Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lolo33

Nowy użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    230

Ostatnie wizyty

696 wyświetleń profilu
  1. Regulator napięcia jest osobną częścią a montowany jest wewnątrz aby amator-mechanik nic przy nim nie grzebał. U mnie jest alternator Mitsubishi i dostanie oryginału jest nie możliwe i montują przeważnie zamienniki.
  2. Usterka naprawiona :). Wina była po stronie paska klinowego. Wymieniłem pasek + nowy napinacz i od ponad tygodnia spokój.
  3. Błąd ładowania mam tylko po uruchomieniu, w Clipie obciążenie alternatora pokazuje tak jak piszesz, a komputer nie pokazuje żadnych błędów.
  4. Nie mam systemu Start-Stop ani systemu odzyskiwania ( przy klemach minusowych nie mam żadnej puszki ) . Chodzi mi po głowie czyjaś sugestia że jeśli zamontowany jest nieoryginalny regulator napięcia w alternatorze to może to wywoływać problem w komunikacji z kompem.
  5. Tak sprawdzony i naładowany. Mam tester Autoola i też pokazuje że jest w dobrej kondycji.
  6. Witam . Dopadło i mnie. Na początku oczywiście komunikat ,, Usterka ładowania akumulatora,, Brak ładowania, samochód na lawetę i do elektryka do naprawy alternatora. Od początku trochę pod górkę bo okazuje się że altek Mitsubishi 210A i części dopiero po weekendzie. ( fachowiec zdziwiony że taki mocny alternator w takim aucie ) Kasa wydana, alternator naprawiony, samochód odebrany, wszystko OK. Po kilku dniach od naprawy ponownie komunikat o usterce, tym razem znika po wyjęciu karty i ponownym uruchomieniu. Nerwy już są i ciągła czujność co dalej. Podjechałem do fachowca, ten sprawdził na kompie jest 1 błąd- stabilizator napięcia ( jakoś tak) Po wykasowaniu spokój 2 tygodnie i od nowa komunikaty. Błąd tylko po uruchomieniu, w międzyczasie kupiłem woltomierz do zapalniczki i podczas uruchamianie jak pokazuje 11,8 to zaraz jest błąd mimo że za chwilę jest już 13,8V to już nie znika. Gdy jest dobrze to po odpaleniu napięcie 14,8V i spada do 13,4V. Trzeba wyłączyć, wyjąć kartę i ponownie odpalić i jest dobrze. Już mnie nerwy biorą, czytam fora ale jak ktoś naprawi to nic dalej nie piszę no chyba że idzie na sprzedaż i po kłopocie. Może jakieś pomysły ?
  7. Mam miernik najtańszy, w długopisie. Dla zwykłego zjadacza chleba w zupełności wystarczy :)
  8. Witam. Ja z podobną prośbą. Mój nr. VF1JZ090E44681223 Dziękuję :)
  9. Ja miałem tak samo, walczyłem 3 m-ce, na tą chwile pomogło dolanie preparatu do czyszczenia wtrysków. Jak problem się powtórzy to myślę że któryś wtrysk leje i tu będzie problem.
  10. Ja kupiłem używaną za 20 zł + wysyłka, sam wymieniłem i śmiga już 0,5 roku :)
  11. A u mnie jest jeszcze inaczej. Na zimnym silniku, po nocy, rozrusznik długo kręci zanim silnik odpali. Każdy następny raz pali od 1 strzału. W kompie żadnych błędów. Wymieniłem czujnik położenia wałka- bez zmian. Wyczyściłem czujnik położenia wału- bez zmian. Kupiłem nowy czujnik temperatury cieczy- bez zmian. Zauważyłem tylko taką zależność że gdy wyciągnę czujnik położenia wałka, ten na górze i go wytrę do sucha to pali natychmiast. Mimo że jest nowy to zachowanie jest takie samo a czujnik cały jest w oleju ( mam na myśli po wyjęciu z silnika ). Nie wiem co myśleć.
  12. I jak, udało się naprawić ? Mam to samo i zastanawiam się czy to nie klocki.
  13. Ok a może po prostu nie robią już dobrych samochodów a stare były niezawodne :mellow:
  14. Cena to trochę przesadzona, co najmniej 5-6 tyś. :)
  15. Nie sądzę żeby coś sie zepsuło, a nowy to zawsze nowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!