Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
marjuszoo
Nowy użytkownik-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Scenic I ph II
-
Silnik
1.6 16V 107PS
-
Przebieg (tys.km)
210 tyś
-
Prestone Power Steering plus Stop Leak
marjuszoo odpowiedział(a) na Pavulon temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Mi cieknie przekładnia. Dedykowany płyn w ilości 1L starczył na 2 m-ce. Preston butelka starczyła na 1 rok, właśnie kupiłem drugą. No ale to jest tylko odwlekanie remontu przekładni...jak piszą koledzy, jeżeli coś cieknie to naprawiamy. Jak chcesz sie pobawić sam to na alledrogo jest zestaw uszczelnień do TRW i SMI za ponad 100zł, możesz naprawić starego magla:). -
Megane I phII Problem z hamulcami
marjuszoo odpowiedział(a) na jarojarek temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Odbicie hamulca ma miejsce jak zadziała ABS, ale przy lekkim hamowaniu tego objawu nie powinno byc... -
Najlepiej to zarejestrować się, napisać temat i czekać spokojnie na odpowiedzi....których na forum pełno. Temat nadaje się tylko do jednego, ZAMKNIĘCIA. PS A gaz zakładaj, sekwencję.
-
Przewody wymieniasz sam, kupujesz u gaziarzy, cena 6-9zł z metra (nie pamiętam średnicy przewodu), dawno kupowałem więc cena może już inna. Ucinasz na takie same długości i wymieniasz, nic prostszego. Opaski najzwyklejsze ze sklepu motoryz. Na focie to nr2 to pokrętło gazu, ustawia sie mieszanke na wysokich obrotach . Orfeusz77, no i co z tego jak w przewodach będzie ciut gazu, jak wykręci przewody to sie ulotni. Lepiej wymienić przewody niż się martwić że kiedyś w trasie pękną i wtedy to dopiero się bedzie ulatniac:) PS Przewody jak w układzie chłodzenia i nic nie musisz zakręcać, elektrozawory masz na parowniku, dodatkowy gdzieś przed i o ile masz butle po 2003r to i na butli pewnie.
-
Megane I phI Problem ze skaczącym licznikiem...prosze o po
marjuszoo odpowiedział(a) na ConStanTin temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Mi też licznik raz działa raz nie. Przyczyną jest...olej ze skrzyni, który dostaje się do czujnika (gdzieś wewnątrz czujki jest nieszczelność). Gdy wyjmę czujnik, czymś mocno podgrzeję, to olej się rozrzedza i wycieka z czujnika, ale po jakimś czasie problem powraca. Najlepiej wymienić na nowy. -
praca magisterska - prośba o wypełnienie kwestionariusza
marjuszoo odpowiedział(a) na soko temat w Offtopic / Fun
Wypełnione i wysłane, tylko miałem WordPad i nie było tam kwadracików to wstawiałem gwiazdki :) -
[Scenic IphII] nie pali po postoju
marjuszoo odpowiedział(a) na eques temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Albo wsadzić we wtyczkę opornik o odpowiedniej wartości ;-) -
Megane I phI Opóźnione schodzenie z obrotów
marjuszoo odpowiedział(a) na Kreciq temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Jeżeli wrzucisz luz, a obroty wiszą to nie znaczy, że zostało jeszcze paliwa. Jakaby dawało paliwo to by Ci silnik zalewało i samochód by gasł. Mi regulator ciśnienia paliwa przepuszczał i dawał benzyne (dosłownie malutko) przy jeździe na gazie, obroty skakały i samochód gasł. -
Ja właśnie też słyszałem, że benzyniaka się odpala i się jedzie a nie rozgrzewa, bo to jest niby zdrowsze dla samochodu. Ja nigdy nie rozgrzewam, wsiadam i jade. A tak odnośnie ilości benzynki w baku, to zawsze mam 1/4 lub nie staram sie schodzić poniżej rezerwy. Do pompy paliwa zamontowałem przekaźnik, że ją odcina przy jeździe na gazie. Zawsze uruchamiam Megi na benzynie i jade taki dystans, by się parownik w miare nagrzał. Megi była konstruowana pod benzyne, nie LPG, mi już padł regulator ciśnienia paliwa (palił benzyne i gaz, obroty skakały, auto gasło) i po tym fakcie dałem przekaźnik. No bo przecież przewód dający paliwo na listwe wtrysków jest grubszy a powrotny cieńszy. Przykładowo jeżeli grubym przewodem leci 6 jednostek paliwa na listwe to 4 jednostki zużywają wtryskiwacze a wracają tylko 2. W ten sposób pompa wytwarza coraz większe ciśnienie, niszczy się, pada regulator itp. bo przecież grubym i cienkim wężem musi przepłynąć ta sama ilość paliwa. Inni powiedzą, że listwa wtedy się nie chłodzi...ale jeżeli ktoś odpala auto na benzynie i jedzie kawałek to myślę, że to wystarczy, takie jest moje zdanie.
-
Megane I phI Program do dagnostyki LPG
marjuszoo odpowiedział(a) na Vargas temat w Interfejsy diagnostyczne i oprogramowanie
Większość producentów udostępnia oprogramowanie na swoich stronach, jaką masz instalacje? Albo nietypową albo słabo szukałeś -
Lepiej tankować troche częściej po mniej, wtedy bolid lżejszy Kubica by mnie poparł ))
-
Czy mając samochód na gaz z instalacją LPG II gen. jest sens ecodrv? Chyba nie, bo krokowy nie zamyka się do końca, zawsze puszcza powietrze....a więc i LPG. Jest chyba funkcja w sterowniku gazu Cut-off, czyli zamknięcie cewki na parowniku, ale potem, gdy chcemy zmienić bieg, to podobno silnik lubi zgasnąć, bo gaz nie zdąży dotrzeć do silnika. Jak się mylę to proszę o poprawkę
-
Chciałem ale byłem na ich stronie: http://www.bormech.2com.pl/duplikaty.asp Stako np. samo wydaje duplikaty w cenie 41zł bo się dowiadywałem.
-
Falować obroty mogą z różnych przyczyn, np. sztywne membrany w parowniku. Ile gaz ma już lat w samochodzie?
-
Megane I phI Otwieranie szyberdachu
marjuszoo odpowiedział(a) na AlihanSamedov temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane I, Scenic I
w ph1 na zewnątrz się uchyla lub całkowicie chowa do środka, tam jest przełącznik 3 pozycyjny, neutral i właśnie te 2 opcje.