Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sebaho

Nowy użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. Witam! Całość kosztowała mnie 260 zł z tym że doszło u mnie jeszcze sprawdzanie klimy więc sam koszt oprogramowania powinien być mniejszy. Co do przewodów wspomagania jeżeli są zatkane to bedzie się to objawiać również cięzko chodzącą kierownicą lub podczas skręcania kierownicą może występowac taki objaw przycinania sie kierownicy tzn nagłe zwiekszenie oporu przy skręcaniu. Pozdrawiam
  2. Witam! Mnnie właśnie rozwiązano problem z obrotami. Co prawda u mnie pojawiał sie problem tylko przy włączonej klimie, alemoże u Ciebie jest to spowodowane tym samym co u mnie. 2 dni w ASO mysleli co jest aż w końcu wgrano mi nowy program do komputera silnika. Wszytsko jak ręką odjął. slinik zaczał pracować aksamitnie, cichutko, spokojnie, bez żadnych szarpnięć i znikły oczywiście problemy z obrotami. Może u ciebie też to pomoże? Pozdrawiam. [ Dodano: 2007-04-28, 22:44 ] A i jeszcze apropo skręcania kierownicą i opadania obrotów. To akurat jest normalne bo obciążasz wtedy dodatkowo silnik przez pompe wspomagania. Zdarza sie że przewód od pompy jest troche zatkany i wtedy obiążenie silnika jeszcze mocniej wzrasta i trzeba wymieniać przewód.
  3. Witam!! No problem z wysokimi obrotami przy właczonej klimie został roziwązany . Dwa dni stał samochód w ASO i goście zastanawiali sie co jest. Klima okazała sie napełniona i szczelna. Problem był w programie komputera głownego silnika. Wystapił w nim jakiś bład. Wgrano mi w końcu nowy program do komputera i wszystkie obiawy ustąpiły. A oprócz tego silnik zaczął pracować ciszej i nie ma już żadnych szarpnięc. Nie wiedziałem że moja megi może tak spokojnie, bez szarpnięć wchodzić na obroty i schodzić z obrotów. Cała impreza kosztowała mnie 260 zł więc dużo mniej niż myslałem :D. Pozdrawiam
  4. No właśnie ja też mam takie wrażenie że to powietrze gdzieś ucieka bo sama dmuchawa daje jak silnik odrzutowca. Przeraza mnie tylko próba sprawdzenia tego bo trzeba by rozebrać cała deskę rozdzielczą żeby sprawdzić kanały nawiewów .
  5. Ja mam to samo tyle że w ciągu ostatniego półroku trzy razy gość już wymieniał mi półosie z prawej strony. Rozlatują sie w strasznym tepie. chyba musze zmienić dostawcę półosi bo te co mam to jakiś straszny szajs. W środe jade do mechanika i zobaczymy. Będziemy sprawdzać czy przyczana leży tylko w gównianych półosiach czy coś innego je niszczy. Pozdrowienia
  6. No niestety u mnie słaby nawiew nie ma nic wspólnego z filtrem PP. Sprawdzałem . Coś jest nie tak po drodze tylko nie wiem jeszcze gdzie szukać.
  7. Ja mam coś takiego ale tylko przy właczonej klimie. Jak wyłacze klime obroty wracają do prawidłowych wartości i ni cholery nie wiem co to jest bo raczej nie silniczek krokowy.
  8. witam! No trzeba sie niestety troszke pomęczyc żeby wyjąć przełacznik wyceraczek (trzeba mieć małe klucze). W każdym razie da sie. co do osłony to troszke sie zdziwiłem bo górna osłona jest montowana tylko na zatrzask. Dolna jest przykręcona 3 torksami. Co do niedziałających funkcji przełacznika mi raz naprawili w ASO same styki bo nie było tam połączenia, ale w końcu okazałosie to tylkodoraźną naprawą i pomogla dopiero wymiana przełacznika. Dobrze by było pojechać do kogoś kto ma taki przełacznik, podłaczyć go i zobaczyć czy działa. Jeżeli tak to stary jest do wyrzucenia prawdopodobnie choć mozna próbowac go naprawić. Pozdrawiam
  9. Czołem! Na 99 procent piszczy pasek klinowy no a stukanie to już może być duzo przyczyn. Od końcówek drązków, stabilizatora po łożysko MacPhersona lub przegub półosi. musisz dokladniej opisać kiedy dźwiek powstaje. Czy słychąc go tylko przy ruszaniu czy podczas jazdy również lub czy przy jeździe na skręconych kołach. Pozdrawiam
  10. Ja bym stawiał raczej na to że własnie sprężarka włacza sie i wyłącza.Widac to po obrotach.Coś nie tak może jest z przekaźnikiem właczającym klime.Tak czy tak trzeba udać sie do ASO lub zakładu zajmującego sie klimami. Pozdrawiam
  11. Nie. Jeżeli to jest klima manualna to napewno nie. Jak już właczysz to powinna działać praktycznie przez cały czas aż jej nie wyłączysz. Przy klimatroniku to komputer steruje kliamtyzacją ale napewno nie włacza i nie wyłacza jej cokilka sekund bo sprężarka by tego nie wytrzymała.
  12. Witam!!! U mnie problem wyglądał tak że jak spryskiwałem tylną szybę i to i na przód leciało :) .Pomogło przeczyśzczenie pompki spryskiwacza. Jakis brud blokował zaworek. Pozdrawiam
  13. Witam!! U Ciebie to jest odgłos włączającej i wyłaczającej sie sprężarki klimatyzacji. U mnie przy właczeniu klimy tez słychac taki dźwiek. Obroty wzrastają (ale powinin to byc nieznaczy wzrost) bo zwieksza sie obciązenie silnika. Pozdrawiam
  14. Witam U mnie wszystko działa i sterownie pilotem i radio i wyświetlacz a mimo to jest przy wyswietlaczu jedna wolna kość. Nie mam pojecia do czego ona jest i do tej pory tez nikt nie potrafił mi powiedziec. Chyba zapytam sie w ASO kiedyś. Pozdrawiam
  15. No tak ale guzikiem komputera przełaczasz funkcje wyświetlajace sie na wyswietlaczu komputera. Z lampkami na tablicy wskaźników nie ma to nic wspólnego (chyba) ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!