Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekin3030

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    200876
  1. Rekin3030

    Kolor diody

    czyli żółty z zielonym???? Bo mi teraz przeważnie sam zielony
  2. Rekin3030

    Kolor diody

    Witam. Otóż mam założoną instalację LPG I gen. Zakładana była w 2002r. Instalka ma przełącznik WR trybu pracy benzyna-gaz do pojazdów z silnikami wtryskowymi. Przełącznik ma 3 pozycje: I-praca na benzynie(świeci LED czerwony) 0-praca awaryjna umożliwiająca(w szczególnych przypadkach) uruchomienie silnika na gazie(świeci LED czerwony a po zakręceniu rozrusznikiem LED żółty) i II-praca automatyczna-silnik jest uruchamiany na benzynie (świeci LED zielony i LED czerwony) i po osiągnięciu zadanego progu obrotów silnika przechodzi automatycznie na gaz (świeci LED zielony i żółty). Tak mam napisane w obsłudze przełącznika WR. Dodatkowo jest narysowany przełącznik i pokazane 4 diody. Od góry opisane przedstawiam poniżej LED żółty - gaz LED zielony - praca automatyczna LED czerwony - benzyna LED czerwony - rezerwa gazu. A w rzeczywistości wygląda to tak: odpalam na automacie II na benzynie (świeci czerwony i niby ten zielony ale wygląda bardziej na blady żółty) ,po osiągnięciu odpowiednich obrotów w moim przypadku 2.500 przełącza się na gaz (świeci zielony(to ten co wcześniej był blado żółty) i kolor żółty na samej górze.Dodam,że ja w przełączniku mam 3 diody a nie 4 tak jak napisałem. Oczywiście po przełączeniu zamykają się zawory czuć szarpnięcie to charakterystyczne i już inna jazda. Tak było do tej pory. Od pewnego czasu po przełączeniu na gaz świeci tylko kolor zielony,żółty już nie. Oczywiście słychać to przełączenie czyli jadę na gazie (chyba). Raz zauważyłem ,że ten kolor żółty zaczął powoli świecić jak się auto mocniej rozgrzało. Kiedyś żona jechała do pracy w dwie strony na kolorze zielonym ( czyli na gazie chyba). Dzwoniłem do gazownika dzisiaj i powiedział mi,że zielony to gaz a ten żółty kolor co wcześniej świecił z zielonym to rezerwa gazu i mam nie zwracać na nią uwagi bo w niektórych przypadkach świeci cały czas a gazu jest dużo w butli. Zatem pytanie do was jest takie czy rzeczywiście zielony to gaz,czemu wcześniej świecił z żółtym?? Do dnia dzisiejszego częściej świeci sam zielony,rzadko dołącza do niego żółty. Pozdrawiam
  3. Bardzo dziękuję za rady. jednak dokupię ten litr. Chociaż nie ukrywam myślałem,że 1 litr dolany do 3 dużo nie zmieni. A jednak!!
  4. Witam. Przejrzałem tematy i nie mogę znaleźć podobnego i zarazem odpowiedniego na moje pytanie. Otóż kilka dni temu wymieniłem olej na ten sam co poprzednio czyli Genuine GM Opel 10W/40. Zakupiłem 5 l. a weszło 3,5 l. Poprzednio tak samo czyli ogólnie zostało mi 1,5 + 1,5 = 3 l. dobrego oleju. W garażu znalazłem 1 litr oleju nowego, nie używanego firmy Lotos mineralny 15W/40. Zatem pytanie brzmi czy mogę te dwa oleje zmieszać i będę miał 4 litry czyli na następną wymianę będzie co??? Liczę na rady
  5. Witam. Mój samochód to Megane 1.6 ,97r 90KM. Ja mam podobną sytuację jak k_witczak. Byłem u gościa sprzedającego akumulatory i prowadzi mechanikę poj. Zrobili mi test rozruchu. Napięcie rozruchu-10.77V - w normir Test ładowania bez obciążenia -14.25V, pod obciążeniem 14.17V pulasacja napięcia 0.16V w normie. Dostałem taki wydruk. Pracownik powiedział,że alternator nie chodzi tak jak powinien i coś kradnie prąd. Jest dużo rzeczy do sprawdzenia immo,radio,alarm. dzień roboty i szukania ale chciałem się upewnić i pojechałem do innego gościa typowo elektryka samochodowego. Wszystko zmierzył. Jutro mam dzwonić to umówi mnie na termin. Chciałem odjeżdżać i nie mogłem zapalić auta,rozrusznik nie kręcił a wszystko działało.Zawołałem go i zmierzył i wykazało 0.16A.Powiedział,że coś kradnie prąd,wszedł do auta i zwrócił uwagę na diodę na kierownicy która migała. Ona nie powinna świecić-na szybko powiedział,że załącza się alarm i blokuję auto. w następnym tygodniu jade do niego. Czy możecie mi powiedzieć czy rzeczywiście alarm pobiera prąd i czy jak się go odłączy to problem zniknie.?? Dodam ,że tydzień temu zaczął się ten problem. Żona nie mogła zapalić auta,ja nie mogłem pomóc bo się nie znam nawet nie zwróciłem uwagi czy ta dioda miga. Pomyślałem,że to może rozrusznik.
  6. Panowie chyba jestem we właściwym miejscu. Miałem też taki problem z tą kontrolką. Wyczyszczona przepustnicę i jest ok ale pojawił się błąd czujnika położenia przepustnicy. Elektryk powiedział,że trzeba wymienic ale tu pytanie czy lepiej nówkę czy może byc używany? Ile takie coś może kosztowac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!