Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gb66

Nowy użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Laguna III ph2 Grandtour
  • Silnik
    2.0 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    212000

Ostatnie wizyty

649 wyświetleń profilu
  1. Cześć, Czy ktoś z szanownych forumowiczów dostawał się do czujnika skrętu w MII? Czy da się to zrobić bez demontażu kolumny kierowniczej? Czy da się go wyczyścić, czy konieczna będzie wymiana całej kolumny? Odczyt z komputera sugeruje, że wypadało by go przeczyścić, bo czasem wskazuje głupoty. Efektem jest błąd ASR/ESP. Pozdrawiam, Krzysiek
  2. Gdy do swojego MII wsadziłem Sony CDX-G1001U, odniosłem wrażenie, że dźwięk stał się bardziej klarowny. Wyraźnie słychać całe instrumentarium, a bas przyjemnie kopie. Wsadziłem do niego pendrive 8GB i nie narzekam na brak muzyki ;)
  3. Z tego co ja widzę, to jest na to spora szansa. Radio to nie ma VDI, ale jest "Steering remote control ready". Poszukaj adaptera odpowiedniego dla Twojego samochodu i dobierz do niego kabel pasujący do Twojego radia. Kupiłem na tme.eu adapter firmy Connects2 i działa w miarę przyzwoicie (radio Sony). Montaż nie jest specjalnym problemem. Jeżeli na tylnym panelu radia faktycznie masz gniazdo oznaczone jako Remote, to śmiało kombinuj.
  4. Adapter pasuje do samochodu i o to chodzi. Do adaptera dostępne są przewody połączeniowe do różnych radioodbiorników. Do Kenwooda są dostępne dwa: CTKENWOODLEAD i CTKENWOODLEAD2. Musisz więc sprawdzić, który będzie pasował do Twojego radia i po montażu powinno działać jak należy. Z wyświetlaczem samochodu współpracy raczej nie będzie.
  5. Witajcie Panowie. Ostatnio i mnie autko postanowiło ograniczyć dostęp do bagażnika. Czy ktoś mógłby napisać jak wyjąć przycisk otwierania klapy? Wczoraj próbowałem się do niego dostać, ale nie chciał współpracować. Odpuściłem, żeby niczego nie zepsuć. Będę bardzo wdzięczny za odrobinę pomocy :)
  6. karoll0: coś jest nie tak z wyświetlaczem. w Moim M2ph1 po zmianie radia na wyświetlaczu pozostała godzina i temperatura. Po założeniu interfejsu do sterowania z kierownicy na wyświetlaczu pojawił się napis "RENAULT". Więcej znajdziesz tutaj: Wybór car audio do Megi
  7. Żeby uzupełnić temat, postanowiłem zrobić zdjęcie wyświetlacza z podpiętym adapterem. W moim przypadku jest to adapter firmy Connects2 dla wersji z radiem Tuner List, czyli M2ph1.
  8. Wybacz, ale odnoszę wrażenie, że w ogóle nie czytasz postów w temacie, który Cię interesuje... Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post w tym temacie. Nie sądzę, żeby zdjęcia miały Ci jakkolwiek pomóc. Z drugiej strony, jak tak bardzo zależy Ci na fabrycznym wyświetlaczu, to nie zmieniaj radia.
  9. Jeżeli chodzi o car audio, to wystarczy poszukać na jakiejś porównywarce cen i znaleźć dobrą ofertę. W przypadku adaptera do sterowania z kierownicy, sprawdź wcześniejsze posty w tym temacie. Wrzuciłem tam link bezpośrednio do adapterów w sklepie TME. Tam właśnie kupiłem swój egzemplarz. Jeżeli chodzi o sam sklep, to od paru lat robię tam jakieś drobne zakupy i bardzo polecam. UWAGA! Ceny na stronie są cenami netto.
  10. Wydaje mi się, że sterowanie po szynie CAN-bus jest dopiero w M2ph2 więc do ph1 taki adapter się nie nada. Druga sprawa, to każdy adapter musi dostać od radia informacje, które miałby przekazać na wyświetlacz, dlatego jest to do zrobienia w przypadku radia z obsługą zewnętrznej zmieniarki CD. Adapter nie będzie miał możliwości wyświetlić informacji z radia, jeżeli radio ich nie wystawi na jakiś output. W podanym przez Iron.Falcon linku jest adapter do M2ph2 i, choć nie dam sobie niczego uciąć, nie sądzę, żeby był w stanie wyświetlać informacje z radia na wyświetlaczu samochodu. @sebcio2804: Adapter kupujesz w zależności od tego, jaki masz samochód. Producenci sugerują, żeby spojrzeć na model fabrycznego radia. Inne adaptery są dla Tuner List, inne dla Update List. Do adaptera kupujesz kabelek kompatybilny z Twoim radiem i voila :)
  11. Myślę, że po demontażu przycisków zamiana nie będzie problemem. Jak już się uporasz, to napisz do mnie na PW, ile chciałbyś za przyciski i poduszkę, bo rozważam zakup :) Pozdr, K.
  12. Hej, Wydaje mi się, że te głośniki nie są jakąś rewelacją, miałem je w MI. W MII zmieniłem tylko radio i jest elegancko. Zmień radio i daj mu trochę pograć. Jak będzie słabo, to zmienisz głośniki. Jeżeli zaś chodzi o sterowanie z kierownicy, to polecam zajrzeć tutaj: TME.EU. Kupiłem tam adapter i działa całkiem nieźle, choć czasem gubi rozkazy. Na wyświetlaczu w desce rozdzielczej wyświetla tylko napis "RENAULT", ale jakoś mi to nie przeszkadza. Zanim kupisz sprawdź, czy nowe radio ma z tyłu gniazdo "remote in" oraz typ oryginalnego radia. W zależności od wersji radia (czyli w zasadzie od wersji samochodu), należy kupić inny adapter.
  13. Witam, Ostatnio przesiadłem się z Meganki I na Megane II 1.6 16V (K4M). Jako że miała podobne objawy, jak przedstawione tym temacie, postanowiłem trochę zadziałać. Wymieniłem rozrząd, KZFR i świece. Przy okazji wymiany świec przetarłem też cewki. Wyczyściłem też przepustnicę. Jest znacznie lepiej, autko śmiga jak ta lala, jednak czasem, zwłaszcza na niskich obrotach, troszkę czuć nierówną pracę silnika. Nie jestem pewien, jak wygląda spalanie w tym modelu, ale jak na razie w jeździe miejskiej ledwo udaje mi się zejść do 9,3. Po podpięciu auta do Torque Pro wciąż znajduję błąd Missfire na cylindrze 3. Zakładam, że trzeba będzie wymienić trzecią cewkę, jednak nie udało mi się znaleźć informacji, jaka jest logiczna kolejność cylindrów i od której strony liczyć. Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)
  14. Cześć, Ostatnio mam z moim autem taki sam problem, jak opisany w tym wątku. Instrukcje jak zdemontować i oczyścić krańcówki już znalazłem. Czy mógłbyś napisać jak rozpoznać tą kostkę o której piszesz w punkcie drugim?
  15. Witam, Zmontowałem sobie układ podgrzewania spryskiwaczy i chciałbym go podłączyć przez wewnętrzną skrzynkę bezpieczników. Mam w niej kilka wolnych miejsc więc możnaby je wykorzystać. Pomyślałem, żeby podłączyć kolejny bezpiecznik przed bezpiecznikiem zapalniczki. Czy skrzynkę uda się wyjąć po odłączeniu wszystkich przewodów? Jak z ich ponownym podłączeniem? Czy złącza są unikalne? Pozdrawiam, Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!