Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

retro23

Nowy użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 2
  • Silnik
    1.5 dCi 82KM 60kW
  • Przebieg (tys.km)
    165
  1. Witam szanownych kolegów. Pali mi się kontrolka od airbaga + serwis. Sprawdziłem oprzewodowanie i jest ok. Kostki pod siedzeniami też sprawdziłem. Podjechałem na komputer i wyszła mi usterka poduszki w obwodzie 8. Zapewne jest to napinacz, ponieważ taśma jest ok. Czy ktoś wie który, to napinacz (lewy czy prawy), ponieważ w fotelu są dwa. Zakładam że jest to napinacz po stronie kierowcy od drzwi. Czy może mi to ktoś potwierdzić? Pozdrawiam polecam sprawdzić rezystancję napinacza. Można to zrobić miernikiem elektronicznym. Rezystancja napinacza powinna wynosić jak się nie mylę 2,2koma lub 3komy.Jeżeli jest więcej to napinacz do wymiany i problem powinien ustąpić.
  2. Witam Kolegów, na diagnostyce wyszedł mi błąd B120d. Z tego co wiem jest to błąd napinacza po stronie kierowcy. Z czym to zjeść tj. jakiego typu uszkodzenia mam szukać i gdzie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  3. Kurza twarz źle Cię zrozumiałem :D Kupić się da, ale w całości. Nigdzie nie widzę samego włącznika do tempomatu tylko cały zestaw. Ale dzięki za pomoc. Musze się przejechać po szrotach w Łodzi może coś wyhacze.
  4. dzięki ''Mireczek01''. Nie sprzedasz samego włącznika tempomatu (resztę mam)? Dlaczego przesyłka tak kosmicznie droga?
  5. Witam szanownych kolegów. Czy któryś z kolegów posiada do sprzedania włącznik tempomatu do Renault Megane ii? Przeszukałem internet, dzwoniłem na szroty w Łodzi i okolicy i nigdzie nie ma. Z tego co się dowiedziałem to włacznik z Laguny II nie pasuje. Poratuje ktoś?
  6. Witam szanownych kolegów. Mam pytanie. Czy przy wymianie czujnika położenia wałka rozrządu wymagane jest odpięcie akumulatora, żeby nie generować błędu przy odłączeniu i podłączeniu wtyczki?
  7. Witam szanownych kolegów, Jak kolega NEFRYT mam problem z odpalaniem auta za pierwszym razem. Dla mnie sytuacja jest dziwna, ponieważ problem pojawił się po wymianie oleju ;). Przed wymianą wszystko chodziło idealnie i zawsze auto zapalało za pierwszym razem. Tuż po wymianie oleju auto trochę postało, a zapaliło dopiero za 3 razem. Nie ma żadnych komunikatów ani błędów. Czasami auto pali za pierwszym razem, a czasami za 3. Podejrzewam czujnik oleju, ponieważ gdy wyświetla się komunikat na wyświetlaczu o stanie oleju to auto nie zapala ( rozrusznik kręci), a gdy komunikat znika to auto zapala. Czy koledzy spotkali się z taką sytuacją?? Co to może być??
  8. Kolega kris_tos już pewnie rozwiązał problem, ale napiszę że 2700zł za 4 wtryski to bardzo tanio, a kupowanie używek np. na allegro to jak granie w totka , albo dobrze trafisz, albo nie. Z tego co się orientuje to w tej chwili regeneracja jednego wtrysku waha się w granicach 650zł, więc jak na tamte czasy to było bardzo tanio. W ASO chcą za jeden wtrysk regenerowany 1500zł, więc za 4 to już 6tys.
  9. Witam Szanownych Kolegów. Mam pytanie do demontażu włącznika światła stop na pedale hamulca. Czy przy demontażu włącznika należy odłączyć klemę masową od akumulatora i wypiąć wtyczkę z włącznika czy można wymontować wtyczkę po tzw. przejściu komputera w stan czuwania ( po 15 minutach). Proszę też o podanie w jaki sposób należy wymontować włącznik tzn. czy trzeba coś wykręcić czy tylko wyciągnąć włącznik. Jeżeli tylko wyciągnąć to w jaki sposób??? Czy potrzebne są jakieś specjalne klucze czy dam sobie rade ręcznie bez kluczy. Z góry dzięki za objaśnienie mi tematu. Pozdrawiam
  10. Witam Szanownych Kolegów. Mam pytanie do demontażu włącznika światła stop na pedale hamulca. Czy przy demontażu włącznika należy odłączyć klemę masową od akumulatora i wypiąć wtyczkę z włącznika czy można wymontować wtyczkę po tzw. przejściu komputera w stan czuwania ( po 15 minutach). Proszę też o podanie w jaki sposób należy wymontować włącznik tzn. czy trzeba coś wykręcić czy tylko wyciągnąć włącznik. Jeżeli tylko wyciągnąć to w jaki sposób??? Czy potrzebne są jakieś specjalne klucze czy dam sobie rade ręcznie bez kluczy. Z góry dzięki za objaśnienie mi tematu. Pozdrawiam
  11. Witam szanownych Panów. Mam pytanie do Tazesza. Mam taki sam kłopot jak Ty. Czy mógłbyś mi powiedzieć jak zwinąłeś linki na kółeczku, ponieważ mam z tym mały problem. Rozebrałem, ale nie zapamiętałem jak to szło. Pamiętam tylko że biała linka wchodziła od góry, a czarna od dołu. Głównie chodzi mi tutaj jak wyglada wrowadzenie linek do kółeczka, ponieważ jak zdjąłem plastikową osłonkę to linki były dziwnie ułożone i według mnie taki ustawienie nie mogło działać ze względu na fakt, że linki wchodząc do plastikowej obudowy były zaciągane do dołu, co powodowało ich zgięcie. Proszę tu o pomoc (mile widziane będą zdjęcia). Z góry dziękuję.
  12. Czy kolega [email protected] może podać gdzie znalazł taką taśmę FFC, a najlepiej adresik strony. Taśma jest jak wiadomo 7 pinowa, a jej długość z tego co wyczytałem to 38cm.
  13. Znam gościa w Bełchatowie, który regeneruje wtryski za 2500zł (4 szt. z montażem) z gwarancją na rok. Wiem bo sam u niego robiłem i od ponad roku mam spokój, więc z czystym sumieniem mogę go polecić.
  14. Ja kolego miałem takie problemy prawdopodobnie wtryski ci leja lub nie trzymają ciśnienia i dlatego komputer widzi ci to jako awarie wtrysków, a einspritzung defekt to na polski awaria wtrysków. Polecam udać się do serwisu na komputer, tam wszystkiego się dowiesz. Nie chcę cię martwić, ale wymianę (lub regenerację) wtrysków masz na bank teraz tylko pytanie ilu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!