Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Waldii77

Użytkownik
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I, Megane Grandtour III
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    81800

Ostatnie wizyty

536 wyświetleń profilu
  1. Hej Poradziłeś sobie z tymi śrubami...ja mam patent który wynika z zasady pracy śruby...Tez dziś wymieniam tarcze:)oczywiście trzeba było ze srubami powalczyć. pzdr
  2. Hmm to raczej to nie rozrząd... u mnie w sedanie przy tych obrotach jak się dociśnie to az miło posłuchać:) choć głównie nim zona jeździ. W megi 1 jak mi mechanik zle spasował wydech i przy pewnych oobrotach silnik przesuwał do ramy to było buczenie i chyba drżenie. Trzeba szukac tych części co wirują -może cos od łożyska lub sprawdz przegub.pzdr
  3. A to słychać podczas jazdy czy zawsze ?I czy przy pewnej wartości obrotów. A jak na postoju. Bo jeszcze się zastanawiam czy jakaś poduszka nie pękła albo cos nie obciera -przy wymianie rozrządu trzeba powachlować silnikiem odkręconym z poduszek i coś się mogło urwać przy wydechu( plecionka) czy tez poduszka i podczas wzrostu obrotów silnik się przemieszcza. Nowa cześć nie powinna tak robic chyba ze cos zle założyli- to jest mechanik od renówek?
  4. Tak próbowałem robić ale ciężko równomiernie z dwóch stron podważyć sprężynę. Trzeba je czymś zablokować i próbować dalej. Dzięki za info. - lepiej się popytać niż cos zepsuć:).
  5. Witam Skoro wibracja zależy od obrotów to pewnie jakaś mechaniczna sprawa -a sprzęgło w tym modelu jest zwykle czy dwumas ? Przyczyn może być dużo- sprawdź poduszki i czy nie ma jakiegoś kontaktu wydech z nadwoziem bliżej silnika.
  6. Witam W jaki sposób rozłączyć rurę dolotu a w zasadzie jak odpiąć opaskę czy tez sprężynę w miejscu gdzie puszka plastikowa przechodzi w rurę .Próbuje podważyć sprężynę ale to nic nie daje-czy może po podważeniu trzeba przekręcić złącze? W załączeniu poglądowe zdjęcie. Z góry dziękuję.
  7. Witam Ja korzystam z firmy z Czeladzi i mogę polecić za jakość wykonania i materiał; 2 razy u nich kupiłem po tym jak kupiłem na allegro z firmy Kegel-B... - to jakieś nieporozumienie.pzdr
  8. Czyli jednak sie da coś znależc na tym forum-trzeba tylko trochę chęci i kilku minut zeby poszukać!!!:)Przy okazji ja nie wymieniałem miedzianej podkładki przy wymianie i jest sucho- no chyba ze jest w fatalnym stanie. A Tobie co się porobiło z pl-literkami :l:
  9. Witam Dziwna sprawa bo przecież paliwo o tej porze roku powinno byc w miare odporne na te temp. W srode widziałem tankujących przede mną jak dolewali jakieś dodatki do baku...Hmmm u mnie jakoś służ. pali ale to w miare nowy wiec powinien, choć dziwne dzwięki wydaje na początku. Koledzy dobrze podpowiadają a przy okazji jak Twoje świece żarowe?Pozdr
  10. Piszesz też ze wymieniałeś tłumik środkowy a co z końcowym??; bo może być tez tak ze wymiana środkowego wyeliminowała rózne nieszczelności, dziury- zazwyczaj jest ich kilka i hałas sie rozchodzi tu i tam.Teraz uszczelniłeś to "nowym tłumikiem" i może gdzieś pogłebiły się ubytki i dziurki w niewymienionym końcowym który z racji swojego wieku po prostu musi przejąć więcej-piszesz ze słychać bardziej z tyłu... Przy wymianie środkowego oglądałeś stan końcowego i rur?
  11. Czesc Przychylam sie do propozycji koegi mih00-zwłaszcza ze robiłeś coś z tłumikiem-a wcześniej to było?? Z autopsji miałem podobnie przy wymianie plecionki w 1.4 16v z racji tego ze miejsca tam "siła" tak sie złożyło ze po zamontowaniu ruszam, wszystko pięknie a tu coś drży i buczy. Silnik rusza sie przy zwiększaniu obrotów i przekazuje siły na ramę...Sprawdz dobrze.Pozdr
  12. Witam To rzeczywiście plama okropna jezeli nie potrafią sobie z tym poradzic; lepiej niech nie montują tego bo cudów to nie daje a wiecej z tego problemów niż pożytku. Osobiście nie wierze ze ma tu coś do powiedzenia rodzaj oleju, raczej zła konstrukcja smarująca ten wynalazek(opóznienie podania oleju). Mnie coraz bardziej odpychają te wynalazki, choć juz jezdze 3 Megi. Co zrobic trzeba sie cieszyc z tego co się ma.Pozdrawiam
  13. Warto probować najprostrzych sposobów czyli sciagnięcie paska akcesoriów; metodą eliminacji coś wykluczyć. Sam kiedyś to przerobiłem bo mam wrażenie ze nasze samochody kochane to czasem mają takie dziwne przypadłości co mnie osobiście zaczyna drażnić. Ale kto szuka... Powodzenia
  14. Wyraznie słychać ze zostały przkroczono juz dopuszczalne luzy na pracujących częściach; moze panewki, moze na korbowodzie, zawory...ciężko jednoznacznie powiedziec.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!