Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

trebor1

Nowy użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Scenic II ph I
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    214

Ostatnie wizyty

430 wyświetleń profilu
  1. Witam Dzisiaj podczas odpalania odezwało się kzfr , ale co dziwne auto stało przechylone na lewą stronę, jak auto ustawiłem równo to odpala bez żadnego hałasu. Ten problem jest też kiedy auto stoi pod lub z górki. Ale jak jest przechylone na prawą stronę to też odpala cicho. Olej jest na maxa . Szczeniaczek podpięty pod kompa , i zero błędów , tylko kzfr delikatnie zmienia swoje położenie o 0.38 % na biegu jałowym. Teraz moje pytanie co się skończyło koło czy zawór ?
  2. Świece nowe i suche cewki też ok. Jeżeli chodzi o kata to do sprawdzenia , serwo jest dobre bo wspomaganie działa dobrze, zawór recykulacji raczej nie bo by było czuć paliwo. Pozostaje tylko jeszcze rozrząd do sprawdzenia. Napięcie ładowania to 14.5 v więc książkowo. Podciśnienie wróciło do normy , po założeniu drugiego oringu na map sensor i wklejeniu go na silikon ,( jak go samostartem psikałem to wszystko niby było ok). Mam jeszcze jedno pytanie jaka powinna być opornoś czujnika położenia wału bo z tego co się orientuję to są dwa czujniki jeden ma 250 ohm (czarny)a drugi 290(niebieski) .
  3. Ok to jest odpowiedź . Przepustnica czysta , filtr powietrza nowy , serwo ok , uszczelnienia ok sprawdzone samostartem. Luzów zaworów nie mam jak sprawdzić , pozostaje odma lub map sensor jest uszkodzony . Ile procent powinna być otwarta przepustnica na biegu jałowym bo u mnie jest 11% a na zgaszonym silniku 19.2% . Dodatkowo doszły lekkie poszarpywania na biegu jałowym.
  4. Ok ale to nic nie zmieniło, dalej nie ma konkretnej odpowiedzi. A nie o to mi chodzi.
  5. Witam Mam pytanie wczoraj z ciekawości podłoczyłem sobie elma i chciałem podejżeć pracę czujnika temperatury , i odrazu pozostałych elementów . Wszystko wyszło ok poza ciśnieniem w dolocie 44kpa wiem że to jest za dużo. Sprawdziłem wszystkie połączenia i jest ok , tylko map sensor jakoś tak luźno siedział ponieważ wyciągnąłem go palcami, okazało się że niema jednego oringu tego dolnego czy ktoś zna jego rozmiar. Ale lewego powietrza nie łapał , filtr powietrza jest nowy a takie ciśnienie wskazuje jak by coś było przytkane ale co , odma. Tylko ona przychodzi mi do głowy .
  6. No właśnie a jak skręce koła na maxa w lewo to zapala się błąd ręcznego , ale jak ruszam to automatycznie gaśnie, pozostaje tylko błąd esp . A jeszcze jedno gdy zapaliły się błędy to stałem na światłach i trzymałem hamulec . Może to czujnik stopu . Ok . Problem rozwiązany , wyczyściłem wtyczkę od stopu dopompowałem powietrza i wszystko wróciło do normy.
  7. Witam Mam problem od jakiegoś czasu świeciła się kontrolka airbag i nie działały przyciski od tempomatu , ale dzisiaj doszło jeszcze esp oraz jak kręce kierownicą do oporu w lewo to wyskakuje błąd ręcznego . Teraz moje pytanie czy to może być taśma zwijacza , jeżeli chodzi o airbag to jestem na 100%pewny , a co do reszty to nie za bardzo. Szukałem na forum coś podobnego ale nic nie znalazłem.
  8. czyli tak łożysko do wymiany , a jeżeli chodzi o tą taśmę to raczej nie ponieważ te trzaski słychać tak jakby pod maską , więc to pewnie łożysko . Dzięki za pomoc.
  9. Witam mam takie pytanko od paru dni moją uwagę przykuł dźwięk podczas manewrów na parkingu a natomiast jest to taki dźwięk jakby strzelanie i słychać go tylko kiedy kręce kierownicą w miejscu , bo podczas jazdy to jest ok , i zastanawiam się co to może być .
  10. na krótko już sprawdzałem i działa bez problemu , i nie wiem co to może być , krokowiec umyty i nic nie działa , podpinałem szczeniaczka pod kompa i nic zero błędów , a ssania na zimnym silniku jak nie ma tak nie mam i jak autko się nagrzeje to tak samo , jak dam tylko trochę lewego powietrza to silnik pracuje równiutko i stoi na wolnych obrotach , tylko wtedy też nie mam ssania na zimnym silniku , ale jak się nagrzeje to chociaż stoi na obrotach .
  11. no tak a u mnie jest tylko na początku impuls po przekręceniu stacyjki a potem już cisza , a ssanie jak się nie włącza tak nie włącza , a żeby utrzymać wolne obroty to muszę mieć coś podłożone pod krokowca żeby brało lewe powietrze , bo inaczej to za nic nie chce stać na biegu jałowym.
  12. no właśnie nie mogę nic znaleźć nic podobnego . inni piszą że ten z dwoma pinami czyli biały a drudzy że ten z trzema czyli zielony który jest na dole więc nie wiem , a jeżeli chodzi o krokowca to pytam się o to napięcie dlatego czy powinno być czy nie bo jak sprawdzałem na wtyczce to właśnie tego napięcia nie ma i nie wiem czy to dobrze czy źle .
  13. dobra widzę że jeżeli chodzi o te czujniki to za bardzo nikt się nie orientuje , to mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki czy na silniczku krokowym powinno być stałe napięcie ?
  14. dobrze masz racje przestawiłem literki F3R o ten silnik mi chodzi
  15. Mam pytanie który czujnik temperatury jest odpowiedzialny za pracę silnika tzn. podaje sygnał na ecu. Poczytałem forum i w końcu nie wiem mam silnik 2.0 v8 czyli fr3 i obudowie termostatu ma dwa czujniki biały górny dwu pinowy , i dolny zielony trzy pinowy , jak odepne ten trzy pinowy na rozgrzanym silniku to zegar przestaje pokazywać temperaturę a jak odepnę biały to nic się nie dzieje wskazówka pokazuje temperaturę . Mam problem z wolnymi obrotami i chcę wymienić czujnik ale nie wiem który ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!