Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

fido28

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MEGANE II
  • Silnik
    1,9 dCI
  • Przebieg (tys.km)
    255 tys.

Ostatnie wizyty

524 wyświetleń profilu
  1. Megane II 1 9 dci ph1 2005r. Posiadam najnowszy interfejs Maxi ECU i tym chciałem dopisać/ zaprogramować kartę. Mam dwie karty oryginalne( były działające) i jedną nową z alledrogo. Wykonuje procedury dokładnie tak jak na filmie instruktażowym i jak jest napisane w samym programie no i dooopa. PIN oczywiście i kod isk jest. Rezultatem jest to, że udaje się zakodować tylko jedną z trzech kart( nie ważne czy oryginał czy ta nowa). Oczywiście mam świadomość,że przy kodowaniu nawet jednej karty czyści wszystko i rozpoczynana jest procedura od nowa-czyli każda karta musi być na nowo zapisana. Wie ktoś może co może być nie tak? Czasami podczas programowania wyskakuje FUNKCJA WYKONANA NIEPOPRAWNIE. razie porobiłem Logi i wysłałem do producenta interfejsu .Ma ktoś może doświadczenie odnośnie programowania tym sprzętem?
  2. No i orajt( chyba...) kupię przepływomierz używany na podmiankę i zobaczę. Chyba problem został rozwiązany, tzn grzałki działają. Wychodzi na to, że miałem założony nieodpowiedni regulator napięcia i na pewno nie pochodził w tego alternatora. Nie wiem czy dobrze kombinuję ale według mnie moc regulatora była za mała, co było interpretowane przez komputer, jako zbyt duże obciążenie alternatora, co skutkowało" brakiem zgody na załączenie grzałek". Jeszcze tylko zapytam, czy jest możliwość podwyższenia temperaturowego progu załączenia się grzałek? Gdzieś tu na forum pisano, że w nowszych autach jest bodajże od +7 stopnie Celsjusza czy coś koło tego.
  3. Sygnal przy lusterku wewnętrznym ..nie mam takiego bo klima jest manualna, czujnik doładowania i temperatury zasysanego powietrza...mam tylko doładowania (jest trzy-pinowy)... a gdzie wobec tego jest temperatury zasysanego powietrza??Nie wiem co tam przepływka daje ,tzn jakie sygnały. Jezi chodzi o o wtyke, to podłączałem autocom cdp+ a program, to opus( czy coś koło tego). Sprzęt pożyczyłem ale mam gdzieś Maxi ECU tylko muszę kupić licencję na Renówkę.( znaczy się mam... żona gdzieś posprzątała i znaleźć nie mogę).
  4. Dzięki wielkie ale jeszcze zapytam, skąd komputer czyta te temperatury? Skąd dokladnie bierze dane? To mnie męczy. Spójrz proszę na foto.
  5. ...tak sobie muslę, że może musi być jeszcze warunek spełniony , tzn na temperatura zczytana z czujnika temp. zasysanego powietrza/ czujnika doładowania?... bo skoro komputer wtrysku ma "wydać zgodę na uruchomienie wszelkich procedur..." Nie mam schematu i to tylko gdybanie. Dziś wyjąłem UCH i wyglądało wszystko orajt. Poprawiłem luty dmuchawką na gorące powietrze i dalej lipa . Niewątpliwie schemat i opis by pomógł choćby żeby przestukać kable. Spójrz na zdjęcie. Temp. Na zewnątrz pojazdu i błąd stały w elementach grzejnych. Ma ktoś wiedzę które elementy na płycie UCH są odpowiedzialne za grzałki ?
  6. Klimatyzacja manualna. Czy sygnał od czujnika temp zewnętrznej idzie od lusterka do UCH i stamtąd do m.in. wyświetlacza radio i elementów wykonawczych takich jak sterowanie nagrzewnicą elektryczną? Ma może ktoś schemat elektryki
  7. P Jaka jest "droga " sygnału temperatury z czujnika w lusterku?? Pytam bo po podłączeniu komputera wyskakują mi bzdury jeżeli chodzi o temperaturę. Dodam, że na wyświetlaczu zegarka temperatura jest wyświetlana prawidłowo a po podłączeniu wtyczki diagnostycznej -136 °C.
  8. Czujnik temp. zewnetrznej sprawny , akumulator naładowany i grzałki nadal nie działają. Bedę chciał dostać sie do przekaźników i teoretycznie wiem gdzie są zabudowane. Jak najlepiej dostać sie do tych przekaźników? Co należy rozkręcić dokładnie? Czy bezpieczniki od grzalek znajdują sie w komorze silnika przy akumulatorze?
  9. Dzięki wielkie. Teraz wiem juz jakie warunki musza byc spełnione . Musze jechac niestety do Wrocławia bo w Oleśnicy chyba nikt clipa nie ma a przynajmniej ja nie znam nikogo takiego. Znajomy podłącza sie czyms z DELPHi czy cos takego i ma to raczej ograniczone możliwości. Korzystając z okazji zapytam , czy ma moze ktoś z Was program do francuza? Mam wtyczkę maxiecu i gdzieś kod rejestacykny straciłem no i niestety nic z tym nie zrobię tego bez kodu. Wtyczka chyba jest bezuzyteczna. REGULAMIN 5.6 literki PL. - mireczek01
  10. W ubiegłym roku nagrzewnica mi działała i właśnie słyszałem to charakterystyczne pstrykanie przekaźnika pod nogami. Wspomnę,że nie mam nurnikowej tylko tę właśnie która znajduje się w tunelu środkowym. Troszkę zgłupiałem bo mechanik powiedział mi po podłączeniu komputera, że czujnik wskazuje temperaturę 215 stopni Celsjusza! Zdziwiłem się, bo na wskaźniku zegarka pokazywał taką jak faktycznie temperatura na zewnątrz czyli poprawną. Dla pewności kupiłem drugi czujnik i pokazywał dokładnie tak samo, a nagrzewnica jak nie działała tak nie działa. Dlatego właśnie pytałem z którego czujnika nagrzewnica bierze temperaturę bo chciałem się upewnić. Oczywiście warunek niższej temperatury był spełniony , bo czujnik schłodziłem specjalnym sprayem ,żeby wymusić ewentualne załączenie nagrzewnicy
  11. Witam. Mam pytanie dotyczące podgrzewacza w moim aucie( ten który zabudowany jest w sąsiedztwie nagrzewnicy). Czytałem na forum zagadnienia z tym związane ale niestety nie znalazłem tego czego szukałem. Podobno żeby elektryczna nagrzewnica się włączyła musi być spełniony warunek niskiej temperatury. Pytanie: Z którego czujnika temperatury idzie informacja o załączeniu nagrzewnicy? Dodam że mam auto bez klimatronika.
  12. Witam.Od jakiegoś czasu mam problem z ogrzewaniem, tzn. dawniej jak uruchomiłem silnik zimą to po kilku minutach zamarznięte szyby "spływały" i nawet nie trzeba było skrobać pomomo tego, że na dworze było -10. Teraz auto chodzi 10 min , a z nawiewów dmucha ledwo letnie powietrze choć rano zewnątrz jest tylko -1. (płyn jest, termostat sprawny, układ nie zapowietrzony).To jeden problem.Drugi jest taki, że w okolicach nóg pasażera , spod schowka gdzieś leci zimne powietrze. Silnik rozgrzany na maxa, przykładając dłoń do nawiewu aż parzy, a jak sięgniemy ręką w okolice nóg pasażera wieje lodowate powietrze i to mocno.Problem znika jeśłi wyłączymy nawiew !!! Wieje niezależnie od tego w jakiej pozycji ustawimy pokrętło nawiewu...na szybę...czy w środkowe położenie, nie ma to żadnego znaczenia.Tylko wyłączenie "dmuchwy" powoduje przerwanie przedostawania się zimnego powietrza do kabiny.Co moze być przyczyną? Spotkał sie ktos z Was z czymś takim? Czy ma moze ktoś z Was schemat tego "mieszacza powietrza" razem z nagrzewnicą? Aha, jeszcze jedno. W jakiś dziwny sposób chyba rozkodował mi się kluczyk. Centralny działa ale jak włoże kartę do czytnika nie widzi karty .Pojawia sie komunikat " INSERER LA CARTE"..Czy dobrze myślę, że karta mogła sie rozkodować?Jeśli tak to co mogło być przyczyną. Z kart korzystałem naprzemiennie...raz jedna a raz druga.
  13. Czy wie ktoś z Was do co powinno być podpięte pod wtyczkę dwu-pinową która wychodzi z jednej wiązki co wtyczka do EGR? U mnie nie jest podpięta...po prostu jest.
  14. Chcę przeczyścić cały kolektor ssący razem z EGR.Czyściłem w vecrze 2.0 dti i tam sie trochę nawkurzałem. Zobaczymy jak tutaj pójdzie.Troszkę mam obawy bo tutaj kolektor jest z tyłu silnika i nie wiem jak będzie szedł demontaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!