Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bigos1

Nowy użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    81000
  1. Ok, spróbowałem odpalić bez zamontowanego czujnika i objawy jak wcześniej. Później nacisnąłem parę razy wyłącznik uderzeniowy i zamontowałem czujnik i odpaliła meganka. Z tym, że musiałem dodać sporo gazu i poszło dużo spalin z rury wydechowej. Później odpuściłem gaz obroty trochę skakały ale po jakimś czasie się ustabilizowały. Przejechałam później około 20 minut, zgasiłem i odpalał później bez problemu. Jednak zdaję sobie sprawę, że problem nie jest jeszcze w 100% rozwiązany. no cóż będę informował, co dalej się dzieje. Dzięki bardzo wszystkim za pomoc p.s. ciekawe co było w końcu przyczyną? myślę, że pomogło naciśnięcie wyłącznika uderzeniowego. czym mogło być spowodowane po tym pierwszym odpaleniu duża ilość spalin, które wyleciały z rury wydechowej?
  2. Starego niestety nie mam, więc będę musiał kupić nowy, bo z obecnym coś ewidentnie jest nie tak. Jeszcze tylko jedna wątpliwość, tak jak pisałem w pierwszym poście. Po demontażu, przeczyszczeniu i ponownym montażu czujnika objawy są duże gorsze, ponieważ obecnie w ogóle nie mogę odpalić. Czy te nowe objawy też wskazują na czujnik położenia wału? w załącznik objawy plik 1.mp3
  3. ok, to przy takim zabiegu rezystencja rośnie do poziomu mniej więcej 370. co to oznacza?
  4. ok, zmierzyłem na zakresie 2k wynik to 276. Czyli wynik minimalnie ponad zalecany przedział. Czyli to chyba jednak nie z czujnikiem jest problem...
  5. sprawdziłem jeszcze raz,wyniki są bardzo różne na zakresie 2M : .203 .168 .160 .177 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx na 20M 0.37 , 0.27 , 0.13 0.08 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Cały czas co innego mi pokazuje. Niby jest blisko zalecanych wartości. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Z czego mogą wynikać te duże wahania? Może padnięty czujnik położenia wału ,a może to wina omomierza? Regulamin pkt. 5.9 - Enter - damiar
  6. Mój czujnik wygląda tak (zdjęcie 1) ale nie ma to chyba znaczenia, podłączyłem go w taki sposób, jak był wcześniej podłączony. Dodano: 10 sty 2014 - 11:47 ok wymontowałem czujnik położenia wału korbowego i zmierzyłem oporność, wyniki bardzo skaczą i nie są równe, ale mniej więcej tak to wygląda: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mam następujące wyniki: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 20M - 0,15 2M - 1,115 200K - 1 20K - 1 2k - 1 200 - 1 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .))) 412 > - .362 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Czyli właściwie tylko przy 20M i 2M są jakieś wyniki(skaczą/zmieniają się one baaaardzo), na reszcie jest ciągle wartość 1. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Na który z tych wyników powinno się patrzeć? co sądzicie o tym czujniku? do wymiany? Regulamin pkt. 5.9 - Enter - damiar
  7. Renault Megane 2001 r. 1.4 16V Od jakiegoś czasu miałem problem z meganką, która miała problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku (musiałem kręcić z 4-5 razy i szło). Jakiś czas temu (około 1,5 roku) na ten sam problem pomogła wymiana czujnika położenia wału. Pomyślałem, że teraz spróbuje go wymontować i wyczyścić. Dostęp do niego okazał się prosty, nie musiałem nic dodatkowo demontować (odłączyłem tylko akumulator) (zdjęcie 1 ). Sprawdziłem czy jest sprawny, przeczyściłem go benzyną ekstrakcyjną i zamontowałem z powrotem. Odpaliłem i poszło za pierwszym razem, bez problemu pomyślałem ok przynajmniej nic nie popsułem, zgasiłem motor i udałem się zadowolony na zasłużony odpoczynek do domu. Jednak następnego dnia chciałem pojechać samochodem do pracy. Okazało się to niemożliwe bo samochód już niestety wcale nie odpala. Przy przekręcaniu stacyjki pali, ale jakby się dławił, potem niby odpala chodzi cichutko i zaraz gaśnie (plik 1). Przy takiej próbie czuć nieprzyjemny zapach jakby spalin. Sytuacja jest taka, że: 1. Czujnik kompletnie już padł. 2. Przy tej naprawie coś innego popsułem. 3. A może źle go zamontowałem? Czujnik z jednej strony wtykam do kostki, a z drugiej gdzie wstaje mały bolec, to ten bolec trzeba tam na dole gdzieś konkretnie trafić czy ma on tylko tam dotykać? co dziwne tak jak wcześniej pisałem, świeżo po ponownym montażu samochód odpalił od razu. Bardzo proszę o pomoc co może być teraz przyczyną. plik 1.mp3
  8. sprawdziłem - jest sprawny. pytanie jak go wyczyścić?
  9. Megane I 2001 r. 1.4 16V Mam problem z odpalaniem, przeglądałem forum i doszedłem do wniosku, że to wina czujnika położenia wału. Szczególnie, że kiedyś już był ten problem i czujnik był wymieniany i wtedy pomogło (jakieś 1,5 roku temu). Teraz go wymontowałem i zgodnie z wskazówkami chcę go przeczyścić. Zamieszczam jego zdjęcia, może ktoś doradzi czym i w których miejscach najlepiej go przeczyścić? I może ktoś się wypowie, czy w ogóle coś to może pomóc, bo jak dla mnie to czujnik wygląda na czyściutki :P dzięki i pozdrawiam
  10. Renault Megane I 1.4 16V Jakiś czas temu miałem problem z odpalaniem, musiałem czasami po przekręceniu kluczyków kręcić z 5-6 razy żeby odpalił. Miałem około 1,5 roku temu wymieniony czujnik położenia wału. I wtedy pomogło. <><><><><><><><><><>><><><><> Od jakiegoś czasu (2 miesiące) problem wrócił. Czasami muszę kręcić 4-5 razy żeby odpalił, a czasami odpala za pierwszym razem po jednej sekundzie. Częściej nie odpala jak silnik rozgrzany. Ostatnio nie jeździłem 7 dni i odpalił od razu. <><><><><><><><><><>><><><><> Minęło nie tak dużo czasu od wymiany czujnika, mógł on znowu paść? Można do niego jakoś się w miarę łatwo dostać? może spróbuję go trochę przeczyścić, odłączyć, podłączyć. <><><><><><><><><><>><><><><> jak mam te problemy z odpaleniem to ile mniej więcej sekund mogę kręcić, aby nie było żadnych konsekwencji złych dla samochodu? ma to w ogóle jakiś zły wypływ? <><><><><><><><><><>><><><><> dzięki i pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  11. Utknąłem podczas montażu czujników parkowania w mojej megance I 2001r. Schody zaczęły się wraz z koniecznością podłączenia centralki do zasilania światła cofania. Centralka wraz z kablem (czerwonym i czarnym) do zasilania widać na zdjęciu nr1 na zdjęciu numer 2 widać kabelki wychodzące ze świateł lewych tylnich. do których , kabli powinienem podpiąć 2 kabelki z centralki?
  12. cześć, mam taką sytuację, kupiłem sobie czujniki parkowania na tył. w skład zestawu wchodzą. 4 sensory, centralka i wyświetlacz LCD. Jutro zabieram się za montaż, jedna rzecz tylko mnie nie pokoi. Jeżeli chodzi o zasilanie, to muszę podłączyć centralkę z drążkiem zmiany biegów(światło cofania, kabel czerwony) do 12V (kable czarny). i tutaj pytanie, jak to zrobić? gdzie znajdę w samochodzie te rzeczy? z góry dzięki za pomoc! Renault Megane I 2001r. 1.4 16V
  13. witam, przymierzam się do kupienia kompletu paska rozrządu. Niestety brakuje tam śruby mocującej ( w zestawie: WZMACNINANY PASEK ROZRZĄDU, NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU, ROLKA PROWADZĄCA, POMPA WODY Z METALOWYM WIRNIKIEM) czy ta śruba mocująca jest niezbędna? ( widziałem ją po prostu w innych kompletach) czy można ją byłoby ewentualnie gdzieś oddzielnie dokupić? dzięki za pomoc Regulamin pkt. 5.10 - Caps Lock P_r_z_e_m_o
  14. Witam, na liczniku pojawiły się już 90 tys km przebiegu. Poprzedni właściciel milczy na temat wymiany rozrządu, wieć trzeba to zrobić. Co trzeba wymienić wraz z rozrządem? warto kupić cały komplet od razu w jednym sklepie?
  15. mam oto taki problem: miałem do wymiany katalizator. Potem zaczęły się problemy z włączeniem silnika. Czasami kiedy chciałem zapalić, przekręcałem kluczyki, próbował , próbował zapalić , ale nic. Dopiero tak za 8-10 razem odpalał i już wszystko było ok. Silnik pracował dobrze. Powiedziano mi, że to możliwe, że przez zepsuty kataliaztor, który jest zapchany. Kataliaztor wymieniłem, ale niestety problem nie zniknął. Dodam, że jeśli wyłącze silinik na chwile i próbuje ponownie go odpalić , to nie ma żadnych problemów. Renault Megane 2001 r. 1.4 16V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!