Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
191 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Silnik
1,9 dTi
-
Przebieg (tys.km)
0
-
No pewnie, ale wykluczam włamanie przez przednią szybę
-
Przy oglądaniu różnych autek zauważyłem, że nawet wśród "pewniaków" szyby są różnie nazwane: SEKURIT, SPLINTEX, TRIPLE X, itd... Czy to normalne, żeby autko, które nie miało wypadku miało różne szyby? Czy na każdej szybie powinien być napis Renault, czy może np Saint-Gobain mógł produkować fabrycznie bez nazwy marki?
-
kopcenie występuje nawet przy 3 tys obr. Jeśli co pewien czas dasz mu w "palnik" na 2-gim biegu wypuścisz pięknego kopciucha zaczerniając jadącego za tobą. :D
-
Zasadnicze podsumowanie: 1. Codzienna eksploatacja - lepszy diesel 2. Części zamienne - lepsza benzynka 3. Pisk opon itp - tylko benzynka 4. Moment obrotowy przy 2 tys obr - tylko diesel PS. Ja mam w domu 98 konnego diesela i 90 konną benzynkę. Dieselek waży 1360 kg, benzynka - 1070 kg. I co? Objeżdżam benzynkę jak chcę swoim klekoczącym rodzinnym vanem. :) Pozdrawiam tych, co wierzą w dynamikę benzyniaków :)
-
Tak może powiedzieć tylko ktoś, kto nie jeżdził dieselem z turbiną.. Różnica w spalaniu to 6-7 w dieselu a 8-10 w benzynie. ( po mieście ). Przy większych przebiegach z tych groszy robią się spore kwoty. A co do przeglądów i wymiany oleju. Okresy są takie same. Fakt, że o diesele ( turbinkę ) trzeba bardziej dbać.
-
Scenic I phI Buczenie z przodu
jerry odpowiedział(a) na jerry temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Czy się grzało? Nie bardziej niż powinno... Ale po zabiegach przy sworzniu zacisku hamulca ustało, więc może każ mu to rozebrać, sprawdzić i złożyć... -
halogeny renault megane I
jerry odpowiedział(a) na demon1231 temat w Oświetlenie - Megane I, Scenic I
A po co? Dla szpanu ? -
Radio fabryczne philips i adapter zmieniarki
jerry odpowiedział(a) na cksck temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Ale ludzie z forum to nie wróżki. Wyciągniesz radio, to poznasz nie dość, że model, to czy ma złącze do zmieniarki. To nie jest kupa roboty... -
Radio fabryczne philips i adapter zmieniarki
jerry odpowiedział(a) na cksck temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
cksck, A jesteś pewny, że twoje radio ma sterownie zmieniarką? -
Jeżeli właściciel dbał, i Ty będziesz dbał, to bez problemów najmniejszych zrobisz drugie tyle. Jak pojedziesz na diagnostykę, to mechanik powie Ci więcej. Poziom sprężania może sporo powiedzieć o wyżyłowaniu silnika benzynowego.
-
Megane I phI i [Megane I phII] OPONY LETNIE
jerry odpowiedział(a) na szakaloo temat w Felgi i opony - Megane I
Ja również śmigam na 16-tkach. Rozmiar oponki to 205/55. Nic nie ociera, wszystko jest elegancko... -
Scenic I phI Wymiana piasty tył
jerry opublikował(a) temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane I, Scenic I
Nadszedł czas wymiany lewej strony ( chociaż nie ma tragedii ) i zastanawiam się nad jedną rzeczą: LINK 1 LINK 2 W drugim linku opisane, że pasuje praktycznie do wszystkich meganek z ABS i bębnami. Ale jeden spec mówił mi , że w scenicu jest większy bęben, więc muszę mieć piastę typowo do Scenica. Czy może ktoś z szanownych kolegów ma doświadczenie w tym temacie i zechciałby się podzielić? ;) -
Ten, kto ma rację, stawia kolację A tak na poważnie. Sprzedającemu chodziło o rodzaj radia, a nie o konkretny egzemplarz. Jeśli masz radyjko, wyciągnij i sprawdź, czy jest z tyłu trzecia kostka ISO, czyli ta do zmieniarki. I będziesz miał pewność, czy twój egzemplarz steruje zmieniarką. A tu masz linka do aukcji z radiem, które ma napis: LINK
-
Tyle, na ile poprzedni właściciele dbali. Silnik z turbiną łatwiej zarżnąć ( a właściwie samą turbinę ). Na naprawy wydasz więcej w silniku zaturbionym (mówimy o naprawach mechaniki i elektroniki silnika ). Odpalają w zimie tak jak inne diesele. Generalnie. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy, że niezbyt dużo wiesz o dieselach. Może popróbuj pojeździć najpierw, bo możesz nie polubić jeżdżenia klekotem. Albo to pokochasz i wtedy wybór będzie prosty i oczywisty.
-
Nie będzie współpracować, bo nie ma złącza do zmieniarki. Na froncie radia, pod slotem kasety, powinien być napis CD CHANGER CONTROL