Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pit24316

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Clasic
  • Silnik
    E7J
  • Przebieg (tys.km)
    215000

Ostatnie wizyty

203 wyświetleń profilu
  1. Czy w Megance PHI aby wymienić reflektor też trzeba zdejmować zderzak jak w phII? A jak w końcu z wymianą samej szyby reflektora, można ją rozebrać?
  2. Jak jest podłączony brzęczyk w megance I. Czy ktoś może podać rozpiskę podłączeń do niego? Co przychodzi na L, co na C a co na E?
  3. No i po bólu, założyłem licznik Sagema 7782 i wszystko chodzi bez dodatkowych przeróbek.
  4. Dzięki za opamiętanie mnie, nie zwróciłem uwagi na to, ze szara i brązowa kostka są odwrotnie zabudowane niż pozostałe. To by rozwiązywało problem, na razie.
  5. Tak, ale zauważ że na załączonym zdjęciu jak i na innych zdjęciach zegarów z obrotomierzami przewodu białego pod 6 nie ma. W mojej megance też go nie ma, a chciałbym coś kupić i wymienić zegary jak najprościej.
  6. Też przymierzam się do wymiany zegarów na takie z obrotomierzem, mam oryginalne zegary Sagem z elektronicznym odczytem prędkości. Rozglądając się za nowym licznikiem na allegro, nie spotkałem licznika elektronicznego, który miałby przewód biały na 6 szarej kostki przyłącza(zdjęcia, widok tyłów liczników oferowanych na allegro). Pin 6 jest podłączony do wskażnika obrotów ale analogowego, którego "de facto" nie ma, więc nie wiem jak to jest rozwiązane faktycznie. Stąd moje pytanie do kol. adriano07 jakiego typu jest kolegi nowy licznik?
  7. Przepraszam że zadam lamerskie pytanie: jaki kolor powinny mieć te diody żeby został kolor podświetlania pomarańczowy. A żarówkę w zapalniczce wymieniałem-mistrzostwo świata!
  8. Fotke zrobię jutro. Na razie tylko opisze co nie pasuje: przyłącza białe i czarne pasują, przynajmniej jeśli chodzi o ilość i kolejność przewodów, w kostce brązowej mam wolne piny 6 i 9 (ABS nie mam- logiczne ale obsadzony jest pin 5 a na 9 są tylne przeciwmgielne które mam a przeciwmgielnych przednich nie mam), Kostka szara: wolne piny 2, 4 i 6 z czego rozumię tylko brak 6. To na razie tyle. Poprzednio miałem 19 Chamade dorobiłem jej centralny, alarm i elektryczne szyby i schemat w miarę rozumiałem, kolory przewodów pasowały a tu ślęcze już nad tym schematem i forum i nic nie pasuje. Proszę jeszcze o potwierdzenie czy zegary z 1.4 i 1.6 v8 z lat 1996-98 są takie same? :-/
  9. Mam silnik E7J i licznik elektroniczny Sagema z zegarem, chciałbym wymienić go na taki z obrotomierzem. Niestety doprowadzenia kabli do przyłączy na zegarach nie pasują do rozpiski pinów kol. Darena. Co ciekawe na fotkach tyłów zegarów wystawianych na allegro też to nie pasuje do moich, są to wprawdzie liczniki silników 1.6 v8. Czy ktoś może coś doradzić? Proszę o pomoc.
  10. To w końcu jak to jest z tą wymiana zegara na obrotomierz, bo odpowiedzi są sprzeczne? Czy jeśli mam stare zegary elektroniczne ( Sagem) to muszę coś przerabiać jeśli kupię nowe zegary też elektroniczne z obrotomierzem? Czy też juz wszystko jest przygotowane. Mam Clasica 1.4 8V 97r RL. Niestety, doprowadzenia do mojego licznika nie pasują do rozpiski pinów kol. Darena, nie pasują też do zdjęć tyłów liczników z allego. Czy jest różnica w licznikach od silników 1.4 i 1.6 v8 z lat 1996-1998?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!