Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cracoos

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Grand Tour
  • Silnik
    1.2 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    107000
  1. Jeżeli jest to kwestia wymiany linki to zamkniesz się w 100PLN (koszt nowej linki) i 3 godzinach pracy, pod warunkiem że masz chęci i kanał :) Zanim zabierzesz się do pracy ściągnij sobie manual serwisowy z ftp
  2. Ja miałem, a właściwie mam taki sam problem; Wymieniłem już 2 czujniki położenia wału w ciągu ostatnich 4 miesięcy i średnio po 1,5 - 2 miesiącach problem powraca... :evil: Ciekawe czy trafiłem na kiepską partię czujników, czy coś innego powoduje zniszczenie czujnika. Pinox - czy możesz mniej wiecej opisac lub wrzucić fotę gdzie jest ten czujnik dokładnie, to sobie może też sam kontaktem popsikam. Mam instrukcję techniczną serwisową wprawdzie ale tam jakoś nie znalazłem :) Z góry dziękuję
  3. Witam wszystkich. Podejrzewam, że mój fabryczny akumulator potrzebuje uzupełnienia wodą destylowaną (jest już dość słaby) a zima za pasem... Problem polega na tym, że jest on tak bardzo bezobsługowy że nie da się nawet zdjąć tej czarnej pokrywki, pod którą powinny znajdować się otwory, gdyż ta się wygina jedynie i zejść nie chce... Tak sobie myślę, że może by spróbować dolać przez wylewkę tudzież odparownik który znajduje się z boku aku? Co myślicie? Wiadomo, że można jeszcze kupić nowy aku : )
  4. Też miałem taki problem. Renault odmówiło współpracy, gdyż nie wykonałem u nich złodziejsko drogiego przeglądu przy 60 kkm; Koło kupiłem i naprawiłem w podkrakowskich Niepołomicach w ubiegłym roku w firmie Autoreno za 1600 z kompletnym rozrządem przy okazji i jak dotąd hula; Czasem też trzeba wymienić czujniki, to też mnie nie ominęło, tym razem w ASO tyle, że 6 miesięcy później. Tak wogóle, to bardzo się cieszę, ze swojego autka, ale coraz bardziej wkurzają mnie różne dziwne przypadłości w tak młodym aucie.... Pozdrawiam!
  5. Panowie, Wy tu gadu-gadu o ściskaczach etc a nikt nie podziękował koledze za pięknie przygotowany tutorial ze zdjęciami, oby więcej takich inicjatyw!!! BRAWO :) A tak przy okazji przydałoby się też takie know how jak wymienić linki od ręcznego :) Pozdrawiam
  6. Witam, ja mam identyczny problem z ręcznym i potrzebowałbym jakieś manuale; Ściągnąłem z ftp pikura plik Megane II MR ale niestety plik główny nie chce się otworzyć - komunikat o uszkodzonym pliku. Próbowałem już naprawiać, używać różnych programów do kompresowania i nic. Czy jest możliwość, żeby ten plik znalazł się w naszym dziale download bez uprzedniego pakowania? Albo czy mógłby mi go ktoś podesłać mailem; Będę bardzo wdzięczny --> [email protected] Pozdrawiam!
  7. No pewno, że można, mnie też chcieli profilaktycznie zczesać na 3000 PLN a sprawa z pełnym rozrządem (bez pompy bo była dobra) zamknęła się w połowie tej kwoty; No wszystko pod warunkiem, że opisane powyżej objawy mojej Megi nie mają nic wspólnego z czynnościami, które zaleca ASO podczas wymiany koła zmiennych faz rozrządu.
  8. Na to pytanie każdy z serwisantów bał się odpowiedzieć jednoznacznie; Ja jeździłem tak prawie rok czasu, przy czym objawy cały czas narastały; w końcu koło pękło o czym dowiedziałem się podczas wymiany; Przez to że długo zwlekałem pęknięte koło zdążyło uszkodzić jakiś simering przy rozrządzie ale nie był on na szczęście drogi; Z pewnością lepiej z tym nie zwlekać zbytnio, niektórzy mnie straszyli że może dojść do zerwania albo przesunięcia paska rozrządu, no a wtedy jak wiadomo klops... Mam z kolei problem z odpalaniem ostatnio; Jest dokładnie tak jak opisujecie, tak jakby nie było paliwa, tylko że nie zauważyłem zależności pomiędzy temperaturą silnika; Wogóle mam wrażenie, że obroty na biegu jałowym mam zbyt nisko ustawione, łatwo jest przydusić samochód podczas np manewrowania na parkingu i wtedy sobie gaśnie - wcześniej tak nie było; Jakby tego było mało odczuwam szarpanie (jakby bloku silnika) podczas mocnej redukcji biegów albo gwałtownym odjęciu gazu podczas przyspieszania - czy to może być przyczyna wyrobionych poduszek? - przepraszam za to ostatnie pytanie, wiem że to o czym innym jest wątek
  9. Tak, to właśnie to koło; A co się psuje? No cóż, moje po prostu sobie pękło.... Co do cen to rzeczywiście potaniały, ja kupiłem oryginał za 700 zł, w ASO oczywiście jedyne 1250zł :roll: Pozdrawiam
  10. Dziekuje wszystkim za wypowiedzi w temacie kola zmiennych faz rozrzadu; Dla tych, ktorzy wciaz borykaja sie z tym problemem byc moze przydatna bedzie informacja jak zakonczyla sie moja historia: Otoz wymienilem kolo (okazalo sie byc pekniete!) + rozrzad bez pompy wody, wszystko oryginalne; Calosc 1600 zlotych; Jak na razie hula i mam nadzieje, ze tak juz zostanie; Gdyby ktos z Malopolski potrzebowal dobrych mechanikow to polecam serwis AutoReno z Wieliczki - mam nadzieje, ze sobie tym nie zapeszylem : ) Pozdrawiam
  11. Choina dziekuje za wyczerpujace informacje, jednak Sornat ma chyba racje; Drogo te czesci wychodza, bo prawie tyle samo co w ASO (2950PLN); Jestem w stanie kupic np. oryginalne kolo duzo taniej; Niemniej jednak koszty i tak male nie sa :evil: Pytanie brzmi jednak, czy nie wystarczy wymienic samego kola i rozrzadu? Czy czujnik i elektrozawor jest rzeczywiscie konieczny? Szukam kogos kto przeprowadzal taka naprawe w Krakowie lub okolicach w ostatnim czasie i bedzie mogl podzielic sie doswiadczeniem;
  12. Witam wszystkich, Czytam wypowiedzi na tym forum z ogromnym zainteresowaniem, dodam, ze niestety :) , gdyz moja Meganka tez padla ofiara kola zmiennych faz rozrzadu; Wslu[ciach]e sie w "furkotanie" od kilku miesiecy i skonczyla mi sie cierpliwosc - czas na naprawy; Od razu wspomne ze na dofinansowanie nie mam co liczyc bo wykonalem przeglad przy 60k poza ASO i sie obrazili (zaoszczedzilem na tych samych czynnosciach ponad 500 zl); Tyle ze teraz pozostalem sam z problemem; Teraz mam przejechane 77k km Moje pytanie jest skierowane do tych ktorzy taka naprawe maja juz za soba: Czy wystarczy wymienic samo kolo zmiennych faz rozrzadu + rozrzad oczywiscie z uwagi na przebieg ,czy warto by tez wymienic elektrozawor? Czy ktokolwiek organizowal sobie czesci poza ASO? Jesli tak to poprosze o namiary na rzetelnych sprzedawcow; Dodam, ze jestem z Krakowa i naprawa zajmie sie najprawdopodobniej Auto Reno z Wieliczki - polecany serwis - jesli ktos ma inne doswiadczenia to tez poporsze o komentarz; Mam nadzieje, ze po naprawach i odchudzeniu portfela usterka nie powroci; Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!