Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tomasz

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Sornat prawdę mówiąc to nie mam pojęcia czy w przełączniku od sedana jest możliwość bezproblemowego przełożenia dźwigni z obsługą tylnej wycieraczki. Nie było mnie w kraju więc nie pisałem ale w tygodniu wrzucę parę fotek dla zainteresowanych.
  2. Zwróciłem uwagę na fakt, bo napisałeś do Sornata, że kiera nigdy się nie zablokuje przy palącej sie kontrolce poduchy, a wychodzi na to, że różnie z tą kwestią bywa (i tyle w tym temacie/dobrze że jest już jasny dla reszty użytkowników forum). Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to służę pomocą. Fotek nie zrobiłem bo nie miałem na to czasu, a tak poza tym to nie ma co fotografować (wypięcie poduchy-płaski śrubokręt, zdjęcie kiery-torx, a potem jedna śruba do poluzowania i schodzi cały przełącznik... a no i oczywiście trzeba zdjąć plastiki wokół przełącznika-3śrubki). jeśli ktoś jest zainteresowany samym zwijaczem to dajcie znać. Mam go rozebranego na części i mogę wrzucić fotosy.
  3. U mnie kontrolki się świecą ale nie wyświetla mi żadnych komunikatów odnośnie blokowania kiery... na dodatek odnoszę wrażenie, że blokada się załącza tak jak zawsze (sprawdzę to jednak dokładnie). A tak w ogóle to czy można bez większych komplikacji zdemontować dźwignie od wycieraczek i świateł i przełożyć? Jutro zabieram się za wymianę zwijacza i chce założyć moje stare dźwignie bo te które są przy tym co kupiłem są trochę zajechane. [ Dodano: 2007-12-07, 13:30 ] No i mogę podsumować. Po pierwsze JacekP nie ma racji pisząc o tym, że jak świeci się kontrolka poduszki to kierownica się nie blokuje (U mnie się blokowała bez żadnego ale). Po drugie jeśli kogoś by to interesowało: można bez większych problemów zdemontować dźwignie świateł i wycieraczek z przełącznika zespolonego. Po trzecie i najciekawsze, taśma o którą się tu rozchodzi zakończona jest dwiema wtyczkami i również jest absolutnie podatna na zdemontowanie, a co za tym idzie, gdyby tak mieć dojście do samych tasiemek można by ułatwić sprawę i maksymalnie uciąć koszty ;-)
  4. Ta dokładnie była to głośna sprawa... A dziecko chyba przeżyło... niestety jako roślinka :-/
  5. piszecie o tym że na uszkodzonym zwijaczu poducha może się sama otworzyć. Zastanawiam się jak skoro impuls do jej otwarcia przekazywany jest z sensora, a ten musi dostać szereg informacji żeby zadziałać. Uszkodzenie taśmy raczej objawi się nieotwarciem poduchy podczas dzwona (no chyba że źle to rozumuję). Jestem na etapie poszukiwań całego przełącznika zespolonego. Szkoda, że ASO chce za niego tyle kasy :-/
  6. Szczęściara ;-) Mój zwijacz na bank kwalifikuje się do wymiany... Taśma padła (A tak na marginesie to zazdroszczę takiego ASO)
  7. A orientuje się ktoś czy taśma od scenica pasuje do meganki [ Dodano: 2007-11-05, 15:48 ] Ok z tego co zauważyłem to taśmy (a raczej całe przełączniki zespolone) są różne. Bardziej zastanawia mnie inna kwestia... czy można przełożyć przełączniki, bo mam okazję nabyć całość (sprawna taśma ale uszkodzona dźwignia od wycieraczek)
  8. Wypiąłem dziś poduchę, zdjąłem kierownicę i dostałem się do zwijacza. Otworzyłem go i okazało się, że taśma jest cała pogięta, nie pracowała tak jak trzeba, była niepoprawnie ułożona. Sprawdziłem wszystkie połączenia i niestety problem musi tkwić typowo w taśmie. Tak na marginesie to "złoty medal" dla kogoś kto wymyślił to g*** jest to chyba 7 żyłowa tasiemka, tak delikatna, że nie wiem czy w telefonach z klapką by taką chcieli zamontować. Mechanizm zwijacza też nie budzi zaufania! Czas zacząć się rozglądać za tą częścią. Piszcie jak macie jakieś namiary (ktoś gdzieś wspominał o zwijaczu za 80 pln? mało realne)
  9. Dzięki za wypowiedzi ;-) Czytałem że podczas dostawania się do zwijacza trzeba zdemontować kierę, a co za tym idzie odpiąć poduchę (trochę ryzykowne). Jak zrobić to bezpiecznie no i jak później wygląda pamięć usterki czy coś. Pojawiają się błędy w pamięci?
  10. Odniosę się do kwestii zwijacza poduszki w MII bo jest o tym już mowa na forum ale tak naprawdę nic z niej nie wynika. U mnie, jak u innych, pojawia się specyficzne ocieranie podczas kręcenia kierownicą. Z tego co wyczytałem odpowiedzialny za to zjawisko jest zwijacz poduszki. W związku z tym moje pytania: -co to tak naprawdę jest i za co odpowiada? -jak na razie nie zapaliła mi się kontrolka poduchy więc nie wiem czy zabierać się za to czy też nie (ale wnioskuję ze skoro się nie zapaliła to całość jeszcze jest sprawna) -czy można jakoś usunąć ten efekt ocierania bez narażania się na koszty nowego zwijacza (ASO 650+200 robocizna)? -i jeszcze jedno, czy może się ten zwijacz tak sam z siebie uszkodzić czy za to ocieranie odpowiada coś jeszcze?
  11. Po sprawdzeniu ceny u kolesia do którego miałem najbliżej (100 pln za 4 szt.) postanowiłem zrobić tę część z kawałka aluminium. Nie dla tego, że szkoda było mi kasy, raczej dlatego, że wolę to udoskonalić a nie czekać na kolejną awarię. Za dużo roboty przy rozkręcaniu drzwi, żeby wkładać kolejny lipny plastik. Jeśli po złożeniu wszystko będzie ok to zamieszczę tu foto tego rozwiązania.
  12. wychodzi na to że w przypadku MII tylko diesle miały maty. Jeśli faktycznie spełnia swoją rolę to inwestycja ok 150 pln może być trafna. Przy okazji wdepnę do ASO :->
  13. Hehe wiem jak to wygląda. Pytam dlatego, że u mnie tego nie ma od nowości. Myślałem, że tak ma być, ale po zobaczeniu kilku MII z tymi matami zacząłem się zastanawiać nad tematem. Osobiście się nie zdziwię jeśli jest to kolejna rzecz, którą mi podpieprzyli w ASO. Jeśli ktoś wie dokładnie czy każdy model miał to na wyposażeniu to napiszcie. A może podjadę do ASO i otworzę maski we wszystkich autkach które u nich stoją i w razie potrzeby zrobię aferę :evil:
  14. nie ma co straszyć kolegi "czarnym scenariuszem" a nawet jeśli się pojawi to można to załatwić za zdecydowanie mniejsze pieniądze także lajcik
  15. Powiedzcie mi czy MII powinien mieć tą matę wygłuszającą po wewnętrznej stronie maski?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!