Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

choke

Nowy użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://salonurodybedzin.pl/

Samochód

  • Auto
    Renault Megane - Pack authentique
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    112

Profil

  • Zainteresowania
    Od niedawna Megi
  1. Witam Odgrzebe trochę, czy jak mam zjechane same tarcze to muszę wymieniać komplet czyli tarcze+łożyska+ABS czy mogę wymienić same tarcze ?
  2. Nie nie :), wsadziłem na pewno H1 :P jeszcze raz bo może źle myślę. Drogowe to są tzw "Długie" ? ( manetka raz do siebie ), a mijania są te co mamy obowiązek jeździć na nich ? Bo jeżeli tak to od zawsze wkładam H1 jako mijania. Na załączonym zdjęciu na niebiesko zaznaczyłem miejsce gdzie wsadziłem wczoraj żarówkę H1.
  3. Panowie ja mijania mam H1, drogowe H7 tak jak w niżej zamieszczonej instrukcji, ale mniejsza o to. Popsikam styki kontaktem, zmierzę natężenie prądu i zobaczymy co z tego wyjdzie.
  4. Witam W mojej megi często przepalają się żarówki H1 ( średnio 1 na 1,5 miesiąca ), myślałem że powodem jest ich słaba jakość bo zawsze kupowałem w Auchan-ie te najtańsze 2 za 13.99 zł. Więc wczoraj kupiłem Osram night breaker (45 zł). Podniosłem auto na lewarku skręciłem koła i zabrałem się za wymianę. Po prawej stronie, wtyczka ( ta co wchodzi do żarówki ) była straszeni stopiona, do tego stopnia że jeden pin wypadł. Wypiąłem drugi i podpiąłem bezpośrednio. Teraz mam tylko pytanie co mogło spowodować to że kostka się stopiła i jak sądzicie czy jakość zarówki ma wpływ na jej żywotność. Pozdrawiam
  5. A gdzie się znajduje ten bezpiecznik ? i jak jest opisany ? Edit 1 : Czy tutaj znajduję się odpoweićż na moje pytanie ? (schemat bezpieczników z komory silnika ) jak tak to który to bezpiecznik ? Edit 2 : Znalazłem bezpiecznik F3 na schemacie, przeczyściłem i dalej to samo :/ Z racji tego iż nie uzyskałem żadnej odpowiedzi zawiozłem auto do ASO :). Zdiagnozowali zielonego UPC :) przeczyścili,polutowali auto 2 dni trzymali i 400 zł skasowali. Co prawda w cenie zrobili mi jeszcze szybę ( demontaż / montaż boczków, sprawdzanie instalacji, naprawa styków, i wymiana kilku kabli ). Dobra rada : Pan z ASO doradził mi abym silikonem akwarystycznym zabezpieczył skrzynkę UPC gdyż jest ona szczególnie narażona na kontakt z wodą.
  6. Ma to związek z czyszczeniem klimy, poczytaj na forum było kilka takich tematów. Podczas odgrzybiania płyn musiał dostać się do elektroniki najprawdopodobniej, tam jak bezpieczniki są w kabinie
  7. Dzięki za schemat :) dziś po pracy mam zamiar zająć się tymi szybami i tą cholerną elektryką co mi zaczęła wariować :/
  8. Wiem ale ja mam elek tylko przednie szyby reszta na korbkę, więc przyciski kierowcy mają inną wtyczkę niż pasażera. Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  9. Pierwsze co zrobiłem to dokręciłem klamry i spryskałem kontaktem
  10. Witam, Kilka postów niżej pisałem o niedziałającej szybie więc ją rozebrałem i odpiąłem akumulator i zaczęły dziać się cuda. Mianowicie alarm włącza się z różnych przyczyn to jak otworze maskę, czasami jak odpalę auto a nawet jak się poruszę w samochodzie. Alarm nie wyłącza się z pilota tylko po chwili sam przestaje, dodatkowo po każdym wyłączeniu silnika restartują się wszystkie parametry komputera i trzeba wpisywać kod do radia ( Akumulator prawie nowy z BOSHA )
  11. Nie, tylko w górę kręci Edit 1 : Tęgie głowy z utrzymania ruchy u mnie w pracy doszły do wniosku że przyczyną są nadmiernie zużyte szczotki które nie dotykają komutatora. Tylko pytanie do was czy może być to przyczyną nie działania sterowania szybą pasażera z pulpitu kierowcy ? Edit 2 : Jednak nie szczotki, wymieniłem na nowe silnik działa lepiej i pewniej ale tylko do góry i też tylko przełącznikiem od pasażera. Macie jakieś sugestie ?
  12. Sprawdzę jutro ale wątpię bo tak jak napisałem szyba pasażera w ogóle nie reaguje na otwieranie/zamykanie za pomocą przycisków kierowcy, a poza tym przyciski się różnią to nie wiem czy wtyczki będą te same
  13. Witam, Mam problem z szybą przednią pasażera otóż silniczek kręci tylko w górę i to jeszcze tylko z pulpitu pasażera, z pulpitu kierowcy nie reaguję w ogóle. Usterka nastąpiła z nocy na dzień. Ściągłem plastiki z drzwi dostałem się do silnika spryskałem wszytko kontaktem i dalej to samo. Dodam jeszcze że usterka nastąpiła w ciepłe a wręcz upalne dni bo jak czytałem inne posty to w większości przypadków winą była wilgoć. Nie wiem czy to ma znaczenie ale jak zamykałem dwie szyby naraz to ta od pasażera zawsze zwalniała. Poniżej zamieszczam zdjęcie chyba szczotek silnika, nie wiem czy nie są za bardzo zużyte. Z góry dziękuje za pomoc.
  14. Mogę to jakoś wykorzystać ?
  15. Witam Znów mam prośbę o zidentyfikowanie kabelków chodzi mi o te z kostkami, te 3 kosti znajdowały się za plastikiem jak hamulec ręczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!