Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

fafencjusz

Nowy użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    renault megane
  • Silnik
    diesel 1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    100000
  1. Witam wszystkich, Orientujecie się może czy listwa/blenda oświetlenie tablicy rejestracyjnej w Megi I kombi spasuje z innego modelu? Bo jak oglądałem na aledrogo to widziałem z megan I HB i są podobne tylko czy spasuje. Swoją listwę urwałem otwierając klapę. Dzień jak codzień chciałem włożyć zakupy no i się urwało. Pozdrawiam
  2. Zmierzyłem swoją i ma 26mm i teraz mam takie pytanie jaka będzie dobra i w miarę tania? Znacie może jakiś tani i dobry zamiennik albo sklep w okolicach Katowic z dobrymi cenami? A czy może ktoś z Was regenerował chłodnicę i czy to zdaje egzamin może znacie ceny takich operacji? Okolice Katowic.
  3. Witam Wszystkich, Mam problem z chłodnicą płynu która cieknie, Megane I 1.9 dCi 2000r z klimą. Stojąc przed autem to z prawej strony od góry. No i pytanie wymieniać na nową, używaną czy ewentualnie jeżeli się da to regenerować? Czy znacie może koszty nowej chłodnicy, używana to mniej więcej wiem ale nie jestem pewny takiego zakupu. A jeżeli chodzi o regenerację to czy wogóle się opłaca i czy polecacie jakiś warsztat w Katowicach i okolicach który się takimi rzeczami zajmuje? Z góry dziękuję za pomoc.
  4. Dodano: 05 kwi 2013 - 20:04 To jest ta część o którą pytałem.
  5. Witam wszystkich, Mam prośbę o identyfikację części innymi słowy jak to się fachowo nazywa? Chodzi mi o część która jest przymocowana po lewej stronie silnika patrząc od przodu i do tego przymocowana jest masa od karoserii do silnika. Ta część jest to jakby uchwyt z oczkiem takim podłużnym. Nie mam pojęcia jak tego szukać w necie czy na alledrogo. Do tej części przymocowana jest obudowa fitra powietrza. Jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc.
  6. Witam Cię kolego DOLAR, tak jak pisali koledzy wyżej, sprawdź w jakim stanie jest EGR i przepływomierz czy działa, najprostsza metoda to go wypiąć i się przejechać autem i sprawdzić czy dalej się zapala. Ja miałem tak samo i wyczyściłem EGR, wymieniłem przepływomierz, filtr paliwa i usterka o której piszesz zniknęła. Mam nadzieję, że u Ciebie też. Poczytaj na forum o EGR jest opisane gdzie się znajduje, jak go wymontować i czyścić, to samo z przepływomierzem.
  7. Na razie zlutowałem przewód i założyłem termokurczliwą osłonkę i czekam na dostawę nowej bo tą trochę musiałem rozbebeszyć żeby zlutować przewód. Teraz wiem jak się to rozbiera, ale i tak przewód był tak zaciśnięty, że nie mogłem go rozgiąć więc poskładałem go i zlutowałem. Megi na razie jest na chodzie ale i tak to wymienię na nowe 1 szt. 12 zł. Myślę, że temat do zamknięcia. Pozdrawiam pomocnych forumowiczów.
  8. Uwalił mi się kabelek od kostki do wtryskiwacza i to przy samej kostce fuck :) Czy da się to naprawić, po prostu przegrzał się kabelek i oderwał się od kostki, czy tą kostkę przy wtryskiwaczu można jakoś rozebrać czy trzeba kupić nową? Do adminów Sorki Admini wkurzony jestem i coś pochrzaniłem nie na to forum to miało iść. Jeżeli można to proszę o przeniesienie. Wystawiam dla siebie :)
  9. Jeżeli swoimi objawami Ci pomogę to poczytaj, u mnie było tak, że nie miał mocy i nie wiedziałem o co chodzi. Kiedy wymieniałem olej i wlewałem nowy zauważyłem, że odpięty jest kabelek od przepływki więc go zapiąłem i auto wogóle nie jechało, po czym odpiąłem i auto nabrało werwy lecz nie takiej jak go zakupiłem. Sprawdziłem przepływkę i były uwalone dwa druciki. Wsadziłem używaną lecz oryginał i było to samo auto muliło. Rozebrałem EGR porządnie wyczyściłem no i zakupiłem nowy filtr paliwa teraz jeździ jak szatan. No może jeździł bo uwaliłem końcówkę na listwie przepływowej ale to inna historia. A więc reasumując sprawdź przepływkę odpinając kabelki jak auto będzie jeździło. To jest najprostszy sposób na sprawdzenie tego dziadostwa a jak będziesz chciał kupić to oryginalną używkę z takimi samymi numerami około 150zł bo nowy to duuuużo kosztuje. Myślę, że pomoże - sprawdź. Jak chcesz wiedzieć więcej to jeszcze poczytaj na forum bo dużo jest o tym napisane. :D i czytaj.
  10. Jeżeli zdobędę taki trójniczek to czy mogę ewentualnie zastąpić przewody sztywne jakimiś innymi do paliwa?
  11. Witam, potrzebuję pomocy w nazwaniu tego czegoś. Przy dokręcaniu przewodu paliwowego uwaliłem inny przewód przy wtryskach. Nie wiem jak to się nazywa i czy wogóle jest do kupienia gdziekolwiek. Proszę o pomoc w nazwie i ewentualnie czy są jakieś zamienniki które mogę kupić i będą pasowały?? Już wszystko zrobiłem żeby mi nie falowały obroty, wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem EGR, wymieniłem przepływomierz i masz ci los. Przejechałem się autem i było elegancko obroty nie falowały jechał jak szatan i kiedy chciałem przykręcić pokrywę zauważyłem wyciek ON przy przewodzie paliwowym więc chciałem dokręcić go i niechcący kluczyk mi objechał i uwaliłem właśnie to coś. To na zdjęciu zaklejone to jest taki mały trójniczek i jakieś przewody które łączą wszystkie wtryski. Teraz mi szarpie silnikiem i tam jest wyciek paliwa. Te przewody są takie sztywne, że nie da się ich ściągnąć, czy można je zastąpić innymi wrazie czegoś?
  12. Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem EGR, wymieniłem tarcze z klockami - przód, wyczyściłem przy okazji wszyskie rurki, kabelki, przewody. Ostatnio olej i filtr, filtr powietrza i kabinowy. Ogólnie jestem zadowolony bo auto zaczęło normalnie jeździć. Chyba wszystkie konie wróciły z pastwiska do stajni, przynajmniej przy jeździe testowej :D a teraz :D Od tego jest specjalny dział na forum, następnym razem poleci w kosmos. Przenoszę
  13. Ustawiłem i wszystko jest OK. Tak jak wyczytałem na forum, że trzeba nacisnąć przycisk blokowania drzwi i odpalić auto i to samo mi mówił znajomy żebym tak zrobił. Dzisiaj to zrobiłem i działa :D A więc dzięki, kto pyta i czyta nie błądzi. Temat do zamknięcia.
  14. Wyjąłem jak radziłeś bezpiecznik i dało tyle, że nie włączał się wcale centralny, ani po przekręceniu kluczyka ani po ruszeniu i osiągnięciu pewnej prędkości. Jutro spróbuję jak mi podpowiedział znajomy co też miał taki problem przytrzymać przycisk blokady drzwi i odpalić auto zobaczę co będzie. A teraz pytanie z innej beczki co się stanie jak odłącze akumulator na jakiś czas? Czy zresetuje się wszystko i będę musiał coś kombinować z jakimiś ustawieniami czegokolwiek? Bo na logikę biorąc to w każdej chwili może paść akumulator i co wtedy? Wiadomo wymiana ale czy trzeba coś ustawiać czy co? Ja jestem zielony z elektryki, bardziej mechanika mnie interesuje i pucowanie lakieru, poprawki, zaprawki, i żmudna robota ale to lubię.
  15. Chodzi o to, że jak kupiłem autko to drzwi zamykały się jak była jakaś tam prędkość a od pewnego czasu zamykają się jak wkładam kluczyk i po paru sekundach (5-10 sek.) i się zamykają. Wolałem jak zamykały się przy jakiejś prędkości bo jak pisałem miałem przypadek, że wysiadłem z auta przy odpalonym silniku i otworzyłem drzwi, wtedy odblokowują się wszystkie, chciałem coś sprawdzić i zamknąłem drzwi odruchowo i zamek się zamkną a kluczyki w środku z odpalonym silnikiem. Dobrze, że byłem pod domem więc wziąłem zapasowe klucze i otworzyłem auto. Teraz bez zapasowych nigdzie się nie ruszam. Jak zrobić żeby nie zamykały się po przekręceniu kluczyka tylko przy prędkości? Może teraz napisałem jaśniej o co mi chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!