Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bolus_7

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    73 tyś.
  1. WITAM, USTERKA ZOSTAŁA USUNIĘTA, auto wylądowało w serwisie, usterka została znaleziona i naprawiona. Przyczyną dziwnego zachowywania się auta było przestawione o 3 ząbki koło fazy rozrządu rozruchu między wałkiem ssącym, a wylotowym. Koszt naprawy 200zł. Spowodowane to było tym, że przy wymianie rozrządu i słynnego koła KFZR mechanik nie miał blokad, a jak miał, to je źle założył.Stąd takie zachowanie auta. Auto odpala już normalnie, nawet zauważyłem, że mniej pali. Mam nadzieje, że komuś pomoże moja historia i nie naciągnie się na dodatkowe koszty. Pozdrawiam.
  2. Witam, Świece są wymienione na nowe to już jest drugi komplet, mechanik podejrzewał, że z nowymi świecami jest coś nie tak, dlatego kazał kupić nowe świece więc tak zrobiłem. Przewodów WN z tego co wiem megi nie ma, idą zwykłe przewody do cewek zapłonowych. Jedna cewka na jedną świece, także 4 cewki. Chce wyeliminować cewki zapłonowe kupiłem 2 cewki, 2 już cewki stare wymieniłem problem pozostał, teraz podmienię 2 następne cewki w celu wyeliminowania cewek. Dzisiaj poczytałem na Internecie, że ludzie mieli podobne problemy kiedy zniknęła z auta masa. Dzisiaj poprawię masę, wyczyszczę styki... Te poranne uruchamianie zaczyna już mnie denerwować, nie mówiąc ile już kasy poszło w auto... a usterka dalej nie usunięta... Pozdrawiam,
  3. Witam, Pompa paliwa była sprawdzana w serwisie podłączyli pod urządzenie i daje 3,5 bara, tyle ile mówi instrukcja. W serwisie,stwierdzili że pompa sprawna. Regulator ciśnienia paliwa został wymieniony na nowy także regulator odpada. Zauważyłem, że są dni, że auto odpala normalnie, zrobiłem eksperyment zostawiłem auto w garażu i rano odpaliło bez problemu jak zawsze, za pierwszym razem. Wniosek jaki mi się nasunął... wilgotne dni, auto ma problem z odpaleniem, suche odpala bez zarzutu, być może to moje dziwne spostrzeżenia, być może może ma to coś wspólnego. Czujnik ciśnienia powietrza ?? Może mieć coś z tym wspólnego ?? Pozdrawiam, Dziękuje za podpowiedzi. Wyciągnąłem wężyk paliwa od listwy wtryskowej. Paliwo nawet nie syknęło... dosłownie chlupnęło i koniec?? Czy to jest normalne ??
  4. Witam, Wróciłem właśnie od mechanika, wymienił przepustnice na nową i problem pozostał. Co jeszcze wymienić ?? Jak można sprawdzić wtryski ?? Pozdrawiam,
  5. Nieszczęsne koło KZFR zostało wymienione rok temu, ale objawiało się grzechotaniem przy rozruchu, nie było problemów przy uruchamianiu silnika. Co do czujnika położenia wałka rozrządu, był mierzony i niby jest sprawny... ale nie jest powiedziane, że nie będzie wymieniony na nowy. Jutro auto oddaje do mechanika, ma Clipa, może On coś doradzi i być może znajdzie usterkę, jak na razie paru mechaników poległo...
  6. Ten myk był już sprawdzany. Było podejrzenie przez mechanika, że paliwo cofa się z silnika do zbiornika, że pompa daje nieprawidłowe ciśnienie. Także, tek myk jest znany . Sam już nie wiem co jeszcze można było by wymienić, ewentualnie sprawdzić. Pozdrawiam
  7. Witam, RENAULT MEGANE II 2003r. 1.6 16V benzyna. Potrzebuje pomocy, bo mechanicy mnie nerwowo wykończą, a już niedługo wymienię pół silnika, a problem jak był tak jest i już tak jeżdżę z tym 3 miesiące od mechanika, do mechanika. Problem mojej megany polega na tym, że z rana po nocy lub dłuższym postoju (około 8 godzin) nie mogę uruchomić silnika. Silnik uruchamia się za drugim razem lub za trzecim. Najlepiej widać to na filmiku: Do tego w ostatnim czasie zauważyłem, że podczas jazdy zaczyna szarpać silnikiem np. jazda 70 km/h lekkie dodanie gazu zaczyna szarpać silnikiem tak jakby się dławił. Ostatnio mechanik sprawdził lub wymienił: - wyczyścił i adaptował na clipie przepustnice, - sprawdził cewki, - wymienił na nowy czujnik położenia wału korbowego, - wymienił na nowy czujnik temperatury cieczy chłodzącej, - wymienił na nowy czujnik temperatury powietrza, - wymienił na nowy regulator ciśnienia paliwa, - sprawdził ciśnienie pompy paliwa - 3,5 bara. Problem pozostał, dalej jest problem z uruchomieniem po dłuższym postoju auta. Jeśli ktoś miał podobny problem i poradził sobie z nim prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam, Jacek B. Pewnego razu megi pokazała mi na wyświetlaczu komunikat po francusku: Panne capteur temp. Eau carburant
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!