Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Marek70

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II kombi
  • Silnik
    1,9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    215000

Profil

  • Zainteresowania
    speedway, wędkarstwo, winogrodnictwo i inne...
  1. jesteś pewien że wszystkie 4 czarne sa minusem na dodatek takie cienkie 5 drucikowe, a ja myślałem ze to może jakieś sterowanie :roll:
  2. Podepne się bo mam podobny problem - u mnie też trzeci stop padł , popatrzyłem do wiązki w osłonie gumowej jak radzicie i stwierdziłem że sa urwane dwa :shock: cienkie czarne przewody (a wszystkich jest cztery -takie same), i teraz mam problem który czarny połączyć z którym czarnym :-/ szanse że dobrze podepne są 50/50, jakieś rady ? proszę
  3. hehe dwa dni :roll: od czwartku już jest 6 - wczoraj mówili że mają jeszcze dobę na wykrycie usterki - czyli jest jakiś regulamin w serwisach że mogą 7 dni trzymac auto bez diagnozy:?: ręce opadają :evil: już wiem: jest rozwalony zawór recyrkulacji spalin, niestety kawałek z niego odpadł i gdzieś wleciał do silnika, auto dalej nie zapala - mają ustawić rozrzad i próbować - najgorszy scenariusz jest taki że mogła nastąpić kolizja i silnik do remontu :cry: - czy to możliwe? [ Dodano: 2010-08-26, 07:19 ] to co nikomu nie rozleciał sie zawór recyrkulacji spalin - wszystkim sie tylko zatyka i czyszczą...ehhhhhhhhh :-/ [ Dodano: 2010-08-27, 07:42 ] wczoraj w serwisie reno wykryli że jednak rozrząd uszkodziło i zaproponowali mi wymianę za 2500zł :shock: - a u znajomego mechanika kosztuje to 500zł - oczywiscie nie zgodziłem się na naprawę -musze od nich wziaść autko jak najszybciej :-(
  4. też tak myślałem i to jest najgorsze że dalej nic nie wiem - kolejny dzień :-( p.s. rozrząd sprawdzali od razu, wogóle mają wszystko posprawdzać po koleji -takie samo badanie kosztuje ok 500zł :shock:
  5. Witam niestety scenariusz mojego tegorocznego urlopu jest jak najczarniejszy sen kierowcy. otóż wybrałem się w góry tylko 160km od domu, auto pracowało bez zarzutu do końca bez żadnych komunikatów na kompie itp. kilka kilometrów przed celem podróży stojac w korku coś zaczeło zgrzytać pod maską jakby metal o metal nieregularnie, ale silnik dalej pracował normalnie bez żadnych innych objawów, kiedy dojechałem na miejsce było już ciemno postanowiłem że zgrzytem zajme sie jutro, musiałem jeszcze przestawić auto -w czasie przestawiania nagle przestało "zgrzytać" i silnik zaczął pracować głośno jakby tłumik odpadł. nazajutrz rano już nie odpaliłem -kręcił ładnie ale silnik ani drgnął. po kilkudniowych poszukiwaniach znalazłem diagnostyka komputerowego który stwierdził że padły wtryski lub pompa ale on tego juz nie ma jak sprawdzić. były też sugestie że padł komp... Zacholowałem auto na lawecie do domu i od czwartku stoi w serwisie renault gdzie mają zdiagnozować co właściwie jest zepsute, problem w tym że w dwa dni badań i testów nic im nie wyszło :shock: i mam coraz większe obawy co dalej reasumujac można sie załamać :-( Na co stawiacie co to za zagadkowa awaria-co się mogło zepsuć? Oczywiscie jak się dowiem to opisze co i jak
  6. dzieki wszystkim za pomoc -już po problemie: jako że nie mam dostępu do kanału pojechałem do mechanika który to sie wystraszył że nie wie jak i gdzie wiec pod moim kierunkiem zdemontował osłonę pod którą to jest wyjście wody z klimy i prztkał drutem - wylała się woda i jakieś czarne syfy które zatykały skutecznie ujście - teraz jest drożne i woda spływa pod autko , musze tylko troche tapicerke wysyszyć , cały zabieg kosztował mnie 40zł ( dlatego tyle bo przy okazji zakleili mi obdarty bok nowej opony :evil: - co do której uszkodzenia nikt się nie przyznał) wszystko trwało ok 1 godzinki :P
  7. mam ten sam problem i nie moge dać sobie rady tzn. zlokalizowałem gume między tunelem a mieszalnikiem i wypuściłem stamtad wodę -jak ktoś radził wyzej ale niestety nie mogę tam za nic wcisnąć druta żeby udrożnić przewody więc postanowiłem to zrobić od dołu tylko że tam nie widzę żadnego ujścia przewodu :-/ -wiec prosże bardzo o pomoc w jego lokalizacji - gdzie on dokładnie jest? i jak się do niego dobrać? - kolega wyżej pisze że gdzieć pod osłoną a więc czy tą osłonę trzeba zdemontować? i jak to zrobić? no i czy da się bez kanału?
  8. podepnę sie pod temat z drzwiami - prawy tył - mam taki problem drzwi sa wyraźnie wpadnięte od strony klamki i musze je wyregulować tzn wyciągnąć ok 1-2mm, i tu pytanie jak to zrobić tzn jak się je reguluje? pytam bo rozkręcenie trzech śrub mocujących zamek nic nie daję -pomimo że otwory są widocznie większe -do regulacji to zamek ani drgnie, próbowałem też przestawić zaczep ale tam nie ma wogóle luzu pod śrubami i co teraz?
  9. ja tez mam taki problem i zamierzam folie kupić tu: http://www.tinttech.pl/ z tego co się dowiedziałem sa to bardzo dobrej jakości folie a co za tym idzie drogie, może skorzystacie jakbyście byli w Tarnowie
  10. Witam- odświeżam temat- w mojej megance niestety gałka jest porysowana -pewnie jakaś pani pierścionkami lub tipsami to zrobiła- w związku z tym myślę o wymianie gałki ale jak czytam na allegro to większość gałek nie pasuje do mojego typu tzn. z podciąganym wstecznym, i tu chciałbym zapytać was może macie jakieś propozycje - namiary na jakieś fajne gałki które by mi podeszły? z góry dzięki za odp.
  11. dokładnie tak jak pisze nati_ laweciarze przy zakupie tylko patrza na rocznik i cene -czy im sie będzie opłacało, a stan techniczny... haha byłem w Utrechcie -widziałem co tam się dzieje :shock:
  12. mi się podoba ale zdjęcia nie zawsze oddają rzeczywistość i nie wierz we wszystko to co piszą "kupiona od osoby prywatnej w Holandi - mało prawdopodobne, no i przebieg hmmm jakoś dziwnie auta w tym roczniku w Holandi mają przebiegi po 200000 km i więcej - a u nas te przebiegi po sprowadzeniu maleją do 100000 km z kawałkiem ;-) po za tym powodzenia życzę udanego zakupu Meganki
  13. odświeżam temat - problem mam taki: w mojej MII (kupionej tydzień temu) świeci na żółto ikonka lewego przedniego koła, pozostałe koła - świecą tylko obrysy, na dodatek na wyświetlaczu widnieje komunikat o złym ciśnieniu w tym kole, jest on po flamandzku więc nie odważę się cytować ;-) , z oględzin wynika że w pozostałych kołach są czujniki z odpowiednimi kolorami a w tym świecącym nie ma żadnego pierścionka z kolorem więc tu pytanie czy tam w ogóle jest ten czujnik? z wyczytanych info wnioskuje że jeśli nie ma czujnika to wogóle koło nie powinno świecić :roll: , więc wiem że nic nie wiem i proszę kolegów o oświecenie co się dzieje i co robić dalej? dzięki Dorth mam nadzieję że to zadziała a jak nie to sie pozbędę tych czujników
  14. Cześć witam wszystkich! Jestem tu nowy, swoją Megankę sprowadziłem tydzień temu z Holandii - stała tam i czekała na mnie - zakochałem się od pierwszego wejrzenia. fajnie że jest takie forum, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!