Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kuchcik78

Użytkownik
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    250

Profil

  • Zainteresowania
    Mechanika samochodowa

Ostatnie wizyty

321 wyświetleń profilu
  1. Witam panowie ja u siebie odgrzybiałem klime,ozonowanie wymiana filtra min 3 razy do roku i problem z zapachem grzybów nie zniknął.Klima na starcie śmierdzi strasznie,póżniej już nie czuć,ale przy następnym starcie znowu śmierdzi.Co to może być bo wiem,że jest to bardzo niezdrowe,a jeżdżę z dziećmi i zależy mi na tym by to wytępić.Proszę o jakieś sugestie.Pozdrawiam.
  2. Witam,mam nowe podejrzenie poparte wiedzą użytkownika diesla od lat i podpowiada mi ze problemem może być słabe sprężanie na jednym z cylindrów i to może być niespalony olej napędowy,tylko czy nie kopcił by na czarno. Niech ktoś mnie poprawi jeśli nie mam racji.
  3. Kolego to bierze Ci mało ale poczytaj o normach dopuszczanych przez producentów i zobaczysz że dopuszczają nawet 1.6 l na 1000 km nie na 10000.Wiem że to bardzo dużo ale litr na 12000 to naprawdę niewielka ilość i nie wydaje mi się aby to było moim problemem bo takie zużycie mam od dawna a kopcenia nie było.Będę szukał dalej o co u mnie chodzi ale narazie oprócz dymienia nic się nie dzieje więc nie ma pośpiechu.Pozdrawiam i proszę o dalsze sugestie,wszystkie mile widziane.
  4. Witam u mnie też pojawia sie dymienie na niebiesko,najgorzej jak postoje z minute na wolnych obrotach i ruszę z miejsca to jest dość mocna chmura.Zapach dymu nie wskazuje na olej,zresztą na 12tyś. doleje max litr i ani grama więcej to chyba w normie.Gość w serwisie mówił mi wcześniej że to coś w paliwie i polecił dolać mixolu 0,6 litra na zbiornik i do tego zalałem do pełna vervy(około 3/4 baku vervy).Dymienie występuje nadal,nie jest dość mocne ale zastanawijące skąd się bierze.Proszę o jakieś sugestie co jest do sprawdzenia bo na kompie parametry w normie,żadnych większych odchyleń.Pozdrawiam. Co do koła to nie ma dwumasy na szczęście.
  5. U mnie przy tych objawach okazało się że zablokowało filtr paliwa bo żona jeżdziła na rezerwie i wciągło wszystko z baku.. Też jeżdziłem po mechanikach aż sam postawiłem na filtr i to był dobry strzał bo do dzisiaj zero problemów.
  6. Problem niby podobny ale u mnie auto odpala za każdym razem bez problemu,pracuje równo tylko podczas wciśnięcia gazu gaśnie momentalnie i po chwili ospala jak by nic sie nie stało.Jutro jestem umówiony w serwisie diesla na diagnoze.Jak coś to podzielę się wrażeniami.Pozdrawiam. Dodano: 01 sie 2013 - 10:28 Witam kolege Dexterpl,problem rozwiązany czyli podejżenia filtra paliwa po jeżdzie na rezerwie się potwierdziły.Auto jest sprawne sprawdzane w serwisie diedla i wszystko ok a bład czujnika na listwie common rail brzmiał sygnał niezrozumiały. Było to spowodowane brakiem możliwości wytworzenia ciśniemia bo nie przelatywało paliwo przez filtr.Po spuszczeniu tego co było w filtrze byłem w szoku bo przypominało to wodę zamieszaną patykiem w kaluży błotnej.Po rozebraniu filtra sprawdziłem jak przez niego leci ON no i prawie nie leci.Nie polecam jeżdzic nikomu na rezerwie bo tak to się kończy i zamiast pełnego baku paliwa to poszło na diagnostyki i nowy filtr,a nie jest tani.Przy okazji czy ktoś próbował z Was przerobić ten filtr na wymienny wkład za pare groszy ,bo ja będę próbował bo drogi interes tyle za filtr dawać.Pozdrawiam wszystkich w szególności aktywnych w tym wątku. ;) ;) ;) ;)
  7. A więc te pęcheze nie pojawiają się na przewodach zasilających pompe i powrotnym z pompy.Z tego co zauważyłem to są one na dwóch powrotnych i na tym co jest zawór odpowietrzający.Jutro wymieniam filtr i zobaczę co się będzie działo.Auto jeżdziło ostatnio na rezerwie(żona jeżdziła)i tak se myślę że może pozbierało syf z baku i pozapychało filtr.Odezwę się jutro po wymianie filtra,ale jak coś to proszę o jakieś dalsze sugestie wszystko chętnie sprawdzę,mechanika nie jest mi obca.Pozdrawiam.
  8. Tak pompka chodzi,powietrze sie porusza razem z paliwem i jest go dość sporo.
  9. Witam,piszę nowy temat bo mimo poszukiwań nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.Od wczoraj zaczą mi sie zapowietrzać układ paliwowy i odpowietrzanie nie daje żadnego efektu,a auto po wciśnięciu pedału gazu gaśnie i zapala się kontrolka ekg.Po chwili normalnie odpala ale nie ma możliwości kontynuować jazdy.Na komputerze wyszło że nie może wytwożyć odpowiedniego ciśnienia i nie ma żadnych innych błędów. Moje pytanie,czy jest jakiś dobry sposób na znalezienie nieszczelności ukladu,dodam że nie widać żadnych poceń sie przewodów paliwowych.Pozdrawiam i z góry dziękuje za sugestie.P.S zaczęło sie to w te upały hmmmm. :!:
  10. Witam ,podłącze sie do tematu.Czy u Was też jak sie na postoju na zapalonym silniku naciśnie kilka razy pedał hamulca to robi się twardy pedał,bo u mnie po około czterech razach robi się twardy,a jak się tocze z góry na luzie i naciskam kilkakrotnie to jest tak samo też twardnieje.Dodam że po lekkim przygazowaniu pedał mięknie.
  11. Witam,zaobserwowałem dziwnie zachowujące sie obroty silnika ,ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi dlatego piszę nowy temat.Problem pojawił się nagle i wygląda tak,że podczas przyspieszania czasami auto zachowuje się jakby ślizgało sie przez moment sprzęgło ,a przy gwałtownych próbach ruszania z miejsca nic się nie dzieje.Próbowałem również na zaciągniętym ręcznym i też nic rwie do przodu jak szalony.Co to może być że przy wiekszej prędkości czasami obroty wzrastają a prędkość proporcjonalnie nie wzrasta.Zazanaczam że tylko czasami to występuje,nie zawsze.Proszę o jakieś sugestie co należy sprawdzic przed ewentualną wymianą sprzęgła,które było wymienisne jakieś 4 może 5 lat temu.Pozdrawiam. :o
  12. Ok spróbuje jutro jak mówisz.Dzięki za szybkie info.Pozdrawiam. :)
  13. Witam,jak zdemontować tylne głośniki te w bagażniku bo są zabudowane plastikami i nie wiem czy trzeba rozbierać rozbierać całe do tylnych drzwi czy tylko częściowo i w jaki sposób.Pozdrawiam.
  14. Co do stukania to ja miałem 2 lata problem z tymi stukami i wymieniłem większość elementów a na koniec okazało sie że wystarczyło wymienić 2 gumki wewnętrzne stabilizatora i po krzyku,nastała kompletna cisza.Polecam od tego zacząć bo koszt to 2x5pln ale założyć to dziadostwo to jakaś masakra,ale mi sę udało.Przy okazji wymieniłem też te zewnętrzne tylko na drążek 25mm założyłem 23mm na smar i jest git Pozdrawiam. :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!