Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

armitagetk

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    1.9 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    145

Ostatnie wizyty

317 wyświetleń profilu
  1. ***opielowski Możesz podać mi na pw informację do tego gościa co załatwia taką poduszkę za 230zł? Chętnie bym kupił bo u mnie już całym silnikiem mocno trzęsie. Mam 1,9 dCi.
  2. Poproszę o namiary na pw. Obecnie mam tylko jedną kartę, więc chętnie skorzystam.
  3. Z własnego doświadczenia wiem, że jedynie z siedziby Renault ASO w Warszawie dostaniesz wszystkie i co najważniejsze PRAWDZIWE informacje dotyczące historii autka jak i jego daty produkcji. Sam kupowałem sprowadzony i musiałem zmieniać datę produkcji bo ASO w B-B miało nieprawdziwe informacji. Także tylko siedziba w W-wie. Pozdrawiam.
  4. Obecnie ja jeździłem na takich w lecie i było ok - 205/50/17. Oponki miałem Continental. Proponuje założyć sobie czujniki ciśnienia, jeśli można dla bezpieczeństwa. Ogólnie wyglądają super i świetnie trzymają autko na drodze. Polecam.
  5. Witam. Posiadam Megane II 1.9 cdi. Oryginalnie mam 16' stalową zapasówkę. Kupiłem ostatnio używane w bdb stanie felgi stalowe 15' do Megane II. Były oryginalne 15'6,5 ET45. Dokupiłem nowe opony zimowe goodyear UG 7+. Po założeniu i wyważeniu wszystko jest ok. Problem pojawił się podczas jazdy. Montaż był bez uwag. O nic nie ocierało wszystko pasowało, śruby do stalówek. Wielokrotnie ściągałem koła i patrzyłem co się dzieje. Byłem kilka razy u wulkanizatora i też nic nie stwierdzili. A problem jest taki. Jak jadę powyżej 50 km/h i mam wbity 3 , 4 , 5 bieg. Nie ważne jaki, mając obroty powyżej 2 tyś. puszczam gaz i samochód hamuje silnikiem. W tym momencie słychać wyraźnie jak coś ociera z przedniego zawieszenia. Dźwięk jest przerywany jakby koła były bardzo krzywe. I teraz dalsze uwagi jeśli znowu nacisnę gaz dźwięk znika. Sam dźwięk pojawia się tylko w trakcie hamowania silnikiem od 2tyś. obr/min wzwyż. Poniżej dźwięk znika i jest ok. Jadąc na luzie dźwięku nie ma nawet jeśli wcześniej miałem obroty powyżej 2 tyś. Problem jest nie tyle dziwny co uciążliwy. Zmieniałem koła na alusy 17' aby sprawdzić i jest ok. Także wydaje się że problemem są koła. Tylko dlaczego? Są wyważone, stan bdb, opony nowe a samochodem nie da się jechać. Czy miał ktoś podobną sytuacje? Jeśli ktoś cokolwiek wie niech pisze, wszelkie uwagi są pomocne. Z góry dzięki za pomoc.
  6. Według mnie siadły Ci przyciski przy kierownicy. Samo włączenie tempomatu, ogranicznika jak i jego wyłączenie poprzez dźwięk jest dobrym objawem i tak powinno być. Natomiast potem kiedy już jedziesz powiedzmy 60 km/h i masz włączony tempomat to puszczaj nogi z gazu/sprzęgła/hamulca, auto będąc na biegu hamuje silnikiem i wtedy naciśnij + przy kierownicy ( możesz dłużej przytrzymać wciśnięty ). Dobrą reakcją jest miganie/mignięcie ikonki przy zegarach. Potem on już sam utrzymuje prędkość. Tak powinno być. Przynajmniej u mnie tak to działa. Próbuj może zadziała.
  7. U mnie to samo tylko jest jeden stuk, który czuję pod pedałem gazu. A następuje on w momencie zablokowania się drzwi po przekroczeniu 10km/h. Chyba coś z elekrtyką musi nawalać.
  8. No to tak. ASO miało pierwszą wzmiankę w 2005 roku. Natomiast Renault Polska w Warszawie miała datę produkcji 7 grudzień 2004. Jednym słowem informacje w ASO są g....o warte, tylko dzwonić do głównej siedziby. Rocznik został zmieniony. Nic nie poradzę.
  9. Nie ma ksenonów. Wyposażenie jest bardzo dobre. Bodajże wersja Lux Privage. Dziś wymieniłem amortyzatory z przodu na gazowe. Zobaczymy jaka będzie różnica. Niestety pojawił się kolejny problem. Zaoważyłem , że mam pękniętą osłonę gumową na przegubie z prawej strony od skrzyni biegów :-( Co nieco się orientowałem z zakupem tej osłony i nigdzie jej nie ma. Na szrotach tylko całe półośki, a zamienników WOGÓLE nie ma. Tylko oryginał z ASO za 250 zł :shock: Nic dodać tylko się popłakać.
  10. Witam. Mam problemik odnośnie rejestracji samochodu. Chodzi o faktyczną datę produkcji samochodu, a nie o pierwszą rejestrację. Przedstawię sprawę od początku. Sprowadziłem autko z Belgii. Na Belgijskim dowodzie rejestracyjnym jest tylko data pierwszej rejestracji luty 2005. Kiedy przyszło mi rejestrować samochód w Polsce okazało się że najpierw muszę się upewnić czy faktycznie 2005 rok jest datą produkcji samochodu. Zadzwoniłem do ASO i usłyszałem, że Autko po raz pierwszy widnieje w ich rejestrze w styczniu 2005. Takie informację uzyskali z numeru VIN. Będąc w pełni przekonany dokonałem rejestracji na 2005 rok. Pani z Urzędu Komunikacji nie będąc ufna postanowiła napisać pismo do Renault ASO Polska, aby dokładnie sprawdzili. Po tygodniu dzwoni do mnie z informacją, że autko wyprodukowano w grudniu 2004. Dla mnie szok. Skąd takie dane? Skoro po Vin-ie a ASO sprawdzili i był styczeń 2005. Doszło do tego, ze teraz muszę ponownie robić przegląd i zmienić datę produkcji na 2004 :-/ Czy ktoś miał podobną sytuację? Co można zrobić w tej sytuacji aby uratować rok 2005 skoro po Vin-ie tak to wygląda? Dla mnie to cios. Nie dość że zapłaciłem drożej za autko bo rocznik 2005, to teraz wygląda na to że jednak 2004 i ponowny przegląd :cry:
  11. Witam. Zamierzam wymieniać rozrząd. Szukam czegoś dobrego i sprawdzonego. Jaki możecie mi zaproponować kompletny rozrząd obecnie sprzedawany na allegro? Zależy mi na jakości. Druga sprawa, czy ktoś z was już wymieniał rozrząd z okolicy Bielska, Kęt, Andrychów? Szukam pewnym mechaników , którzy to solidnie zrobią.
  12. Witam. Wszedłem pod autko obejrzeć silnik. Zauważyłem wyciek oleju. Z tego co mi wiadomo to olej spływał po rurce spływu oleju z turbiny do silnika. Cała rurka była w oleju. Nawet kolektor który jest pod turbiną był mokry z oleju. Nie wiem dokładnie gdzie jest wyciek bo zasłania mi kolektor. Wszystko wskazuje na wyciek przy łączeniu tej rurki z turbiną. Czy ktoś miał podobny przypadek? Czy ten wyciek świadczy o zużyciu turbiny?
  13. Jest to przewód elektryczny. Zakończony wtyczką, ale zaślepioną.
  14. Witam. Ściągnąłem lewe przednie koło, aby sprawdzić stan klocków hamulcowych. Zauważyłem luźnie wiszący przewód za amortyzatorem (był zaślepiony). Sprawdzałem za prawym kołem i tego przewodu nie było. Wiecie od czego on jest. Mam abs/esp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!