Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sosna_79

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    renault scenic 1.9 dci ph II 2001 family
  • Silnik
    1.9 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    143
  1. Jakby tego wszystkiego było mało to dzisiaj po podłączeniu aku świeżo po naładowaniu przestała zapalać się kontrolka od świec. Ale renia już stoi u mechanika i zobaczymy co jest grane. [ Dodano: 2010-03-03, 20:49 ] Pojawiła się diagnoza mechanika. Na początek nie mógł skomunikować się ze sterownikiem (chyba chodziło mu o komputer). Gdy już się udało stwierdził że czujnik ciśnienia paliwa. Jutro zakłada nowy (koszt 400zł tylko czujnik) i się okaże. [ Dodano: 2010-03-08, 09:22 ] Auto już odpala i pracuje poprawnie. Przyczyną była niesprawna elektryczna pompka paliwa w zbiorniku paliwa, a czujnik ciśnienia okazał się sprawny.
  2. Skoro nalegacie jutro sprawdzę świece. Zobaczymy. A co do powożenia waldek708, to zgasło przy ruszaniu i już nie odpaliło. Wiem że każdemu się to zdarza, ale chyba ta wypowiedź nic nowego nie wnosi do zaistniałego problemu z rozruchem silnika więc chyba szkoda twoich paluszków do zbędnego zapełniania serwera ;-) Dzisiaj podłączyłem aku do ładowania więc dopiero jutro się okaże co dalej. Czekam na kolejne sugestie ale już mam diagnostę na jutro więc napiszę pod wieczór co i jak.
  3. Witam kubal, Kontrolka świec żarowych zapala się i gaśnie czyli wykazuje poprawność działania. Dodam że paliwo dochodzi do pompy i wtryskiwaczy i nie ma powietrza w układzie zasilającym. Co do filtra paliwa to nie wiem kiedy był wymieniany, ale rozrząd wymieniał poprzedni właściciel około miesiąc temu. Mam co do tego pewność. Jeżeli świece byłyby niesprawne to i tak auto powinno odpalić na pych a ono nic. Pewnie pozostanie mi tylko serwis i podłączenie do kompa tak jak pisałeś. A tak na marginesie jeżeli chodzi o serwisy nasze polskie. Pojechałem ostatnio z toyotą żony do serwisu w Lubinie bo zaczęły się problemu z silnikiem (też diesel) i zapalała się kontrolka serwisowa. podłączyli się pod komputer i nic nie mogli stwierdzić bo ich sprzęt nie widział silnika. A że ja nie w ciemię bity i mam pewne doświadczenie z dieselami więc wziąłem się za to sam.Wystarczyły 3 godz na parkingu aby silnik zaczął poprawnie pracować. Przyczyna była stara jak świat i pojawiająca się najczęściej w wysokoprężnych silnikach- powietrze w układzie zasilającym. wystarczyło wymienić jeden oring przy filtrze paliwa i było OK. Więc szanowne serwisy jak im komputer nie pokaże czarno na białym to ni w ząb nic nnie zrobią. Więc jak mam jechać do tzw. serwisu to przechodzą mnie ciarki.
  4. WITAM. Dzisiaj auto odpaliło bez problemów. Po przejechaniu około 400m na skrzyżowaniu podczas ruszania zwyczajnie zgasł. Podobno nie zapalały się żadne kontrolki na desce rozdzielczej ale nie mam pewności na 100% ponieważ nie ja kierowałem tylko moja mama. Po przekręceniu kluczyka (pod wieczór poszedłem sprawdzać co się mogło stać) wszystko zachowuje się normalnie. Kontrolki zapalają się i gasną tak jak należy. Jedyne co mnie zastanawia to, że podczas kręcenia rozrusznikem po około 5-10 sekund zapalają się kontrolki SERV i STOP. Auto kupilem 2 tyg temu i wszystko było ok aż do dzisiaj. Może ma ktoś jakiś pomysł.Czekam na sugestie i porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!