Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
darekr
Użytkownik-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II phII | Megane IIIphI
-
Silnik
1.6 K4MD812 LPG | 1,4 TCE LPG Vialle V gen
-
Przebieg (tys.km)
306 | 188
Ostatnie wizyty
861 wyświetleń profilu
-
darekr obserwuje zawartość Wypadanie zapłonu - niby proste ale to Reno , Spryskiwacze , Jaki olej do skrzyni biegów i 1 inny
-
Trzeba sprawdzić sam rozrusznik na początek. Czy dochodzi do niego +12V (gruby kabel). Jeśli tak, to można z akumulatora podać 12v na ten cieńszy przewód który steruje bendiksem. Pamiętaj żeby auto zostało na luzie. Jeśli przesunie zębatkę do koła zamachowego to pewnie zapali a jeśli nie ruszy bendiska to znaczy że jest on uszkodzony. Jeśli zapali tym sposobem to pewnie nie dochodzi prąd do sterowania bendiksem i trzeba będzie szukać dalej.
-
Jeśli efekt jest tylko na benzynie to możliwe że mapa lpg nie jest zrobiona precyzyjnie co powoduje zalewanie lub za ubogą mieszankę przy pracy silnika na PB. Zrób zdjęcie umiejscowienia wtryskiwaczy. Mam taką samą instalkę i mogę coś doradzić
-
W MIIIphI mam zamontowany zbiornik Bormech 67L 680x225. Pasuje idealnie.
-
Wydaje mi się że to wina hydraulicznego popychacza zaworu. U siebie wymieniałem wszystkie przy przebiegu 160k. Faktycznie jeden uginał się pod naciskiem. Może jakiś środek czyszczący (płukanka silnika) dał by radę odblokować wadliwie działający zaworek.
-
Prosty i tani interfejs diagnostyczny
darekr odpowiedział(a) na slawes temat w Interfejsy diagnostyczne i oprogramowanie
-
Prosty i tani interfejs diagnostyczny
darekr odpowiedział(a) na slawes temat w Interfejsy diagnostyczne i oprogramowanie
Torque po dokupieniu rozszerzenia dla renault pokazuje wypadające zapłony i spalanie stukowe. w załączniku zrzut z mojej komórki -
Megane III phI 1.4 tce - luzy zaworów
darekr odpowiedział(a) na stasiekx temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Dane z serwisówki do silnika Nissana HR16DE. U mnie przy 190k trzy zawory ssące miały minimalnie za mały luz -
Zdradzcie tajemnicę jakim programem odczytujecie wypadanie zapłonu
-
U mnie błąd wypadania zapłonu pojawił się w momencie kiedy nie dało się już jechać autem. A szarpanie było od dłuższego czasu.
-
Sprawdź korekty długoterminowe. Jeśli masz możliwość,zresetuj clipem adaptacje silnika. Pojeździj trochę na samej benzynie i zobacz czy nadal szarpie na zimnym. Wygląda na to że nie do końca prawidłowo ustawione LPG rozjeżdża mapy. Kolejny trop to mogą być cewki. U mnie szarpało ale po rozgrzaniu przy niskich obrotach i ledwo co muskaniu gaz. Męczyłem się z tym kilkanaście tysięcy kilometrów. Trzeba było przejechać co najmniej 50 km żeby efekt się pojawił. W końcu cewka padła totalnie. Pojawiło się wypadanie zapłonów na 3 cylindrze i nie dało się jechać (szarpanie i strzelanie z wydechu). Początkowo szarpanie tylko na LPG.