Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

malencjusz

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph I
  • Silnik
    1.6 8V
  • Przebieg (tys.km)
    250000
  1. Witam wszystkich, Mam następujący problem: podczas jazdy z nawiewam ustawionym na "ciepłe" i kierunku np. na twarz :) czuć zimne powietrze wiejące spod kierownicy, w miejscu gdzie znajduje się dźwignia do regulacji kierownicy, oraz mniej więcej od pokrywy bezpieczników. Próbowałem znaleźć przyczynę tego stanu rzeczy, zdemontowałem wycieraczki, obudowę filtra ppyłkowego i nic nie znalazłem żadnych dziur czy czegoś takiego. Czyżby jakiś kanał od wiatraka był dziurawy? jak to zbadać? Skąd może dostawać się to powietrze? dodam że osłona pod silnikiem jest, nie ma osłony pod chłodnicą no i filtra ppyłkowego. Ale w komorze silnika jest gródź która raczej powietrza nie przepuszcza. z góry dziękuję za odpowiedzi sugestie, pzdr
  2. Witam, miałem u siebie podobnie, mianowicie przy wsiadaniu/wysiadaniu z auta i oparciu o kierownice spadała w dół jakby po tarce (w każdym razie taki dźwięk się wydobywał), pomogło przykręcenie dwóch śrub po kolumną kierownicy nie pamiętam jaki klucz ale mogę sprawdzić wieczorem. są dwie śruby więc dwa klucze i dokręcasz, otwórz blokadę i sprawdzaj czy nie za ciężko kierownica chodzi w górę i w dół. jak chcesz mogę zrobić zdjęcie tego miejsca jak nie znajdziesz pozdrawiam,
  3. jeśli chodzi o sam czujnik/impulsator to to jest to na zdjęciu, ostatnio miałem tez z nim problem, tylko u mnie po prostu się złamał :) , kupiłem nowy za 80 a nie za 130 i wszystko działa jak należy. przy podłączaniu sprawdź czy czujnik dobrze siedzi w gnieździe i przedmuchaj wtyczkę. pzdr
  4. Witam forumowiczów, Mam taki oto problem: w aucie wymienianą miałem skrzynie biegów, wszystko fajnie odebrałem auto,przyjechałem do domu, luzik. Po kilku dniach zwróciłem uwagę że licznik nie pokazuje prędkości i nie liczy kilometrów, zbadałem kabelki, bezpieczniki i wtedy zajrzałem do czujnika kiedy go dotknąłem został mi w ręce :shock: , pojechałem do warsztatu ale oczywiście nic nie wskórałem wszystkiego się wyparli. I teraz mam problem, jest jakiś sposób na wyjęcie tego czujnika?? jest ułamany mniej więcej przy wejściu do skrzyni. postaram się zrobić zdjęcia tego co zostało na powierzchni i później wrzucę. Tego co zostało nie można ani chwycić kombinerkami ani w jakiś sposób podważyć, jedyne co mi się udało to wkręcić w plastik czujnika śrubę na kilka mm ale nie dałem rady tego wyciągnąć, czy może trzeba to jakoś przekręcić w lewo lub prawo? proszę o jakieś sugestie
  5. Witam, Jestem laikiem w sprawach car-audio, ale chciałbym jednak trochę polepszyć dźwięk w moim autku. Chodzi mi o głośniki na tył w półce w podszybiu. I tu pytanie czym różnią się głośniki dwustożkowe i dwudrożne. znalazłem takie: Pionner ts-g1302i ( http://www.allegro.pl/item426994502_glosni..._v_olsztyn.html ) i Pioneer ts-g 1309 ( http://www.allegro.pl/item429668951_pionee..._legionowo.html ). I jeszcze jedno czy opłaca się to montować przy standardowym kaseciaku Philipsa? Z góry dziękuję za odpowiedzi i za wyrozumiałość :) pozdrawiam,
  6. Zrobiłem tak jak poradził pit, przepłukałem octem z wodą ale odpiąłem węże przy obudowie termostatu a nie przy samej nagrzewnicy. Roztwór zostawiłem na jakieś 15 minut i wylałem. żadnych zabrudzeń nie było. Nalałem płyn do zbiorniczka wyr. układ ładnie się odpowietrzył. Niestety objawy pozostały bez zmian. termostat wymieniony, nie puszcza wcześniej niż powinien. Martwi mnie tylko że wskazówka na desce robi sobie wędrówki podczas jazdy, a mianowicie: podczas jazdy waha się od drugiej od doły do wpół do czwartej, czasami potrafi opaść do nawet poniżej 2 kreski. Podczas hamowania np. przed światłami, szybko idzie do góry do 4 kreski i opada sobie po chwili do 3. Czy coś źle zrobiłem podczas operacji z nagrzewnicą? a może to czujnik tylko tak wariuje i trzeba wymienić? Pozdrawiam
  7. Witam, Miałem to samo. kupiłem za 100 zł z rozbitka silnik dmuchawy i wszystko działa, niestety do rozebrania miałem tzw "pół przodu", ale cóż. Jeśli masz klimę to silnik ten różni sie trochę od wersji bez klimy jednym rezystorkiem. Ale jeśli będziesz kupował na szrocie to powinni wiedzieć o co chodzi. Można też znaleźć na allegro. Nie wiem czy część ta jest naprawialna, ale chyba szkoda zachodu bo w sumie nie jest droga a roboty przy rozkręcaniu sporo. Pozdrawiam,
  8. Witam, Mam taki oto problem z ogrzewaniem samochodu: samochód nagrzewa się normalnie, ciepłe powietrze (z naciskiem na ciepłe) zaczyna lecieć po paru chwilach od odpalenia . Jednak po dłuższej jeździe powietrze nadal jest ciepłe, nie gorące (takie chyba powinno być - gorące). Po powrocie do domu czyli po jakiś 40 minutach jazdy w korkach zajrzałem pod maskę - wszystkie węże gorące te do i od nagrzewnicy, chłodnica gorąca, płynu w zbiorniczku pomiędzy min i max. Wąż do chłodnicy górny i dolny również gorące, więc obieg jest. Dodam że płyn niedawno wymieniałem sam :) no i nie mam filtra kabinowego (nie wiem czy ma to znaczenie, ale wspominam). Układ raczej odpowietrzony, być może jednak nagrzewnica złapała jakiś bąbel i stąd te problemy. Proszę o jakieś wskazówki Pozdrawiam, Piotrek
  9. witam Czy przy wymianie oleju (oczywiście filtra również) należy wymienić inne filtry tzn paliwa i powietrza? jeśli tak to prosżę o pomoc czy taki filtr: http://allegro.pl/item217857639_filtr_pali...ane_twingo.html będzie pasował? druge pytanie to czy aby wymienić ten filtr potrzebne jest spuszczanie paliwa czy cos w tym stylu? Pozdrawiam
  10. witam posiadam meganke z `96 i również miałem problme z pękniętym kolektorem. samochód więcej spalał, głośno chodził itp. po wizytach u różnych "szpeców" i wysłuchaniu x opinii za i przeciw wymieniłem kolektor na nowy za 500 zł + robota. z tego co wiem spawane też potrafią pękać, oczywiście nie wszystkie, jeśli się ktoś zna na spawaniu żeliwa. pękający kolktor to wada fabryczna tego modelu dlatego też wolałem kupić nowy i mieć spokój na dłuższy czas. wymiana trwała ok 1,5 godziny. minusem jest oczywiście cena i chyba nic poza tym. plusy natomiast to; część jest nowa, jest gwarancja, dużo cichsza praca, mniejsze spalanie, ogólnie żwawszy silnik. decyzja oczywiście należy do Ciebie. Pozdrawiam[/i]
  11. OK. Dzięki z porady. Halogeny są z wtyczkami więc pozostaje tylko zajrzeć pod zderzak. Pozdrawiam
  12. manetke mam przystosowaną (tak mi się wydaje), mam 1x przeciwmgielne przednie, 2x tylne. Czy to oznacza że moge spoojnie zakładać halogeny bez żadnych przeróbek? Pozdrawiam
  13. Witam chciałbym zamontować halogeny do swojej megane, wersja 1.6 RT z `96. I tutaj mam pytanie czy trzeba dokonywać jakiś modyfikacji w układzie elektrycznym (przekaźniki, kable itp). Mam zaślepki w zderzaku i szczerze mówiąc nie wiem gdzie szukać jakiegoś miejsca do podłączenia. Mam możliwość kupna halogenów z rozbitka z wiązką tylko gdzie ją podłączyć? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!