Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jerry

Użytkownik
  • Postów

    191
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,9 dTi
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. No pewnie, ale wykluczam włamanie przez przednią szybę
  2. Przy oglądaniu różnych autek zauważyłem, że nawet wśród "pewniaków" szyby są różnie nazwane: SEKURIT, SPLINTEX, TRIPLE X, itd... Czy to normalne, żeby autko, które nie miało wypadku miało różne szyby? Czy na każdej szybie powinien być napis Renault, czy może np Saint-Gobain mógł produkować fabrycznie bez nazwy marki?
  3. jerry

    kopcenie

    kopcenie występuje nawet przy 3 tys obr. Jeśli co pewien czas dasz mu w "palnik" na 2-gim biegu wypuścisz pięknego kopciucha zaczerniając jadącego za tobą. :D
  4. Zasadnicze podsumowanie: 1. Codzienna eksploatacja - lepszy diesel 2. Części zamienne - lepsza benzynka 3. Pisk opon itp - tylko benzynka 4. Moment obrotowy przy 2 tys obr - tylko diesel PS. Ja mam w domu 98 konnego diesela i 90 konną benzynkę. Dieselek waży 1360 kg, benzynka - 1070 kg. I co? Objeżdżam benzynkę jak chcę swoim klekoczącym rodzinnym vanem. :) Pozdrawiam tych, co wierzą w dynamikę benzyniaków :)
  5. Tak może powiedzieć tylko ktoś, kto nie jeżdził dieselem z turbiną.. Różnica w spalaniu to 6-7 w dieselu a 8-10 w benzynie. ( po mieście ). Przy większych przebiegach z tych groszy robią się spore kwoty. A co do przeglądów i wymiany oleju. Okresy są takie same. Fakt, że o diesele ( turbinkę ) trzeba bardziej dbać.
  6. Czy się grzało? Nie bardziej niż powinno... Ale po zabiegach przy sworzniu zacisku hamulca ustało, więc może każ mu to rozebrać, sprawdzić i złożyć...
  7. Ale ludzie z forum to nie wróżki. Wyciągniesz radio, to poznasz nie dość, że model, to czy ma złącze do zmieniarki. To nie jest kupa roboty...
  8. cksck, A jesteś pewny, że twoje radio ma sterownie zmieniarką?
  9. Jeżeli właściciel dbał, i Ty będziesz dbał, to bez problemów najmniejszych zrobisz drugie tyle. Jak pojedziesz na diagnostykę, to mechanik powie Ci więcej. Poziom sprężania może sporo powiedzieć o wyżyłowaniu silnika benzynowego.
  10. Ja również śmigam na 16-tkach. Rozmiar oponki to 205/55. Nic nie ociera, wszystko jest elegancko...
  11. Nadszedł czas wymiany lewej strony ( chociaż nie ma tragedii ) i zastanawiam się nad jedną rzeczą: LINK 1 LINK 2 W drugim linku opisane, że pasuje praktycznie do wszystkich meganek z ABS i bębnami. Ale jeden spec mówił mi , że w scenicu jest większy bęben, więc muszę mieć piastę typowo do Scenica. Czy może ktoś z szanownych kolegów ma doświadczenie w tym temacie i zechciałby się podzielić? ;)
  12. Ten, kto ma rację, stawia kolację A tak na poważnie. Sprzedającemu chodziło o rodzaj radia, a nie o konkretny egzemplarz. Jeśli masz radyjko, wyciągnij i sprawdź, czy jest z tyłu trzecia kostka ISO, czyli ta do zmieniarki. I będziesz miał pewność, czy twój egzemplarz steruje zmieniarką. A tu masz linka do aukcji z radiem, które ma napis: LINK
  13. Tyle, na ile poprzedni właściciele dbali. Silnik z turbiną łatwiej zarżnąć ( a właściwie samą turbinę ). Na naprawy wydasz więcej w silniku zaturbionym (mówimy o naprawach mechaniki i elektroniki silnika ). Odpalają w zimie tak jak inne diesele. Generalnie. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy, że niezbyt dużo wiesz o dieselach. Może popróbuj pojeździć najpierw, bo możesz nie polubić jeżdżenia klekotem. Albo to pokochasz i wtedy wybór będzie prosty i oczywisty.
  14. Nie będzie współpracować, bo nie ma złącza do zmieniarki. Na froncie radia, pod slotem kasety, powinien być napis CD CHANGER CONTROL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!