Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

cinu

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    1,5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    110000
  1. @Arzago Ale chyba nie w tym Bravo ? Bo my tu o Megankach ... Jak wariuje ale generalnie działa to może styki gdzieś zamokły i trzeba wysuszyć , przeczyścić , prysnąć sprayem. Śruby z dołu to ok ale gdzie te wkręty są ? Czy trzeba wcześniej wyjmować np panel z przyciskami , schowek , klamkę itp ? Nie chcę czegoś pourywać na siłę a wg instrukcji serwisowej trzeba wszystko rozebrać i tam są śruby dopiero.
  2. Podepnę się bo mnie też dopadł problem z szybą LP. @grom Opinia ASO jakby się kłóci z opiniami userów forum np. z tego posta Do tego każdy tu używa innej nazwy. Widziałem już "moduł" "sterownik" "przekaźnik" "przełącznik" i już sam zgłupiałem co to ma być i o co ew. pytać w sklepie/serwisie. W tym poście są fotki 2 sztuk . Zakładam, że to ta właśnie część ale brać w ciemno też bym nie chciał tym bardziej, że samej bez silniczka jeszcze nie widziałem. Pozostaje sprawdzić przekładając "moduł" z PP. Tylko jak w miarę sprawnie zdemontować/zamontować tapicerkę drzwi? W download jest Tutorial ale tylko do MI a szukajka nie pomaga :). @kost Ja to bym się już cieszył, że sterowanie działa jakkolwiek :) W ostateczności podmień z PP i niech się pasażer martwi :) Próbowałeś może wymienić swój moduł PT na ten PT co kupiłeś? (no chyba że nie masz el sterowanych z tyłu)
  3. Dzięki za info , dla mnie to na razie spore wyzwanie ale perspektywa wywalenia 800 PLN w ASO raczej zachęci mnie by jakiś kanał znaleźć i wejść pod auto Co prawda nie wiem na 100 % czy to padł czujnik ale jak komuś się chce to niżej opiszę co i jak (i z góry przepraszam za obszerność ). Auto kupione niedawno zimą , klima manualna. Klima chodziła przy zakupie (zmianiały się obroty silnika po włączeniu AC, chłodziła). Kilka dni potem spadło duuużo śniegu i tak juz zostało. Starałem się pamiętać by klimę włączyć na 15-20 min raz na jakieś 2 tyg podczas jazdy (czy działała to nie wiem - zima sroga była a ew zmiany obrotów nie słychać podczas jazdy ) Zaczęło się robić cieplej - stwierdzam że coś słabo chłodzi i pierwsza myśl to uzupełnienie czynnika bo nie wiadomo czy wogóle poprzedni właściciel coś robił. Sprawdziłem jeszcze tuż przed nabiciem - chłodziła i obroty się zwiększały. Po nabiciu - nie włączyła się za pierwszym razem ale za drugim OK - chłodziła jak powinna. Następne 2 dni włączyła się jeszcze może 2-3 razy - potem już nic. Sprawdzone ciśnienie w układzie , czynnik przeładowany jeszcze raz , sprężarka na krótko spięta działa, bezpiecznki ok, po wciśnięciu AC włącza się wentylator na chłodnicy. Postawiłem na czujnik - czy słusznie ?
  4. Witam Można wiedzieć gdzie został zakupiony czujnik w takiej cenie? Bo w ASO chcą 500 zł , na aukcjach 100-250. Czy taka wymiana jest w ogóle możliwa do przeprowadzenia bez jakichś specjalistycznych sprzętów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!