Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
student4ec1
Użytkownik-
Postów
68 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Silnik
1,5 dci 100KM
-
Przebieg (tys.km)
151
-
1.9 DCI, 2004 rok, czy warto zainteresować s
student4ec1 odpowiedział(a) na arekk_89 temat w Zakup - Megane II
....i wszystko jasne :-P pewnie sprzedający nie miał o fakcie cofniętego licznika pojęcia :-P -
1,5 dci vs 1,9 dci dla posiadacza 1,9
student4ec1 odpowiedział(a) na mareks 1234 temat w Zakup - Megane II
kolego....a jak wygląda sprawa średniego zużycia paliwa przed i po virusiku ?? Jaki masz przebieg ?? Moja 1,5 ma już ponad 250 kkm, ale wymieniłem: -pompę, bo musiałem -wtryski, akurat miałem to przy okazji -
1,5 dci vs 1,9 dci dla posiadacza 1,9
student4ec1 odpowiedział(a) na mareks 1234 temat w Zakup - Megane II
Ja bym spojrzał na to z innej strony. 1,5 DCI - układ wtryskowy Delphi - dość awaryjny....i kosztowny 1,9 DCI - układ wtryskowy Bosch - żywotny, ewentualnie słaby punkt to dwumasowe koło, ale.... Po przebojach z 1,5, zdecydowanie odradzam tą jednostkę -
1.9 DCI, 2004 rok, czy warto zainteresować s
student4ec1 odpowiedział(a) na arekk_89 temat w Zakup - Megane II
Spojnie, w dobrym, nie zaprzyjaźnionym ze sprzedawcą ASO potwierdzą lub zakwestionują Ci przebieg. Poproś o specyfikację na piśmie. To jest 1. Wersja dość ciekawa, silnik 1,9 mało awaryjny (w porównaniu 1,5 ). To jest 2. Cena dość wysoka. To jest 3. Oceń sam, ja bym go GRUNTOWNIE sprawdził w ASO, bo auto może być faktycznie godne uwagi. -
Megane II phI Dialogys - pomocy
student4ec1 odpowiedział(a) na student4ec1 temat w Osprzęt elektryczny silnika - Megane II, Scenic II
Dzieki kolego, ale już rowiązełem temat.... Walczyłem z nieodpalająca Meggi prawie rok, finalnie ASO w Szczecinie poddało się. Wymienili niemal wszystko, prócz pompy wtryskowej, która jak twierdzili jest ok na 100% - okazuje się, że nie była. Wrzuciłem używkę i śmigam już ponad 2 tydzień, przeszło 1500 km i jest OK. Niezależnie, dzięki za chęć pomocy :) Czyli temat uważam za zamknięty. - Prezes -
No i Meggi 1,5 dCi znowu nie odpala, nowe wtryski, nowa pompa, nowa szyna i ......kupa. Teraz poza błędem wtrysku pokazuje mi się uszkodzenie któregoś z czujników, tylko którego :P :P Wyświetlany komunikat to: panne capteur temp eau debimetre, Co ciekawsze, Clip - nie wykazuje błędów :shock: Czy ktoś jest w stanie rozszyfrować tą usterkę, rodzaj czujnika ??
-
Megane II phI komputer pokładowy
student4ec1 odpowiedział(a) na henal temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
a nie powinieneś czasami oleju wymienić :-P lub chociaż serwisowo go zresetować :P kalkulator wymaga odświeżenia Przyciśnij i przytrzymaj przez 3-5 sekund przycisk przy prędkościomierzu, efekt zniknie. -
Megane II phI dCi - opiłki metalu w układzie
student4ec1 odpowiedział(a) na GregMegi temat w 1.5 diesel
sprawdz filter, jeżeli pompa się wyrabia to opiłki będą w filtrze, a nawet baku paliwa. Jeśli w filtrze nie masz opiłków (mazi) to pompa powinna być ok. Powiedziałbym, to nawet nie są opiłki tylko pyłek, który na dnie filtra otworzy...maź. Standardowo przy rozruchu powinna pompować 230 bar na wtryski (400 bar nominałem), przy 160 - nie powinien odpalić. Powodów może być klika: - uszkodzona pompa - uszkodzone wtryski (wystarczy, ze jeden padnie) - uszkodzona szyna lub regulator - zacinający się zawór wysokiego ciśnienia a jeśli auto było bite przodem i poduszki były wystrzelone - flash softu. Wszystkie tematy trenowałem niecały rok i DCI zżarło kupę nerwów. -
Megane II phI Megane II 1.5 dci injection defaillante
student4ec1 odpowiedział(a) na temat w 1.5 diesel
OOOO GregMegi - podaj jakiś namiar. Bo mam info z [ciach]ap-diesel.ltd.pl ale nie dają gwarancji na Delphi wcale. -
Megane II phI Megane II 1.5 dci injection defaillante
student4ec1 odpowiedział(a) na temat w 1.5 diesel
zgadza się, a 1,9 składane jest z Delphi czy na Boschu, bo z tego może wynikać sytuacja. Chciałem regenerować wtryski, regenerują wszystkie, dają też gwarancję, ale Delphi biorą niechętnie i robią bez gwarancji. :-/ -
Megane II phI Megane II 1.5 dci injection defaillante
student4ec1 odpowiedział(a) na temat w 1.5 diesel
Miałem kłopoty z odpaleniem, nie odpalał wcale. Zawieszał się regulator na pompie. Ja wziełem go na zaciag, to odpalał przez tydzień i pózniej znowu amba. Co do usterki, to komp pokazywał mi usterkę mechaniczną, serwisową, a kod błędu wskazywał za każdym razem różnie, raz regulator, raz zawór wysokiego ciśnienia na listwie, raz czujnik wałka rozrządu. Ale zawsze wykazywał zbyt niskie ciśnienie, około 120-140 bar, podczas gdy norma to 230 bar. -
Megane II phI Megane II 1.5 dci injection defaillante
student4ec1 odpowiedział(a) na temat w 1.5 diesel
Miałem to samo, wymieniłem regulator ciśnienia na pompie wtryskowej i narazie jeźdzę. Koszt 500 zł na samą część. Przy okazji zrobiłem test przelewów wtrysków, jeden kompletna padolina, przelał 60 ml w ciągu 2 minut, norma podobno jest 20 ml. -
100 % pewności przebiegu ?? dziwne, że "servis" zaleca 120 tkm
-
Megane II phI komunikat SERVICE Injection a controler
student4ec1 odpowiedział(a) na megane2003 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
gratuluję trafnego doboru rad ;-) ważne, że wiesz gdzie jest muka.... Obyś śmigał jak najdłużej