Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KOSA78

Użytkownik
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    renault megane IphII
  • Silnik
    1,4 i 16v
  • Przebieg (tys.km)
    133
  1. Czesc, chciałbym Was prosić w imieniu kolegi z RLKP o oddanie głosu na zdjęcie portretowe jego drugiej połówki klik Dziennie możecie oddać 5głosów za co Wam Serdecznie Dziękujemy :) PS.Wiem, że to trochę nie OK ale jak patrzę jakie zdjęcie wygrywa to normalnie :)
  2. ogłoszenie nie aktywne
  3. przyszedł czas na zmiany, meganka sprawdziła się i mój kolejny wybór to znowu Renault przez jednych znienawidzony i wyśmiewany a przez drugich uwielbiany. Tym razem ma to być laguna w dieslu znalazłem dość ciekawą ofertę byłem obejrzeć ale chciałbym jeszcze poznac waszą opinię INITIALE PARIS poczytałem tu i tam o 1,9 DCi i opinie są różne ale może ktoś się tutaj wypowie przecież to ten sam silnik Dodano: 02 kwi 2012 - 16:09 temat do zamknięcia lala juz w garażu :lol:
  4. Olej mam Elfa 10W/40 taki był lany od nowego i nie zamierzam eksperymentować, dziś podjadę do mechanika ma osłuchać czy po rozgrzaniu też klepie bo coś mi się wydaje, że chyba lekko tak
  5. Witam mam taki problem jak renia postoi ze 2 dni to po odpaleniu przez chwilę słychać z pod maski głośne metaliczne klekotanie, po chwili robi się ciszej ale i tak trochę słychać szczególnie po otwarciu maski. Domyślam się, że padły samo regulatory hydrauliczne, da się to samemu wymienić? Ściągnąć kolektor i pokrywę zaworów to małe piwo ale nie wiem co będzie dalej trzeba demontować rozrząd i wałki żeby dobrać się do nich, jak to wygląda ?
  6. Przeczytałem temat od deski do deski i jakoś nie zauważyłem "wałkowania" wtyczek, jeżeli pofatygowałeś się przeczytać temat do którego link podałem, to chyba wiesz, że chodzi o podgięcie styków- pinów we wtyczkach od silniczka krokowego i potencjometru przepustnicy.W moim przypadku psikanie Kontaktem nic nie dawało.
  7. przeczytaj TENtemat co prawda tyczy się silnika 16V ale być może, że to po prostu wina wtyczek
  8. Kiedyś czytałem na ten temat ale jakoś nie mogę znaleźć tych postów, ale coś mi się kojarzy żeby odłączyć akumulator, podłączyć i od razu zamknąć auto z pilota.
  9. Miałem prawie identyczny problem, u mnie występował przy niskich temperaturach zewnętrznych i rozgrzaniu silnika, zęby na tym zjadłem :) Wymieniłem silniczek krokowy, potem uszczelki na przepustnicy plus uszczelnienie kolektora i problem nadal występował.Latem odpuściłem bo problem znikł, jak zrobiło się trochę chłodniej znowu powrócił jak bumerang, w między czasie zaczęła mi się zapalać kontrolka od przeciwmgłowego na desce (standard słaba masa- doginamy styki)i olśnienie a może po doginać styki w kostkach przy potencjometrze przepustnicy i silniczku krokowym i BINGO ;) dwa tygodnie minęły i zero falowania obrotów ;)
  10. Ten plastik ze zdjęcia nr. 2 powinien być założony dokładnie w takiej pozycji jak leży na biurku i przykręcony dwoma wkrętami - od czoła masz w nim dwa otwory
  11. poczytaj tematy w tym dziale o 1.4 16V TCe jest temat z 160 postami i drugi z 30 postami więc na pewno coś ciekawego się dowiesz, a na pytanie czy PB czy Diesel musisz sobie sam odpowiedzieć( ile kilometrów robisz rocznie?jaki procent to miasto jaki trasa? porównaj koszty zakupu tych dwóch modeli, roczne przebiegi i zobaczysz co jest bardziej opłacalne :)
  12. co do zamków, to masz włączoną funkcję anty napad - po przekroczeniu określonej prędkości chyba 8 km/h zamki się automatycznie ryglują.Włącza i wyłącza się to przyciskiem od centralnego na desce rozdzielczej, nacisnąć i przytrzymać aż usłyszysz piknięcie
  13. nie dało mi spokoju i poszedłem zobaczyć jak to u mnie wygląda, myślałem, że blacha jest zgrzewana ale nie w tym miejscu faktycznie jest spaw :) więc faktycznie nikt tam nic nie dłubał :) a co do naprawy zrobisz jak będziesz uważał, najlepiej udać się do kogoś kto ma odpowiedni sprzęt i wie jak go używać :)
  14. patrząc na zdjęcia nachodzi mnie pytanie czy ktoś już tego nie spawał i nie pękło obok po raz drugi :)
  15. Nie myślałem o zaspawaniu tej szpary , bo pewnie blacha w pobliżu i tak jest już przerdzewiała :) pisząc o migomacie miałem na myśli wspawanie jakiejś łatki na to miejsce :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!