Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mirekk85

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    166000
  1. sory ze ogrzewam kotleta , a co dokładnie należy przerobić jeśli można wiedzieć ? domyślam się że pewnie łapę ale pewien nie jestem i ja kto się ma do laguny z elektrycznym licznikiem (bez linki) i czy można zastąpić w ten sposób JC5085 JC5099 JC5109 JC5107 JN5099 ? jak sprzęgło czy stare zostaje czy tez z 19 trzeba brac ? pytam bo u mnie się wysypała i to rypło konkretnie raz a dobrze
  2. Hmm no trudno , ok A wie ktoś może które piny odpowiadają za włączenie się podświetlenia licznika na światłach postojowych ? Chciałbym zamiast orginalnych diod dać paski smd pod orginalne tarcze zegarów (na ten biały plastik), pod jedną są 3 orginalne diody smd a na paskach można by było dać dużo więcej i w swoim kolorze , myśle że niezle by to wyglądało tymbardziej musze to zrobić bo już tamte orginalne w liczniku usunąłem...
  3. Witam mam pytanko , chciałbym nie bawić sie w przelutowanie ( po przelutowaniu zegary nie swiecą :/ ) chciałbym dać na ten biały plastik odrazu pod tarczami zegarów paski led smd , i teraz nie wiem gdzie miał bym to podłączyć , najlepiej żeby regulacja jasnośći jeszcze działała dla tego też musiałbym wpiąć sie gdzieś we wtyczki licznika , czy wie ktoś w które piny bym musiał to zrobić? i czy powinno być ok gdy te paski dam pod same tarcze? chodzi tylko o podswietlenie km które włącza sie po włączeniu postojówek pozdro [ Dodano: 2010-05-19, 23:21 ] Doszedłem do tego , wparowałem z miernikiem i sprawdzałem kostki wiec wystarczy wpiąć diodki w kostce szarej w pin nr 27 tj. + oswietlenie tablicy , oraz w kostke czerwoną pin nr. 5 Zegary wyglądają git ale na dłuższą mete nie idzie wyrobić bo rażą w oczy , więc dołączam sie do pytania kolegi czy da się coś zrobić z ta regulacją podświetlenia żeby można było np. licznik sciemnić całlkowicie do zera ?
  4. no tak ale podałeś tylko że ta kontrolka znajduje śię pod pinem o numerze 19 w kosci szarej 30 pinowej a chodzi o wyprowadzenia od kąd do kąd... i żecz jasna chodzi o obydwie...
  5. Znalazł już ktoś wkońcu sposób ma te dwie kontrolki ? bo temat tych kontrolek znów sie urwał... :-x
  6. no to w takim razie tę drugą bym też poprosił :-P a o to fotki o które dokładnie kontrolki chodzi [ Dodano: 2010-04-28, 18:52 ] i faktycznie są dwie bynajmniej w moim jedna obok absu z lewej a druga pod prawym kierunkiem
  7. chodzi dokładnie o tą kontrolke pod prawym kierunkowskazem w niektórych typach tych liczników znajduje się ona też obok kontrolki absu z lewej strony na dole
  8. Już nie chce mi sie tego szukać bo jest już za dużo na tych stronach naciapane , ale ktoś napisał że mają miec po 30 ohm te 3 rezystorki i sprawdziłem ten schemat co mi o nim napisałeś i poleciałem kupić te prawidłowe w elektryku zlutowałem na nowo , podłączyłem i jest już git , a co do przebiegu całkowitego to o tym wiem przecież :) ok to już wszystko wiem , dzieki :) teraz nurtuje mnie już tylko ta kontrolka silnika (check injection) i czy dużo było by z tym zabawy... :-/
  9. witam rozwiązałem problemy z kontrolką od abs zasugerowałem sie niepotrzebnie czyims zdjęciem dla tego nie działała (cudowne zluty z telewizorni + opis ze złymi wartosciami rezystorów :-/ ) zrobiłem wszystko tak jak było w schemacie :) Doprowadziłem tez kabelek do ecu w liczniku i teraz mam pytanko bo czekam akurat na nową manetke z przełącznikiem od kompa: Na wyswietlaczu licznika nie pokazuje mi przebytej drogi którą można skasować zeby naliczało znów od zera { wyswietla tylko przebieg całkowity ale km dodaje prawidłowo) Na naduszenie pokrętełka w zegarach nie reaguje nic , no i też nie wyswietlają sie informacje o spalaniu ecu. przejechałem sie kawałek i też nic Czy po podpięciu manetki z tym przełącznikiem powinno być już ok czy też coś jest nie tak bo już nie jestem pewien...? :shock: I dołączam sie do pytania kolegi o tą kontrolke silnika przecież musi za nią odpowiadać któryś pin... dodaje też zdjęcie jak wykonać ten inweter dla kontrolki absu dla ułatwienia innym
  10. Witam. Mam megane z silnikiem 1.6 8v k7m702 instalacja lpg brc z parownikiem tecno Miałem problemy ze strzałami gazu kupiłem odrazu nowe cewki przewody janmor i swiece ngk i problem zniknął niestety do pewnego czasu... Gdy zrobiłem ok 3 tyś km problem pojawił się na nowo kupiłem przewody sentech i dalej strzelało , wymieniłem membrany w parowniku , filterek od gazu i też nic Po czasie wymieniłem swiece na bosch i przestało strzelać , jednak po kilku dniach znów strzeliło :-o cewki wykluczyłem , bo nie możliwe żeby tak szybko padły więc postanowiłem wyregulować gaz , i z tym był najwiekszy problem co bym nie zrobił i tak wkońcu strzeliło albo ciulowo chodził i nie dało się jezdzić Po pewnym czasie wpadłem na pomysł żeby jeszcze raz go wyregulować ale w inny sposób więc odpiąłem sonde , oraz silniczek krokowy , i odpaliłem auto na benzynie , przełączyłem na gaz i silnik ledwo zipał Ustawiłem gaz do takich samych równych obrotów na jakich chodził na benzynie śrubami regulacyjnymi od lpg , i jeżdze już pare miesięcy bez żadnego szarpnięcia i bez żadnych strzałów zresztą różnice było czuć od razu I nie polecam filtrów stożkowych bo dodatkowo komplikują sie wtedy problemy z regulacją lpg i być może nawet potegują strzały bo silnik sie zadusza zbyt dużą iloscią powietrza zasysanego z gazem (jeżeli ktoś ma mikser w węzu idącym od filtra powietrza) , dla tego zanim ktoś zacznie wymieniać wszystko po kolei polecał bym ten sposób ewentualnie potem dochodzić do tego czy to przewody , swiece , cewki , czy też tak jak kolega pisał czujnik ciśnienia bądź położenia wału co do przewodów to tak jak kolega kilka postów wyżej pisał lepiej wydać kase od razu na lepsze ngk bo dłużej napewno posłużą ja już miałem w ręku przewody janmora ( a nawet kawałek bo została reszta na swiecy :) ) i sentecha (słabe zatrzaski i izolacja nowe potrafią nawet przebijać a osłony gumowe z ich koncówek można nie używając siły zsunąć ręką :evil: na szczęscie podniosłem troszke te osłony do góry i nie mają już zadnych przebić ale więcej ich napewno już nie kupie a w sklepach przecież je tak polecają... :-? )
  11. Wymieniaj wymieniaj ja wymieniłem swoj k7m720 na k7m702 i jest żadnego kompa ani nic nie wymieniałem nawet osprzęt pasował idealnie , i tak samo idealnie mi chodzi a wyrwałem niezłą sztuke - 90tyś km przebiegu nawet uszczeleczek nie miał nigdy wymienianych a i jeszcze jedno po przełożeniu nie przestrasz sie mocy :shock:
  12. kolego podłuzna i wąska to tuner list czy update list sprostuj troche to o czym piszesz bo nie wiadomo do konca , ja mam stare radio i są 3 poziome i 1 pionowa wiec co to za wytwór ma byc ?
  13. Witam u mnie ABS przestał całkowicie działać nie zapala się w ogóle kontrolka po przekręceniu kluczyka w stacyjce i ABS w ogóle nie działa po wdepnięciu do dechy , wcześniej działał ale kiedy mu się podobało od czasu do czasu zapalała mi się kontrolka ABS i gasła kiedy chciała. Czy może ktoś wie gdzie znajdują się jakiekolwiek bezpieczniki , przekaźniki , kostki oraz przewody masowe od ABS? Sprawdziłem w kabinie bezpieczniki i tam jest ok z resztą nie wiem :-/
  14. dzieki za odp. faktycznie przydepnąłem hamulec ostrzej dzisiaj z rana i normalnie terepotał wiec abs działa faktycznie i z poduchami musi byc tez to samo juz nawet zostawiłem megi u szwagra na warsztacie dzisiaj przed robotą i mi te kostki pod fotelami zlutował na stałe i dalej nic. w obec tego mam teraz pytanie w co musze sie zaopatrzyc ? czy dobrze zrozumiałem zeby te kontrolki normalnie przygasały to musze zrobic 2 osobne inwentery tak? i kazdy jeden inwenter musze wykonac z kondensatora 330N czy tez tranzystora T2? i do tego są potrzebne na kazdy inwenter 3 rezystory 3,3 ohm tak? pytam bo nie bardzo wiem co dokładnie kupic bo gubie sie w tych tematach typu rezystory tranzystory kondensatory itp... i jeszcze jedno czarny przewód idący do kostki czarnej pinu 5 z tego zdjęcia jest podłaczony tylko do jednej z nużek tego srebrnego kondensatora , czy tez tranzystora ? ( słabo widac to miejsce na tym zdjęciu i nie wiadomo jak to by zlutowac :shock: ) domyslam sie ze to ma trzy nózki jedna idzie w lewo do rezystora (chyba ze myle pojęcia :-/ ) druga srodkowa tez do rezystora na dole zdjęcia i trzecia z prawej do czarnego przewodu? i juz ostatnie moje pytanko czy jest taka mozliwosc zeby podłączyc kontrolke chceck injection ? [ Dodano: 2010-03-24, 12:02 ] kupiłem juz 3 rezystory 3,3 ohm , 2 kondensatory 330n z tym ze zastanawiam sie teraz czy bedą one potrzebne ale to nic bo i tak kosztują tylko 60gr za sztuke :-P , tranzystora nie kupiłem bo nie wiem jaką on musi miec wartosc albo oznaczenie bo to jest wazne :shock:
  15. sprawdziłem ten kabelek jeszcze raz i żeczywiscie był tak jakby zasniedziały cały czarny w srodku :shock: wymieniłem go teraz swieci sie kontrolka od abs przy uruchamianiu , service , no i poduszki powietrzne raz gasną po uruchomieniu raz nie [ Dodano: 2010-03-22, 10:59 ] abs podlutowałem z kostki brązowej pin 6 pod pim 14 czerwonej kostki tylko nie wiem teraz co zrobic zeby te kontrolki gasły i zeby faktycznie pokazywało mi czy wszystko działa czy tez nie a kostki pod siedzeniami jeszcze nie sprawdziłem zrobie to pózniej i dam znac [ Dodano: 2010-03-22, 22:44 ] sprawdziłem kostki pod siedzeniami są docisnięte ruszanie nimi nic nie zmienia . dziwne bo na starym liczniku airbag sie normalnie wyłączał , sprawdziłem bezpiecznik od abs w kabinie po lewej i bezpieczniki są wporządku , czy w takim razie pin 14 i 15 czerwonej kostki mozna podłączyc do pinu nr 5 starej czarnej kostki i czy to rozwiąze problem i abs bedzie działał prawidłowo ? tak samo ten airbag w starym liczniku normalnie się włączał i kontrolka gasła po uruchomieniu silnika :-| nie robiłem pomiarów bo nie mam miernika i zresztą to nawet nigdy nie korzystałem z tego [ Dodano: 2010-03-23, 00:17 ] poczytałem troche na forum co do airbagu to z mojej niewiedzy mogł sie zapisac błąd w komputerze przez to ze gdy był odpięty licznik przekręciłem kluczyk wstacyjce zeby opuscic szyby :/ przez brak licznika sensor mógł zapisac błąd i w 90 procentach przypadków podobno wywala błąd poduszki powietrznej :-/ wiec teraz mam pytanie czy przyczyną moze być zeczywiscie to ? a co do absu to nie wiem co dalej w takim razie mam zrobić pin abs jest podłączony tak jak powinno to być według rozpiski z pierwszej strony co powinienem w takim razie zrobic zeby ta kontrolka od absu działała tak jak powinna? czy mam zlutowac ten układzik z trzech rezystorów i jednego tranzystora ? czy tez trzeba dac jakies oporniki? jesli tak to jakie muszą one miec parametry bo nic juz nie rozumiem z tego wszystkiego , jestem nowy na tym forum i wczesniej nic takiego nie robiłem przy aucie dla tego też szukam porady co dalej robic bo pomysł wymiany licznika zaczerpnąłem z tego forum i nie wiem co dalej bo jazda z swiecącymi kontrolkami airbag service i abs jakos nie wprawia mnie zbytnio w zachwyt ani tez nie daje mi poczucia bezpieczenstwa , i zresztą nie tylko mi bo moim pasażerom też :-/ i to wszystko co juz wiem na ten temat czy może ktos z kolegów z forum udzielic mi konkretnej odpowiedzi ? opisałem wszystko jasno i dokładnie nic wiecej nie przychodziu mi juz do głowy wszystko podłączyłem jak było w rozpisce , nie sądziłem ze dalej trzeba bedzie cos kąbinowac tak jak np było to z kontrolką hamulca ręcznego albo , regulacji podswietlenia a okazało sie to ze to tylko kwestia podłączenia inaczej niz to było w rozpisce pinów :evil:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!