Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

darekr

Użytkownik
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII | Megane IIIphI
  • Silnik
    1.6 K4MD812 LPG | 1,4 TCE LPG Vialle V gen
  • Przebieg (tys.km)
    306 | 188

Ostatnie wizyty

861 wyświetleń profilu
  1. Czy ktoś dokładał wiązkę elektryczną do grzałki i podpowie gdzie podłączyć 4 pinową wtyczkę (trzy kabelki zielony brązowy, pomarańczowy)? Może komus sie przyda ta informacja. Jest za licznikiem przymocowana. Trzeba od prawej strony zajrzeć
  2. witam czy problem z dławieniem się na zimnym silniku jakoś Pan rozwiązał bo mam ten sam problem z moim scenikiem

  3. Po ścięciu nitów trzeba coś podłożyć pod wahacz i solidnie uderzyć żeby wybić te nity. Najlepiej zdemontować wahacz z auta (tak przynajmniej robiłem bo nie dałem rady na zamontowanym)
  4. prawdopodobnie winny jest zaworek zwrotny który wchodzi do serwa i połączony jest wężykiem z kolektorem dolotowym, który to powoduje podciśnienie
  5. Trzeba sprawdzić sam rozrusznik na początek. Czy dochodzi do niego +12V (gruby kabel). Jeśli tak, to można z akumulatora podać 12v na ten cieńszy przewód który steruje bendiksem. Pamiętaj żeby auto zostało na luzie. Jeśli przesunie zębatkę do koła zamachowego to pewnie zapali a jeśli nie ruszy bendiska to znaczy że jest on uszkodzony. Jeśli zapali tym sposobem to pewnie nie dochodzi prąd do sterowania bendiksem i trzeba będzie szukać dalej.
  6. Jeśli efekt jest tylko na benzynie to możliwe że mapa lpg nie jest zrobiona precyzyjnie co powoduje zalewanie lub za ubogą mieszankę przy pracy silnika na PB. Zrób zdjęcie umiejscowienia wtryskiwaczy. Mam taką samą instalkę i mogę coś doradzić
  7. Wymieniłem u siebie na obudowę razem z czujnikiem i jeśli dobrze pamiętam to w tej 4 pinowej wtyczce były dwa kabelki, które podłączyłem do nowego czujnika. Działa już jakieś dwa lata
  8. W MIIIphI mam zamontowany zbiornik Bormech 67L 680x225. Pasuje idealnie.
  9. Wydaje mi się że to wina hydraulicznego popychacza zaworu. U siebie wymieniałem wszystkie przy przebiegu 160k. Faktycznie jeden uginał się pod naciskiem. Może jakiś środek czyszczący (płukanka silnika) dał by radę odblokować wadliwie działający zaworek.
  10. Trzeba wybrać silnik 1.2 TCE Captur. U mnie z 1.4 TCE działa
  11. Torque po dokupieniu rozszerzenia dla renault pokazuje wypadające zapłony i spalanie stukowe. w załączniku zrzut z mojej komórki
  12. Dane z serwisówki do silnika Nissana HR16DE. U mnie przy 190k trzy zawory ssące miały minimalnie za mały luz
  13. Zdradzcie tajemnicę jakim programem odczytujecie wypadanie zapłonu
  14. U mnie błąd wypadania zapłonu pojawił się w momencie kiedy nie dało się już jechać autem. A szarpanie było od dłuższego czasu.
  15. Sprawdź korekty długoterminowe. Jeśli masz możliwość,zresetuj clipem adaptacje silnika. Pojeździj trochę na samej benzynie i zobacz czy nadal szarpie na zimnym. Wygląda na to że nie do końca prawidłowo ustawione LPG rozjeżdża mapy. Kolejny trop to mogą być cewki. U mnie szarpało ale po rozgrzaniu przy niskich obrotach i ledwo co muskaniu gaz. Męczyłem się z tym kilkanaście tysięcy kilometrów. Trzeba było przejechać co najmniej 50 km żeby efekt się pojawił. W końcu cewka padła totalnie. Pojawiło się wypadanie zapłonów na 3 cylindrze i nie dało się jechać (szarpanie i strzelanie z wydechu). Początkowo szarpanie tylko na LPG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!