała zgaśnięcia kontrolek.
-
Podpinam się pod temat z podobnym problemem - lampki service + układu oczyszczania spalin (te pomarańczowe) obie świecą się w sposób ciągły bez wyraźnej przyczyny. zapaliły się podczas jazdy, a samochód chodzi bez problemów. Byłem na komputerze, nie w ASO (koszt 50 zł), skasowali mi błędy i dostałem wydruk. Niech ktoś doświadczony w temacie spojrzy na dołączony wykaz i się wypowie czy to będzie problem po stronie czujnika położenia wałka rozrządu czy też może czegoś innego
-
Megane II phI FELGI Z LEKKICH STOPÓW
Sudam odpowiedział(a) na Robak temat w Felgi i opony - Megane II
Przyłączam się do pytania, mam zamiar kupić te: http://www.allegro.pl/item934696913_promoc...ota_kia_vw.html ale czy na pewno nie będzie problemów z tym ET 35. Samochód to oczywiście Megane II z 2003r