Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mael

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Classic
  • Silnik
    K4J
  • Przebieg (tys.km)
    404000
  1. Mael

    1,5 dci opinie

    Dziękuję za info, jeżeli ktoś by miał jakieś ciekawe info o 1,5 dci to bardzo proszę:D
  2. Mael

    1,5 dci opinie

    czyli 68km mogę spokojnie braći po 2007 roku tak ? Spalanie włąśnie mnie bardzo przekonuje :D a co z krótkimi dystansami jeżeli chodzi o diesle ? chyba nie za dobrze jak dla każdego silnika ale co z dieslem ? Jaką wytrzymałość mają turbiny ? Czy w tej wersji silnikowej występuje koło dwumasowe ? jakieśproblemy ?
  3. Mael

    1,5 dci opinie

    Dziękuję za szybkie posty :D Szukam konkretnie Clio 3 z silnikiem 1,5 dci i chciałbym zasięgnąć opini o nim. Z tego co czytam to najlepiej wybrać jednostkę 105 km ale co czytam to dużo jest 68 km :/ Może być problem z ich bezawaryjnością ? Chociaż kolega kanar666 chwali sobie jednostkę 68 km
  4. Mael

    1,5 dci opinie

    Witam, Chciałbym zasięgnąć opini na temat wyżej wymienionego silnika tj. 1,5 dci. Czytałem trochę o awaryjności wtryskiwaczy Delphi i pomp wtryskowych. Czy silniki z roku 2007-2009 są pozbawione tych oto wad ? Pozdrawiam Dodano: 20 lis 2011 - 15:37 Rozumiem że nikt nie posiada żadnych informacji o silniku 1,5 dci..
  5. Czy ma ktoś dokładne wymiary uszczelek przepustnicy ? chodzi o średnicę wewnętrzną i zewnętrzną. Na podstawie powyższych wymiarów nie moge kupić uszczlek..
  6. Właśnie Clip nie wykazal wypadania zapłonów ani błedów, ale w serwisie tak to nazwali. Myślałem że za małe ciśnienie na pompie paliwowej było a że pompa padla to trzeba było to zrobić. Serwis po moich "nawiedzaniach" powiedzial po 2 miesiacach walki że oni już nic nie zrobią bo nie wiedzą o co chodzi..::/ A czy mapy wtrysku wgrane od 1.6 16v by pomogły ? Silnik na wolnych obrotach kuleje a na wysokich jest bardzo mocny :/ Dodano: 29 wrz 2011 - 09:01 Czy ktoś może się orientuje jakie parametry ma silnik 603 K4M ? Dodaję film z pracy silnika. Może komuś nasunie się jakaś myśl, Pozdrawiam. http://www.youtube.com/watch?v=fXK_Vt_fms4
  7. Witam, A więc problem tkwi w wypadaniu zapłonów na wolnych obrotach i przy nagłym wciśnięciu pedału gazu. Jest kilka sprzecznych spraw dotyczacych wypadania zapłonów. Cewki są nowe Beru. Były także podmieniane z 2 innymi kompletami i nadal nic. Do ostatniego czasu wymiana świec pomagała ale na ok 300 km. Po tym czasie było znowu to samo. Dodam jeszcze że rozrząd był żle ustawiony i na tym ustawieniu było zrobione ok 11 kkm :/ Wymienione zostały : cewki, filtry, olej, pompa paliwowa, zregenerowane wtryskiwacze, uszczelniony cały dolot(nowe uszczelki i pasta uszczelniająca), czujnik na przepustnicy (chyba tps ?), 2 katalizatory, podmieniane 2-krotnie czujnik położenia wału korbowego, naprawiane Ecu ( wzmacniacze dla wyjścia dla cewek zapłonowych), wgrywane nowe mapy wtrysku. Czujniki temperatury sprawdzone, obie sondy nowe i sprawdzone. I nadal nic. Ciśnienie na każdym cylindrze 14 atmosfer. Już nie pamiętam z tego wszystkiego co jeszcze było robione ale dużo tego było a samochód nadal nic. Może czasy wtrysku sa inne niż przy K4J ? pozdrawiam
  8. Witam, Miałem robiony przeszczep całego silnika i nie mogę z nowym sobie dać rady bo ciągle coś. Jak robiłem ostatnio uszczelnienie dolotu to zauważyłem 2 nalejki na silniku. Mamiałem silnik 1.4 16 K4J i podobno przeszczepiony jest taki sam ale na naklejce widnieje symbol K4M. Oznaczenie na bloku jest zniszczone tzn. jakby ktos to miejsce uderzał młotkiem. Czy jeżeli mam silnik K4M czyli 1.6 16v to problemy mogą być spowodowane że osprzęt jest od silnika 1.4 ? Pozdrawiam
  9. Nakrętka od pompy paliwa ma normalny prawy gwint czy lewy ?
  10. Teżkupiłem Iskry ale z wyższa ciepłotą i mam to samo co sie działo z innymi świecami, nie wykręcałem ich jeszcze ale zrobiłem 1,5 kkm i jest to samo co z każdymi.. brak mocy, nie chcą się wkręcać na obroty.. silnik nie bierze oleju, zauważyłem tylko w mrozy że silnik nie osiąga właściwej temperatury. Możliwe że nie oczyszczają się przez nie dogrzany silnik chociaż w lato było to samo a temperaura była ok.. zdjęcie troszkę ze złej perspektywy, pozdrawiam [ Dodano: 2011-01-09, 10:50 ] i kolejne świece kończą tak samo... Wymieniłem już je na inne z mniejsza ciepłątą ale bez szału znowu.. chyba kłania sie jużgłowica do roboty..
  11. Witam, niestety ale iskierek nie dostałem nie mogłem już dłużej czekać i musiałem kupić znowu ngk ale juz bkr6ez i na razie ok, fakt ze dokreciłem je juz kluczem dynamometrycznym a nie jak poprzednie na siłe.. pojeździmy zobaczymy
  12. świeczki ngk wysiadają po 2 kkm eyquemy pracuja tak sobie w porównaniu do początków ngk.. no cóż trzeba spróbować iSkry
  13. Witam Padla mi pompa paliwa i zastanawiam sie czy kupic sam nowy silnik czy cala kompletna używaną pompę? Wiem ze w pompie jest regulator cisnienia i moj moze byc juz zdechnięty wiec nie wiem co wymieniac ? Moze ktos podpowie ? Pozdrawiam
  14. Witam, mam poważny problem z wypadaniem zapłonów. Serwis juz nie wie co się dzieje tak samo jak i mechanicy u których byłem.. Dodam że cewki nowe Beru, świeczki oryginał Equemy 2 elektrodowe, komp po naprawie, sondy po wymianie, instalacja sond tez.. przewody do cewek sprawdzone.. Wieć co to może być ? Ma ktoś może jakiś pomysł ? Pozdrawiam
  15. i Tak zrobie ale dopiero po nowym roku bo nie ma teraz czasu.. Dzieki za podpowiedzi Pozdrawiam i Wesołych Świąt :) [ Dodano: 2010-01-05, 20:45 ] Dzisiaj byłem u gazownika i wymienił praktycznie wszystkie podzespoły i nic nie pomogło, reinstalacja kompa tez nic.. okazało się że sprawa nie dotyczy pracy na gazie ale na benzynie. Czyli ogólnie coś jest nie tak. Po podłączeniu do kompa pokazał błąd sondy lambda ale mówił że ten błąd powstaje dlatego ze zapłony wyadaja.. W piatk jade do serwisu renaul bo mam juz dosyc.. tam maja lepsze kompy.. [ Dodano: 2010-01-17, 14:04 ] I już wszystko jasne :) ecu do naprawy :) wzmacniacz sygnału od cewki 3 i 2 poszedł. Komp idzie do naprawy i powinno być ok :) dziękuje za podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!