Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marjuszoo

Nowy użytkownik
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I ph II
  • Silnik
    1.6 16V 107PS
  • Przebieg (tys.km)
    210 tyś
  1. Mi cieknie przekładnia. Dedykowany płyn w ilości 1L starczył na 2 m-ce. Preston butelka starczyła na 1 rok, właśnie kupiłem drugą. No ale to jest tylko odwlekanie remontu przekładni...jak piszą koledzy, jeżeli coś cieknie to naprawiamy. Jak chcesz sie pobawić sam to na alledrogo jest zestaw uszczelnień do TRW i SMI za ponad 100zł, możesz naprawić starego magla:).
  2. Odbicie hamulca ma miejsce jak zadziała ABS, ale przy lekkim hamowaniu tego objawu nie powinno byc...
  3. Najlepiej to zarejestrować się, napisać temat i czekać spokojnie na odpowiedzi....których na forum pełno. Temat nadaje się tylko do jednego, ZAMKNIĘCIA. PS A gaz zakładaj, sekwencję.
  4. Przewody wymieniasz sam, kupujesz u gaziarzy, cena 6-9zł z metra (nie pamiętam średnicy przewodu), dawno kupowałem więc cena może już inna. Ucinasz na takie same długości i wymieniasz, nic prostszego. Opaski najzwyklejsze ze sklepu motoryz. Na focie to nr2 to pokrętło gazu, ustawia sie mieszanke na wysokich obrotach . Orfeusz77, no i co z tego jak w przewodach będzie ciut gazu, jak wykręci przewody to sie ulotni. Lepiej wymienić przewody niż się martwić że kiedyś w trasie pękną i wtedy to dopiero się bedzie ulatniac:) PS Przewody jak w układzie chłodzenia i nic nie musisz zakręcać, elektrozawory masz na parowniku, dodatkowy gdzieś przed i o ile masz butle po 2003r to i na butli pewnie.
  5. Mi też licznik raz działa raz nie. Przyczyną jest...olej ze skrzyni, który dostaje się do czujnika (gdzieś wewnątrz czujki jest nieszczelność). Gdy wyjmę czujnik, czymś mocno podgrzeję, to olej się rozrzedza i wycieka z czujnika, ale po jakimś czasie problem powraca. Najlepiej wymienić na nowy.
  6. Wypełnione i wysłane, tylko miałem WordPad i nie było tam kwadracików to wstawiałem gwiazdki :)
  7. Albo wsadzić we wtyczkę opornik o odpowiedniej wartości ;-)
  8. Jeżeli wrzucisz luz, a obroty wiszą to nie znaczy, że zostało jeszcze paliwa. Jakaby dawało paliwo to by Ci silnik zalewało i samochód by gasł. Mi regulator ciśnienia paliwa przepuszczał i dawał benzyne (dosłownie malutko) przy jeździe na gazie, obroty skakały i samochód gasł.
  9. Ja właśnie też słyszałem, że benzyniaka się odpala i się jedzie a nie rozgrzewa, bo to jest niby zdrowsze dla samochodu. Ja nigdy nie rozgrzewam, wsiadam i jade. A tak odnośnie ilości benzynki w baku, to zawsze mam 1/4 lub nie staram sie schodzić poniżej rezerwy. Do pompy paliwa zamontowałem przekaźnik, że ją odcina przy jeździe na gazie. Zawsze uruchamiam Megi na benzynie i jade taki dystans, by się parownik w miare nagrzał. Megi była konstruowana pod benzyne, nie LPG, mi już padł regulator ciśnienia paliwa (palił benzyne i gaz, obroty skakały, auto gasło) i po tym fakcie dałem przekaźnik. No bo przecież przewód dający paliwo na listwe wtrysków jest grubszy a powrotny cieńszy. Przykładowo jeżeli grubym przewodem leci 6 jednostek paliwa na listwe to 4 jednostki zużywają wtryskiwacze a wracają tylko 2. W ten sposób pompa wytwarza coraz większe ciśnienie, niszczy się, pada regulator itp. bo przecież grubym i cienkim wężem musi przepłynąć ta sama ilość paliwa. Inni powiedzą, że listwa wtedy się nie chłodzi...ale jeżeli ktoś odpala auto na benzynie i jedzie kawałek to myślę, że to wystarczy, takie jest moje zdanie.
  10. Większość producentów udostępnia oprogramowanie na swoich stronach, jaką masz instalacje? Albo nietypową albo słabo szukałeś
  11. marjuszoo

    Ecodriving

    Lepiej tankować troche częściej po mniej, wtedy bolid lżejszy Kubica by mnie poparł ))
  12. marjuszoo

    Ecodriving

    Czy mając samochód na gaz z instalacją LPG II gen. jest sens ecodrv? Chyba nie, bo krokowy nie zamyka się do końca, zawsze puszcza powietrze....a więc i LPG. Jest chyba funkcja w sterowniku gazu Cut-off, czyli zamknięcie cewki na parowniku, ale potem, gdy chcemy zmienić bieg, to podobno silnik lubi zgasnąć, bo gaz nie zdąży dotrzeć do silnika. Jak się mylę to proszę o poprawkę
  13. Chciałem ale byłem na ich stronie: http://www.bormech.2com.pl/duplikaty.asp Stako np. samo wydaje duplikaty w cenie 41zł bo się dowiadywałem.
  14. Falować obroty mogą z różnych przyczyn, np. sztywne membrany w parowniku. Ile gaz ma już lat w samochodzie?
  15. w ph1 na zewnątrz się uchyla lub całkowicie chowa do środka, tam jest przełącznik 3 pozycyjny, neutral i właśnie te 2 opcje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!