Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

maciek250

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault
  • Silnik
    1,9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    197500
  1. no to mnie pocieszyłeś. Zobaczymy bedę obserwował i jak coś dam znać dzieki za rady tom2125
  2. to było w jednej sekundzie. Co do zapowietrzenia układu paliwowego to żadnych pęcherzyków powietrza nie widzę na przewodach chyba że tak to się nie objawia.
  3. Właśnie się biore tylko potrzebuje konkretnych rad Dodano: 22 lut 2013 - 18:34 Za pierwszym razem? Ile sekund kręcenia? Dwa razy podgrzałem świece i odrazu zapalił wcześniej na starym aku to było niemożliwe
  4. powiem tak mam od dwóch dni nowy aku i wszystko dziala bez problemu dzisiaj było -14 i odpalił. A co do przekażników to pewnie chodzi o te w komorze silnika 4 małe czarne. A gdzie sprawdzać napięcie?
  5. A tak więcej możesz coś napisać? Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  6. Witam w końcu opowiem co się działo z moim autem i ze mną :lol: zanim zaprowadziłem samochód do mechanika złamałem noge i tak oto sprawa się przesuneła ale teraz już mam auto u siebie po naprawie. Mechanik wymienił pompe wstępną paliwa ponieważ raz działała raz nie i stwierdził że aku też jest do wymiany ponieważ w momencie rozruchu nie ma wystarczającego prądu na wtryskach i dlatego nie pali. Jutro jagę kupić nowy aku. Mam pytanie mechanik stwierdził że wtryski potrzebują 80A przy rozruchu na sztuke jak to wygląda moż e mi ktoś powiedzieć? Do końca nie rozumiem tego skoro rozrusznik kręci a samochód nie odpala bo nie ma właśnie tego prądu na wtryskach tzn. że rozrusznik pobiera cały prąd ?
  7. nie wiem ja to kompletnie się nie znam mechanik mi powiedział że w dci nie ma czegoś takiego szukam dalej...
  8. akumulator o wymiarach 278 nie pasuje mam teraz pożyczony własnie taki i się nie mieści na tej podstawsce szok ale tak jest. dzisiaj rano -4 stponie kręciłem 5 razy zanim załapał. Co do kąta wtrysku to w dci nie ma takiej regulacji czujnik temp płynu sprawdzany jest ok jutro jade do mechanika dalej badać sprawę...
  9. wymiary wziąłem z mojego akumulatora który ma szerokość 242mm a dzisiaj chciałem włożyc akumulator o szerokości 278 i się nie mieści :) Model mojego auta to Renault Megane 1.9 dci 2002 rok 102 km
  10. Witam od pewnego czasu mam problem z odpaleniem na zimnym silniku np po nocy albo po pracy i to w dodatku gdy temperatura spada poniżej 5 stopni tak zauważyłem. Samochód odpala po kilkukrotnym kręceniu od 3 do 5 razy. Byłem u mechanika wymieniłem świece, filtr paliwa i sprawdzone zostało wszystko na kompie i dalej to samo. Doszliśmy do wniosku że to wina akumulatora posiadam w aucie aku 55AH 540A choć jest i druga naklejka na której napisane jest 420A prąd rozruchowy. Do tej pory a mam juz ten samochód 3 lata nie bylo z tym problemu.Czy to może być wina akumulatora ? I drugie pytanie jaki akumulator pasuje do tego auta ponieważ szukając w necie chodzi mi o wymiary wszędzie znajduje akumulatory o szerokości 278mm a u mnie jest 242mm i nie widzę aby ten wiekszy się zmieścił?
  11. no i po problemie po wielu tygodniach mechanicy w koncu doszli do wniosku iż wymienią jeszcze raz sprzegło na własny koszt. Wymienili na Sachs i po problemie samochodzik śmiga aż miło a tamto LUKa miało ponoć luzy na ośce na której je się osadza poszło do reklamacji.
  12. nie było tego wcześniej i dziwne dla mnie jest,że raz to słychać raz nie ???
  13. u mnie to raczej chrobotanie nie dzwonienie tak jakby coś gdzieś ocierało i to tylko na luzie z puszczonym sprzęgłem w czasie jazdy jak wrzuce na luz też jest słyszalne ale nie zawsze i to jest dziwne. Mechanicy sugerują że moze to byc uszkodzona sprężyna na sprzęgle albo coś w samej skrzyni ale na dzień dzisiejszy nawet po rozebraniu nie będą wiedzieli na 100% tłumaczą się tym że to za krótki okres od wymiany i nie będzie widać uszkodzeń
  14. Witam Niedawno wymieniłem sprzegło całe kompletne firmy LUK po wymianie samochód na rozgrzanym silniku cieżko odpala trzeba go trochę pokręcić żeby załapał. Do tego złego od czasu do czasu przy wrzucaniu na luz dochodzą mnie dziwne dzwięki z okolic skrzyni biegów czasami tuż po zapaleniu na zimnym silniku ten dzwięk jest bardziej słyszalny po wciśnięciu sprzegła przestaje. Proszę o sugestie bo mechanicy rozkładają ręce i narazie czekamy co się będzie działo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!